Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
hoe komt dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
en ik moet tot 18:00
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
Wel.o.k.: na 1606 komt 1607, niet nog een keer 1606.
het is een verzakerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
Hoaxquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
smoesjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
precies als ik een nieuw topic moet maken breekt hier de pleuris uit
dan moet je hier eerst een tijdje postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar voelt zich kinderlijk jaloers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook in de OP staahaahaahaaaan
![]()
MPGquote:
Als het hier zo doorgaat is de sneeuw wel tegen augustus verdwenen.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef DjRex89 het volgende:
GF, hier dondert net weer een hoop sneeuw van het dak, deze keer vol op een auto
whehehe toen straks hier bijna op 1 van mijn hondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef DjRex89 het volgende:
GF, hier dondert net weer een hoop sneeuw van het dak, deze keer vol op een auto
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als het hier zo doorgaat is de sneeuw wel tegen augustus verdwenen.....
Kan GF weer nieuwe aanmaken met zijn kanon
eindejaars drukte ?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe toen straks hier bijna op 1 van mijn honden
en dan hopen dat je het op film kan vastleggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En maar blijven hopen dat er een collega een keer onderdoor loopt
Ik kan het wel uitlokken door op het goede moment de sneeuw op het dak een klein duwtje te gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan hopen dat je het op film kan vastleggen
nee, mn eigen werkzaamheden blijven liggen, het is een kutklusjequote:
Dan moet je helemaal niet zeuren. Kutklusjes is speciaal voor jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, mn eigen werkzaamheden blijven liggen, het is een kutklusje
*proestquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitlokken door op het goede moment de sneeuw op het dak een klein duwtje te geven
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, mn eigen werkzaamheden blijven liggen, het is een kutklusje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga de sneeuw maar eens in (ja het sneeuw hier weer voorzichtig)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Ryser1978 het volgende:
Zo!
Lunch achter de kiezen en nu ff![]()
Succes allemaal
Juist wel, aangezien :quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet zeuren. Kutklusjes is speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd minder want jouw eigen werk moet natuurlijk wel klaar zijn voordat je vakantie hebt
storingsdienst laat.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
quote:
was het maar waar.quote:
ik ookquote:
Tuurlijk wel, gewoon ff accountje maken, inloggen en vlammenquote:
ik heb een account, wel.o.k, daar ben ik mee ingelogd, en die brandt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon ff accountje maken, inloggen en vlammen.
geblust door de sneeuw die dooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een account, wel.o.k, daar ben ik mee ingelogd, en die brandt niet.
Gaat dat volgens dienstregeling dan ??quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat dat volgens dienstregeling dan ??![]()
Hier elk kwartier, op zijn minst, anders gaan we trillen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag geen koffie drinken op mijn werkplek dus dan maar in de pauzes he
Met koffie wordt er niet gewerktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder koffie wordt er niet gewerkt
dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zonder koffie wordt er niet gewerkt
Waar werk je danquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag geen koffie drinken op mijn werkplek dus dan maar in de pauzes he
Werk gelukkig thuis, zoveel koffie als ik wilquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik mag op mijn werkplek ook niks eten of drinken. Is niet conform HACCP.
wel doorschuiven naar het archief he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu 1501-1599 nog eruit.
Zal ik dat nu even doen?
quote:Geen kerstvakantie vanwege Q-koorts
21 december 2009 - "De kerstsfeer gaat eigenlijk helemaal aan ons voorbij. Als ik mensen hoor zeggen: 'tot volgend jaar', denk ik hoezo?". "Onze telefoons staan 24 uur per dag roodgloeiend
Ik werk met computers en andere hardware dus dan is het niet gewenst dat er drinken e.d. op het bureau staat. Het enige wat wel mag is water en ze doen ook echt niet moeilijk als jij je sultana of stroopwafel hier gaat opeten. Zolang het maar niet teveel rommel geeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik mag op mijn werkplek ook niks eten of drinken. Is niet conform HACCP.
Iedereen is druk denk ikquote:
smerige smilies...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
kwartet
die smilies likken elkaar de bek uit.
dat is mijn werk, de boel draaiend houden dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Iedereen is druk denk ik![]()
Nouja, hou jij de boel hier draaiende ?
NEE,quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu 1501-1599 nog eruit.
Zal ik dat nu even doen?
Dat kan Mart niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel doorschuiven naar het archief he?
Dan heb je nog mazzelquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik werk met computers en andere hardware dus dan is het niet gewenst dat er drinken e.d. op het bureau staat. Het enige wat wel mag is water en ze doen ook echt niet moeilijk als jij je sultana of stroopwafel hier gaat opeten. Zolang het maar niet teveel rommel geeft.
Dat is dan op zich nog wel logisch. Hier is alles nogal relax. Zoals dat er vanochtend een sneeuwbal door een open raam naar binnen werd gegooid, niemand die daar moeilijk over doet, de kans is groter dat iemand een sneeuwbal terug naar beneden gooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. Hier in de fabriek is het absoluut verboden, vanwege de voedselveiligheid. Alles wat het product (vers gesneden sla en andere groenten) kan besmetten is strikt verboden.
quote:
tis er ?quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
eindelijk klaar met die kut adressen
nu kunnen ze me de boom in, ik doe nog de inkopen zo ver als ik kom tot half 5 en de verkopen morgen.
Die handel ik nog af en wat aan inkopen niet af is, komt volgend jaar wel weer
REXquote:
Friemelquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. Hier in de fabriek is het absoluut verboden, vanwege de voedselveiligheid. Alles wat het product (vers gesneden sla en andere groenten) kan besmetten is strikt verboden.
alle storingen opgelostquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
nu kunnen ze me de boom in, ik doe nog de inkopen zo ver als ik kom tot half 5 en de verkopen morgen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
hangt daar in het hokje ernaast nou een strop ??quote:
dat lukt primaquote:
latersquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
Ga gauw nog ff wat kerstinkopen doen, anders hebben de kids niets onder de boom.
tot later
mij een beetje 3 uur een klusje geven dat een stagiair van de MAVO nog kan doenquote:
Niets meerquote:
quote:
gelukkigquote:
quote:
nog een dik kwatier en je bent klaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
man ik ben blij dat deze hectische dag voorbij is.
De ochtend begon normaal (druk) maar de middag was absurd
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
Het archief met oude tpoics is bijgewerkt, evenals de lijst in de wiki.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
Het archief met oude tpoics is bijgewerkt, evenals de lijst in de wiki.
lekker op de bank met de voetjes omhoogquote:
denk het niet, we gaan de stad in, cadeautjes kopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker op de bank met de voetjes omhoog
close, binnenstad maastrichtquote:
o, dat is om de hoekquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet, we gaan de stad in, cadeautjes kopen
[..]
close, binnenstad maastricht
daarna dan uitrusten op de bankquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet, we gaan de stad in, cadeautjes kopen
quote:
ligt eraan hoe je reistquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarna dan uitrusten op de bank
tot morgen LLquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier al afsluiten.
Tot morgen mensen
dag liefquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je reist
[..]
Ik ga hier al afsluiten.
Tot morgen mensen
alweer slapen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er ook even weg van tot straks mensen
quote:
stukken beterquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
zo druk, maar toch maar zo naar huis gaan...
en vanavond staat er niks op de planning... das beter
lekker uitrusten en morgen weer vol aan de bakquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
zo druk, maar toch maar zo naar huis gaan...
en vanavond staat er niks op de planning... das beter
o ja, iets met kerstballenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even wat werken in de zaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
en bomen enzoquote:
quote:
whehehe FAILquote:
quote:
toeval ?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef wel.o.k het volgende:
denk je dat iedereen naar huis is of kerstbomen aftuigen
het lukt alleen als je er niet aan denktquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
het gaat overdag ook meestal per ongeluk avond/nacht lukt het een stuk makkelijker
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het lukt alleen als je er niet aan denkt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet een beetje cru![]()
maar dat is volgende week pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgende week een heleboel
en jij zelfs in zomer![]()
dat is me 1 keer gelukt, de andere waren toeval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
hetzelfde met de Lapo als ik er op ga azen lukt het me niet
oefenen, net als met kindertjes makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat is volgende week pas
ik probeerde laatst bij indah dat hij de lapo zou hebben had ik hem nog zelfquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is me 1 keer gelukt, de andere waren toeval.
is maar beter ook, ik MOET iets verkloten tijdens het openen van een topic.
daarom blijf ik oefenenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oefenen, net als met kindertjes maken
aantal posts: 4712quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
Userstats van wel.o.k
Totaal aantal posts: 4613
Totaal aantal topics geopend: 5
en 4 verkloot![]()
en jij hebt al 3 keer zoveel gepost als ik vandaag![]()
spammert
ik was vannacht al begonnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
Userstats van wel.o.k
Totaal aantal posts: 4613
Totaal aantal topics geopend: 5
en 4 verkloot![]()
en jij hebt al 3 keer zoveel gepost als ik vandaag![]()
spammert
marcquote:
idem bij mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aantal posts: 4712
kan wel zien waar ik de meeste tijd doorbreng
smoesjes, je blijft een spammertquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was vannacht al begonnen
quote:
PWN.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef wel.o.k het volgende:
denk je dat iedereen naar huis is of kerstbomen optuigen
24/7quote:
Thuiswerkenquote:
quote:
ik vindt een geintje leuk maar dit is geen geintjequote:Kat vastgelijmd aan snelweg
Een Amerikaanse kat heeft al zijn negen levens in een keer opgebruikt toen iemand hem met zijn poten vastlijmde aan een snelweg in Minnesota. De meeste automobilisten scheurden Timothy voorbij omdat ze dachten dat het dier dood was. Een echtpaar besloot echter te stoppen om de kat te onderzoeken. Toen bleek dat zijn poten aan het asfalt waren vastgelijmd. De medewerkers van de ingeschakelde dierenambulance hadden nog nooit zoiets gezien. Timothy herstelt nu van zijn verwondingen toen hij werd losgemaakt. De hulpdiensten konden niet voorkomen dat zijn kussentjes afscheurden. De kat verblijft tijdelijk in een pleeggezin maar zal naar het asiel worden gebracht.
DJquote:
dat heet GF-stylequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef MPG het volgende:
Ja, met smileyposts kan ik ook wel een SEXtet volspammen.
![]()
dat is zeker geen geintjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vindt een geintje leuk maar dit is geen geintje
spammertquote:
Je zou jezelf beter de OAiaanse stijl van posten aanlerenquote:
quote:
zoiets als ditquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou jezelf beter de OAiaanse stijl van posten aanleren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
storingsdienst laat.![]()
[..]
![]()
[..]
ik moet aan mijn reputatie denken
[..]
was het maar waar.
[..]
ik ook
wou je het ontkennen danquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef wel.o.k het volgende:
de mooiste kwarteten zijn die met OAmultiquotes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoiets als dit
[..]
[..]
wou je het ontkennen dan
dan ben je nog sneller thuisquote:
wokquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je nog sneller thuis![]()
[..]
wok
ze hebben al gestrooid dus het zal wel meevallenquote:
Als het maar niet gaat ijzelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben al gestrooid dus het zal wel meevallen
Ook leuk: die natte prutzooi en de plassen buiten beginnen weer op te vriezen... dat wordt een ijsbaan dusquote:
Ja dankuquote:
Oeh lekker. Ik wil er een met spek, een met ham, een met champignons, een met champignons en ham, een met ananas, en een gewone.quote:
En ik wil graag 27 miljoen winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik wil er een met spek, een met ham, een met champignons, een met champignons en ham, een met ananas, en een gewone.
Zoveel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik wil er een met spek, een met ham, een met champignons, een met champignons en ham, een met ananas, en een gewone.
ik graag 13,5quote:
Ananasquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een grote eterquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoveel?Ik wil graag met spek en kaas
Hoi MPG
Ik ben met 5,4 miljoen al meer dan tevredenquote:
Ik ben met alles boven ¤30 al tevredenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een grote eter![]()
.
[..]
Ik ben met 5,4 miljoen al meer dan tevreden.
Ik ook welquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef MPG het volgende:
Ik ben met 5,4 miljoen al meer dan tevreden.
Jij moet gewoon genoeg bakken, huisvrouwtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef Fha het volgende:
Iedereen die mijn pannekoeken wil pikken moet samen met Bolle op de slaapkamer wachten tot ze op zijn
Ga jij eens voor jezelf leren koken, stereotype manquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon genoeg bakken, huisvrouwtje
Waarom?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
Ga jij eens voor jezelf leren koken, stereotype man
Ik sloof voor niemandquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik breng het geld binnen. Jij slooft voor mij dan
Wie moet ze bakken danquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan maak ik die 30 miljoen zelf wel op. Aan pannekoeken.![]()
En jij krijgt niks
Dat is goed hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En jij krijgt niks
Ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is goed hoorIk heb namelijk al pannekoeken
Een kok in een pannekoekenhuis wat graag 30 miljoen omzet draait misschien?quote:
Het is overal koudquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet.
En het is koud op de slaapkamer.
Met een stapel pannenkoeken was de kou veel draaglijkerquote:
nijnsquote:
DJquote:
Fhaquote:
OAquote:
Flesquote:
* gf gaat in de slaapkamer zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef Fha het volgende:
Iedereen die mijn pannekoeken wil pikken moet samen met Bolle op de slaapkamer wachten tot ze op zijn
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een stapel pannenkoeken was de kou veel draaglijker.
* MPG gaat gauw naar keuken en bakt zelf een stapel pannenkokenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]nietus
Iedereen mag weer uit de slaapkamer komen hoortissop.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En jij krijgt niks
quote:
denk het ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kok in een pannekoekenhuis wat graag 30 miljoen omzet draait misschien?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]nietus
Iedereen mag weer uit de slaapkamer komen hoortissop.
Hmm, daar zit wel wat inquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kok in een pannekoekenhuis wat graag 30 miljoen omzet draait misschien?
doe er voor mij ook maar een paarquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat gauw naar keuken en bakt zelf een stapel pannenkoken.
Nee hoor, want het beslag was op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je had er wel een paar kunnen overlaten
quote:
Je mag de mijne ook welquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe er voor mij ook maar een paar
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag de mijne ook wel
Normaal eet ik ze 1 keer per jaar en dit jaar heb ik ze al 3 keer gehad...
Nou hup MPG, de keuken in en bakken met die hapquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou moet MPG ze alleen nog bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
en geen slaajpannekoekenGat-ver-damme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
en hij hoeft de rotzooi niet op te ruimenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou hup MPG, de keuken in en bakken met die hap
en geen slaajpannekoekenjakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij hoeft de rotzooi niet op te ruimen![]()
dat mag Fha doen
hoeft hij ook niet, als we de pannenkoeken op hebben gaan we gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]Ja hmhm. Ook MPG verdient niet genoeg om mij te laten sloven hoor
Je bent toch niet in mijn huisquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeft hij ook niet als we de pannenkoeken op hebben gaan we gewoon
ik zat net nog in je slaapkamer met bolle te wachten op pannenkoekenquote:
Net is niet nuquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zat net nog in je slaapkamer met bolle te wachten op pannenkoeken
klopt ik sta nou in de keuken op MPG te wachtenquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ik sta nou in de keuken op MPG te wachten
Nee viel best mee eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoorDan zou ik je kunnen zien dombo.
maar wel in poffertjes deeg ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee viel best mee eigenlijkWas ook met mozzarella of ander kazig soort iets
Dat scheelt. Maar nog steeds lijkt het me niet fantastisch. Maar ik hou ook gewoon niet van poffertjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee viel best mee eigenlijkWas ook met mozzarella of ander kazig soort iets
het deeg is andersquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef DjRex89 het volgende:
Heb nog nooit het verschil geweten/gemerkt tussen poffertjes en pannenkoeken..
neuh. In poffertjes-achtige vorm. Meer nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel in poffertjes deeg ?
Oh, het is dat je het zegt. Ik denk niet dat ik het verschil zou proeven..quote:
ok dan lijkt me het eigenlijk wel lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. In poffertjes-achtige vorm. Meer niet
Dat was het stiekem ook welquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok dan lijkt me het eigenlijk wel lekker
toevallig dat ik een keer geprobeerd heb om met pannenkoekdeeg poffertjes te makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, het is dat je het zegt. Ik denk niet dat ik het verschil zou proeven..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toevallig dat ik een keer geprobeerd heb om met pannenkoekdeeg poffertjes te maken![]()
was geen succes
whehehequote:
hele kleine pannenkoekjesquote:
dan zijn ze verkeerd gemaaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
Poffertjes zijn altijd maar half gaar ofzo
Feyenoord - AZquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
er komt vanavond geen ruk op tv
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van het jaar?
Vergeet je niet een plamuurmes mee te nemen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]om de 3 maanden moet het weer
I rest my casequote:
Welke zender?quote:
en geen slaajpannekoekenWel met komkommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftomaat
?
Je staat zeker in je eigen keuken, want hier bij Fha zie ik je nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ik sta nou in de keuken op MPG te wachten.
Ik bak, en GF komt straks de troep opruimen en de vaat doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]Ja hmhm. Ook MPG verdient niet genoeg om mij te laten sloven hoor
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat is zo 2007 tegenwoordig heb ik een schuurmachinetjequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je niet een plamuurmes mee te nemen dan?
begin jij naar maar eens met bakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Je staat zeker in je eigen keuken, want hier bij Fha zie ik je niet.
quote:[..]
Ik bak, en GF komt straks de troep opruimen en de vaat doen.
In jouw geval vast een Black en Decker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is zo 2007 tegenwoordig heb ik een schuurmachinetje
jij gebruikt dezelfdequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
In jouw geval vast een Black en Decker!
quote:
MPG is ze nou aan het bakkenquote:
Ja, ik heb net een verse stapel gebakkenquote:
het zal wel een belg zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die vent leert het ook nooit he... vorige week overkwam hem al precies hetzelfde.
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een verse stapel gebakken.
Spek & kaas was het toch, he?
Het zou me niets verbazenquote:
Ik bak mijn pannekoeken zelf wel, dank jequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
Poffertjes zijn altijd maar half gaar ofzo
quote:
ik heb geen laptopquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen
gf onder de douche met zijn waterdichte laptop: MOET POSTGEMIDDELDE OPHALEN....AAARGGGHHHH!
tot je die 30 miljoen hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bak mijn pannekoeken zelf wel, dank je
ligt eraan wie die geeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent meer van de lapdance zeker?
dat heb je er nou vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij toch? Onder de douche?
Gadver! Nu bezorg ik mezelf een mental image![]()
.
*proest*quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent meer van de lapdance zeker?
nog een keer proestquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Is een erg leuk spelquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond kolonisten van Catan
Had er veel over gehoord maar het is een spel dat je echt zelf moet spelen om het leuk te gaan vinden.
Het was ook erg leuk... heb een keer een date gehad met iemand en bij haar thuis Kolonisten van catan gespeeld. Zij noemde zichzelf een pro, en ze won vaak van vriendinnen die erg goed waren, zo zei ze. Ik had het nog nooit gespeeld... en toen won ik.... en toen wilde ze niet meer datenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Had er veel over gehoord maar het is een spel dat je echt zelf moet spelen om het leuk te gaan vinden.
Ik vind er echt geen fuck aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
FAILquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk... heb een keer een date gehad met iemand en bij haar thuis Kolonisten van catan gespeeld. Zij noemde zichzelf een pro, en ze won vaak van vriendinnen die erg goed waren, zo zei ze. Ik had het nog nooit gespeeld... en toen won ik.... en toen wilde ze niet meer daten.
Als een jongen op een eerste date met mij zou voorstellen om te gaan Kolonisten zou ik echt meteen uitschakelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk... heb een keer een date gehad met iemand en bij haar thuis Kolonisten van catan gespeeld. Zij noemde zichzelf een pro, en ze won vaak van vriendinnen die erg goed waren, zo zei ze. Ik had het nog nooit gespeeld... en toen won ik.... en toen wilde ze niet meer daten.
ken het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, tegen mij zeggen dat ik iets niet mag doen omdat dat gemeen is, is vragen om problemen, natuurlijkquote:
Het was haar idee. Ze zat wat ziekjes thuis namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als een jongen op een eerste date met mij zou voorstellen om te gaan Kolonisten zou ik echt meteen uitschakelenen dat terwijl ik het een heel leuk spel vind
zij vroeg het aan hemquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als een jongen op een eerste date met mij zou voorstellen om te gaan Kolonisten zou ik echt meteen uitschakelenen dat terwijl ik het een heel leuk spel vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |