quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bomen en ballen enz. alles klaar?
Tja, hoeveel woorden kun je verzinnen om een complete slaapkamer te kunnen verloten.....quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis matras nog, en wants. Ow, en kussen of kussentje bestaat geloof ik ook nog.
werken op je vrije dagquote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen nog veel te doen![]()
en dan moet het klaar zijn want donderdag heb ik er geen tijd voor
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis matras nog, en wants. Ow, en kussen of kussentje bestaat geloof ik ook nog.
eigen baasquote:
Zo eentje heb ik hier ook rondhangen, af en toe een echte meneer de directeurquote:
eigenlijk wel jammer, net geen sex tetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tel eens goed, het zijn er 5
Volgens mij aas jij ergens opquote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eigenlijk wel jammer, net geen sex tet
Vanaf hier en verder: [KSC #724] Een koffievlek op het nieuwe shirt van Papierquote:
Ik probeer je onderschrift te ontcijferen maar heb daar wat problemen meequote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigen baas
perhaps forget never forgive true friends
het visa geld is niet meer van u rare
c'est la plus rien ne vaare
Kabouterbaby? Hebben jullie al kleinkinderenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef biekske2009 het volgende:
Kabouter Plop en z'n vriendjes hadden het zeker te druk met de kabouterbaby
euhhh nee buurmeisje van 23quote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kabouterbaby? Hebben jullie al kleinkinderen?
Nee, je wordt alleen momenteel op alle kinderzenders (tv) doodgegooid met "ga naar de bioscoop om die film te zien"... Nou vind ik ze af en toe wel leuk, gewoon om m'n verstand op nul te kunnen zetten , maar overdaad schaadtquote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kabouterbaby? Hebben jullie al kleinkinderen?
Buurmeisje van 23quote:
Dan zul je toch ff in mijn webshoppie moeten kijken...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Buurmeisje van 23? Dat vraagt om foto's
![]()
![]()
....
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Buurmeisje van 23? Dat vraagt om foto's
![]()
![]()
....
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemeen toepasselijk
Doe eens linkje PMmen danquote:Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan zul je toch ff in mijn webshoppie moeten kijken...
Das onder de 16 he?quote:
Zorg jij dan dat je maatje 34-36 modellen voor mij van straat plukt die op deze manier voor de camera willenquote:
yep -> geen pics availablequote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe eens linkje PMmen dan![]()
...
[..]
Das onder de 16 he?....
Hebben we wel, maar nooit zonder onze zoon erbij... net een losse siamese tweeling af en toe. We noemen ze ook speels en liefkozend Donald en Katrien Duck vanwege hun gedragquote:
Een roze olifant is NIET geschiktquote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor ze dartelt toch graag rond.....
Dat ligt denk ik aan de soort advertentie die de bannerboer levert. Je kunt de banner tussen eerste en tweede post trouwens uitzetten via je opties: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef friemelaar het volgende:
@MPG
weet jij trouwens waarom, met name in KPD, de bovenste post op een pagina vaak wordt overdekt door reclame?![]()
Hier nog niet gezien trouwens...
Whehequote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hebben we wel, maar nooit zonder onze zoon erbij... net een losse siamese tweeling af en toe. We noemen ze ook speels en liefkozend Donald en Katrien Duck vanwege hun gedrag
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een roze olifant is NIET geschikt
ik zie hetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik probeer je onderschrift te ontcijferen maar heb daar wat problemen mee![]()
![]()
maar voor de rest wel een olifantquote:Op woensdag 23 december 2009 00:35 schreef biekske2009 het volgende:
Ze is helemaal niet roze maar harstikke wit
De hele shop: Heel bijzonder, mooie sieraden, al zie ik mijzelf nog niet met een item uit de sectie "heren" rondlopenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef biekske2009 het volgende:
Zeg eens eerlijk, wat vond je ervan? De hele shop en in het bijzonder ons witte "olifantje"?
Dat komt omdat de slanke dames hier niet in tuintjes geplant staan... De boerenknollinnen krijgen hier krachtvoerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar voor de rest wel een olifant
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de slanke dames hier niet in tuintjes geplant staan... De boerenknollinnen krijgen hier krachtvoer
Alle foto's die technisch okay zijn worden in een contractje gezet en daar moet de dame dan voor tekenen... Voor als we ooit controle krijgen à la VSquote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
De hele shop: Heel bijzonder, mooie sieraden, al zie ik mijzelf nog niet met een item uit de sectie "heren" rondlopen.
En jullie "witte olifantje": mooie foto's en heel gedurfd om zo op een website te gaan staan.
quote:Top 100 van dinsdag 22 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 305 goldfinger1963
026. 155 DjRex89
079. 085 wel.o.k
Daar moet je ook niet zelf naar kijken, die zijn om in bekeken te worden op het thuisfrontquote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef MPG het volgende:
al zie ik mijzelf nog niet met een item uit de sectie "heren" rondlopen.
Spreek voor jezelf, makker... ze weten dat ik vanochtend wekdienst had... om 11 uurquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef friemelaar het volgende:
Die aantallen halen wij nooit.... daar slapen we te lang voor
Goed bezigquote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Alle foto's die technisch okay zijn worden in een contractje gezet en daar moet de dame dan voor tekenen... Voor als we ooit controle krijgen à la VSZo voorkomen we tevens het plaatsen van foto's van < 18j
Thuisfront? Ik denk niet dat pa en ma het waarderen als ik ze zo'n ding showquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet zelf naar kijken, die zijn om in bekeken te worden op het thuisfront
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Thuisfront? Ik denk niet dat pa en ma het waarderen als ik ze zo'n ding show.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeps... Ik dacht dat je op jezelf woonde...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
of je moet in verschillende SCs gaan postenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef friemelaar het volgende:
Die aantallen halen wij nooit.... daar slapen we te lang voor
kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, makker... ze weten dat ik vanochtend wekdienst had... om 11 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |