hele kleine pannenkoekjesquote:
dan zijn ze verkeerd gemaaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
Poffertjes zijn altijd maar half gaar ofzo
Feyenoord - AZquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
er komt vanavond geen ruk op tv
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van het jaar?
Vergeet je niet een plamuurmes mee te nemen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]om de 3 maanden moet het weer
I rest my casequote:
Welke zender?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
en geen slaajpannekoekenWel met komkommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftomaat
?
Je staat zeker in je eigen keuken, want hier bij Fha zie ik je nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ik sta nou in de keuken op MPG te wachten.
Ik bak, en GF komt straks de troep opruimen en de vaat doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]Ja hmhm. Ook MPG verdient niet genoeg om mij te laten sloven hoor
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat is zo 2007 tegenwoordig heb ik een schuurmachinetjequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je niet een plamuurmes mee te nemen dan?
begin jij naar maar eens met bakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Je staat zeker in je eigen keuken, want hier bij Fha zie ik je niet.
quote:[..]
Ik bak, en GF komt straks de troep opruimen en de vaat doen.
In jouw geval vast een Black en Decker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is zo 2007 tegenwoordig heb ik een schuurmachinetje
jij gebruikt dezelfdequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
In jouw geval vast een Black en Decker!
quote:
MPG is ze nou aan het bakkenquote:
Ja, ik heb net een verse stapel gebakkenquote:
het zal wel een belg zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die vent leert het ook nooit he... vorige week overkwam hem al precies hetzelfde.
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een verse stapel gebakken.
Spek & kaas was het toch, he?
Het zou me niets verbazenquote:
Ik bak mijn pannekoeken zelf wel, dank jequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
Poffertjes zijn altijd maar half gaar ofzo
quote:
ik heb geen laptopquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen
gf onder de douche met zijn waterdichte laptop: MOET POSTGEMIDDELDE OPHALEN....AAARGGGHHHH!
tot je die 30 miljoen hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bak mijn pannekoeken zelf wel, dank je
ligt eraan wie die geeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent meer van de lapdance zeker?
dat heb je er nou vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij toch? Onder de douche?
Gadver! Nu bezorg ik mezelf een mental image![]()
.
*proest*quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent meer van de lapdance zeker?
nog een keer proestquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Is een erg leuk spelquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond kolonisten van Catan
Had er veel over gehoord maar het is een spel dat je echt zelf moet spelen om het leuk te gaan vinden.
Het was ook erg leuk... heb een keer een date gehad met iemand en bij haar thuis Kolonisten van catan gespeeld. Zij noemde zichzelf een pro, en ze won vaak van vriendinnen die erg goed waren, zo zei ze. Ik had het nog nooit gespeeld... en toen won ik.... en toen wilde ze niet meer datenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Had er veel over gehoord maar het is een spel dat je echt zelf moet spelen om het leuk te gaan vinden.
Ik vind er echt geen fuck aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
FAILquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk... heb een keer een date gehad met iemand en bij haar thuis Kolonisten van catan gespeeld. Zij noemde zichzelf een pro, en ze won vaak van vriendinnen die erg goed waren, zo zei ze. Ik had het nog nooit gespeeld... en toen won ik.... en toen wilde ze niet meer daten.
Als een jongen op een eerste date met mij zou voorstellen om te gaan Kolonisten zou ik echt meteen uitschakelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk... heb een keer een date gehad met iemand en bij haar thuis Kolonisten van catan gespeeld. Zij noemde zichzelf een pro, en ze won vaak van vriendinnen die erg goed waren, zo zei ze. Ik had het nog nooit gespeeld... en toen won ik.... en toen wilde ze niet meer daten.
ken het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, tegen mij zeggen dat ik iets niet mag doen omdat dat gemeen is, is vragen om problemen, natuurlijkquote:
Het was haar idee. Ze zat wat ziekjes thuis namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als een jongen op een eerste date met mij zou voorstellen om te gaan Kolonisten zou ik echt meteen uitschakelenen dat terwijl ik het een heel leuk spel vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |