ik heb een account, wel.o.k, daar ben ik mee ingelogd, en die brandt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon ff accountje maken, inloggen en vlammen.
geblust door de sneeuw die dooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een account, wel.o.k, daar ben ik mee ingelogd, en die brandt niet.
Gaat dat volgens dienstregeling dan ??quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat dat volgens dienstregeling dan ??![]()
Hier elk kwartier, op zijn minst, anders gaan we trillen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag geen koffie drinken op mijn werkplek dus dan maar in de pauzes he
Met koffie wordt er niet gewerktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder koffie wordt er niet gewerkt
dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zonder koffie wordt er niet gewerkt
Waar werk je danquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag geen koffie drinken op mijn werkplek dus dan maar in de pauzes he
Werk gelukkig thuis, zoveel koffie als ik wilquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik mag op mijn werkplek ook niks eten of drinken. Is niet conform HACCP.
wel doorschuiven naar het archief he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu 1501-1599 nog eruit.
Zal ik dat nu even doen?
quote:Geen kerstvakantie vanwege Q-koorts
21 december 2009 - "De kerstsfeer gaat eigenlijk helemaal aan ons voorbij. Als ik mensen hoor zeggen: 'tot volgend jaar', denk ik hoezo?". "Onze telefoons staan 24 uur per dag roodgloeiend
Ik werk met computers en andere hardware dus dan is het niet gewenst dat er drinken e.d. op het bureau staat. Het enige wat wel mag is water en ze doen ook echt niet moeilijk als jij je sultana of stroopwafel hier gaat opeten. Zolang het maar niet teveel rommel geeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik mag op mijn werkplek ook niks eten of drinken. Is niet conform HACCP.
Iedereen is druk denk ikquote:
smerige smilies...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
kwartet
die smilies likken elkaar de bek uit.
dat is mijn werk, de boel draaiend houden dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Iedereen is druk denk ik![]()
Nouja, hou jij de boel hier draaiende ?
NEE,quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu 1501-1599 nog eruit.
Zal ik dat nu even doen?
Dat kan Mart niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel doorschuiven naar het archief he?
Dan heb je nog mazzelquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik werk met computers en andere hardware dus dan is het niet gewenst dat er drinken e.d. op het bureau staat. Het enige wat wel mag is water en ze doen ook echt niet moeilijk als jij je sultana of stroopwafel hier gaat opeten. Zolang het maar niet teveel rommel geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |