postopkrikken is de betere naam daarvoorquote:Op woensdag 23 december 2009 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan hij wel lekker ongestoord kwartetten
maak ik me ook wel eens schuldig aanquote:Op woensdag 23 december 2009 08:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
postopkrikken is de betere naam daarvoor
ze rijden ook weer?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Een warme douche voor de NS vanochtend
Heb zonder morren het geld van mijn maandtrajectkaart en 3zone voor de bus teruggekregen, omdat ik deze dubbel had; was mijn oude kaart plots kwijt, dus nieuwe aanschaft. Later deze week heb ik de oude kaart teruggevonden, waardoor ik 2 trajectkaarten had.
Niet zo handig, dus ben langs de balie gegaan, en ze hebben mij het geld geheel teruggegeven.
Neehoorquote:Op woensdag 23 december 2009 04:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier zal iedereen wel slapen vermoed ik zo.
De vuilnismanquote:
buiten zetten en vanavond weer binnenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De vuilnisman![]()
Volgens de website moet ie vandaag gewoon komen, maar gisteren was ie ook al hier in de straat, maar stonden er geen bakken buiten. En nu staat er maar 1 bak, en meer niet. En hij is er altijd stipt om 8 uur maar is nog niet geweest... Moet ik nou wél of níet de bak buiten zetten?
wil je hem leeg hebben of niet.....quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De vuilnisman![]()
Volgens de website moet ie vandaag gewoon komen, maar gisteren was ie ook al hier in de straat, maar stonden er geen bakken buiten. En nu staat er maar 1 bak, en meer niet. En hij is er altijd stipt om 8 uur maar is nog niet geweest... Moet ik nou wél of níet de bak buiten zetten?
ik hoop dat ze vandaag ook door mijn straat glibberenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De vuilnisman![]()
Later Klonkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vandaag ook door mijn straat glibberen
en over glibberen gesproken, ik ga 30 km fietsen op mijn kerstpakket op te halen, tot strakkies
Flink kerstpakketquote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vandaag ook door mijn straat glibberen
en over glibberen gesproken, ik ga 30 km fietsen op mijn kerstpakket ..................
Als het goed is hoor ik 'm aankomen... dus ik wacht even tot ik 'm hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buiten zetten en vanavond weer binnen
Tja, leeg zou fijn zijn, maar ik ben toch bang dat ze niet meer komen... Zometeen maar 's bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wil je hem leeg hebben of niet.....![]()
Zou het voor de zekerheid maar doen hoor, die lui hebben zich gisteren gewoon een dagje vergist![]()
Staan nu te glibberen bij jouw op de hoek (ofzoietsdergelijks)
Ben zelden aanwezig.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij doe jij je best ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |