Ik pas mijn stem aan:quote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef DaMart het volgende:
Mijn top 5:
1. Het was 3 augustus 2009 toen mijn dementerende oma had besloten dat het kerst was.
2. De Ster
3. Lolly
4. Het belangrijkste van Kerstmis
5. Kerstspelletjes
Jammer dat er altijd dit soort 'eikels' bijzitten... ik had hem er al niet instaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef DaMart het volgende:
Ik wil de genomineerde deelnemers er even aan herinneren dat we het niet op prijs stellen als je met een kloon probeert je eigen verhaal extra punten te geven. Het verhaal De Ster heeft daarom bij dezen geen punten meer, aangezien we de auteur gediskwalificeerd hebben. De stem van de kloon telt uiteraard ook niet mee.
Mocht je op dit verhaal hebben gestemd, dan kun je je stem nog tot de deadline aanpassen door je oorspronkelijke stemlijstje te quoten en je nieuwe lijstje eronder te zetten.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:19 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd dit soort 'eikels' bijzitten... ik had hem er al niet instaan
Nee, DaMart geeft alleen aan dat deze persoon gediskwalificeerd is en dat je evt. je lijstje bij mag stellenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:19 schreef Monica97 het volgende:
Is de stemsessie nu afgelopen ofzo?![]()
En jij vindt het stemmen met een nieuw account op een vriendin eerlijk? Dat is hartstikke vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef krulliebullie het volgende:
Jammer dat je als vriendin van 1 van de schrijvers schijnbaar niet mag stemmen.
Tja, als er 1 computer in huis is, stem je dus automatisch vanaf dezelfde computer waarvandaan het verhaal is verzonden.
Valt me heel erg tegen van FOK.
[b]Erg onprofessionele verhalen wedstrijd dus!
Roos (alias Krulliebullie)
? Dan ga ik ook mijn hele familie laten stemmen....quote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef staartje het volgende:
Ik lees zo alle reacties en ik vind het jammer dat veel mensen (op dit forum) hun mening al klaar hebben.
Gaan mensen al beledigen zonder dat ze weten hoe iets in elkaar steekt.
Erg kortzichtig allemaal.
En ik vind het jammer dat het verhaal van 'De Ster' verwijderd is, ik vond het prachtig.
En waarom zouden vrienden niet mogen stemmen? Vriendjespolitiek?
Jammer allemaal !
Volgens mij was het thema van deze schrijf wedstrijd: De teloorgang van Kerst.
Op deze manier is het inderdaad: De teloorgang van Kerst.
Staartje
Ja, precies. Of mijn hele school. Mijn hele stad.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef drulovic het volgende:
[..]
? Dan ga ik ook mijn hele familie laten stemmen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |