Hoe kan dat zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Vanochtend kon ik amper sturen in de auto, nu is mogelijk de stuurbekrachtiging kapotEcht bijna niet mee te rijden zo
Geen idee, gisteren niks aan de hand en vanochtend kon ik amper de straat uit sturenquote:
Hmzz.. niet echt ideaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren niks aan de hand en vanochtend kon ik amper de straat uit sturenGelukkig hoef ik bijna alleen maar over de snelweg dus terug rijden moet ook nog wel lukken. Morgen maar eens langs de garage
Dan druk je je nog netjes uitquote:
Krijg je eens spierballenquote:
Ik moet morgen ookquote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, ben dus niet de enige die aan het werk is.
Vroeggah was alles ook veul beterquote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Krijg je eens spierballen
Vroeggah hadden we nieteens stuurbekrachtiging![]()
ik hoop dat het niet al te veel gaat kosten...![]()
Niet fijnquote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ik weet niet hoe het is om met kapotte stuurbekrachtiging te moeten rijden.
Als je onder gewoon verstaat dat je hard moet werken om te sturenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vroeggah was alles ook veul beter![]()
Net met de garage gebeld, als er geen rare lampjes branden en ik geen rare geluiden hoor kan ik er gewoon mee naar huis rijden
Zul je altijd zien ja.. succes ermee in ieder geval. Als je stilvalt, liefst niet op de linker baan.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet fijn
En het is een Mercedes A140 dus niet bepaald een lichte auto, als het nou een Fiat Panda was ofzo
Het enige wat kan gebeuren is dat ik met 120 over de snelweg kachel en ik opeens niet meer kan sturen. Er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zul je altijd zien ja.. succes ermee in ieder geval. Als je stilvalt, liefst niet op de linker baan.
hmjah..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het enige wat kan gebeuren is dat ik met 120 over de snelweg kachel en ik opeens niet meer kan sturen. Er zijn ergere dingen in de wereld
dan is je stuurstang afgebrokenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het enige wat kan gebeuren is dat ik met 120 over de snelweg kachel en ik opeens niet meer kan sturen. Er zijn ergere dingen in de wereld
Hij is nog geen maand geleden APK gekeurdquote:Op woensdag 23 december 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is je stuurstang afgebroken
dat zou dus onmogelijk moeten zijn
gewoon mee naar huis rijden
die van onze oude wagen lekte.. eens op de zoveel tijd stuurde de auto dus zwaar... och... er zijn ergere dingen
al is een kapotte stuurbekrachtiging wel een keuringspunt
GFquote:
DJquote:
nou in theorie kun je er dus nog 11 maanden mee doorrijden, zolang er geen rare geluiden komenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is nog geen maand geleden APK gekeurd
Het zal allemaal wel meevallen (hoop ik..) Eerst maar eens de hele dag werken en daarna kerstborrel + uit eten en dan zien we wel weer.
LLquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou in theorie kun je er dus nog 11 maanden mee doorrijden, zolang er geen rare geluiden komen
Mogguh GF
Dan word ik de nieuwe Arnold Schwarzeneggerquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou in theorie kun je er dus nog 11 maanden mee doorrijden, zolang er geen rare geluiden komen
Mogguh GF
Als je maar niet dat verkouden accent overneemtquote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan word ik de nieuwe Arnold Schwarzenegger
alleen qua bovenarmenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan word ik de nieuwe Arnold Schwarzenegger
Dan blijf ik toch in de auto zitten, dan zien al die vrouwen toch alleen maar mijn bovenarmenquote:
wel shirtjes zonder mouwen dragen hequote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch in de auto zitten, dan zien al die vrouwen toch alleen maar mijn bovenarmen
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
de linker of de rechter trouwens?
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel shirtjes zonder mouwen dragen he
zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch in de auto zitten, dan zien al die vrouwen toch alleen maar mijn bovenarmen
*proest daar ging mijn koffiequote:
lag er olie onder de auto?? dan is miss een slang geknapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is nog geen maand geleden APK gekeurd
Het zal allemaal wel meevallen (hoop ik..) Eerst maar eens de hele dag werken en daarna kerstborrel + uit eten en dan zien we wel weer.
Tuurlijk, een een zonnenbril opquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel shirtjes zonder mouwen dragen he
Dan was er wel een lampje gaan branden gok ik zoquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lag er olie onder de auto?? dan is miss een slang geknapt.
of miss de riem
ola allemaal
JFquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lag er olie onder de auto?? dan is miss een slang geknapt.
of miss de riem
ola allemaal
hoeft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan was er wel een lampje gaan branden gok ik zo
neequote:Op woensdag 23 december 2009 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan was er wel een lampje gaan branden gok ik zo
dat dacht ik dus ook maar misschien heeft hij wel een hele dure auto die wel zo'n lampje heeftquote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
neeniet voor de stuurbekrachtiging
klonkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |