Dat is dan op zich nog wel logisch. Hier is alles nogal relax. Zoals dat er vanochtend een sneeuwbal door een open raam naar binnen werd gegooid, niemand die daar moeilijk over doet, de kans is groter dat iemand een sneeuwbal terug naar beneden gooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. Hier in de fabriek is het absoluut verboden, vanwege de voedselveiligheid. Alles wat het product (vers gesneden sla en andere groenten) kan besmetten is strikt verboden.
quote:
tis er ?quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
eindelijk klaar met die kut adressen
nu kunnen ze me de boom in, ik doe nog de inkopen zo ver als ik kom tot half 5 en de verkopen morgen.
Die handel ik nog af en wat aan inkopen niet af is, komt volgend jaar wel weer
REXquote:
Friemelquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. Hier in de fabriek is het absoluut verboden, vanwege de voedselveiligheid. Alles wat het product (vers gesneden sla en andere groenten) kan besmetten is strikt verboden.
alle storingen opgelostquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
nu kunnen ze me de boom in, ik doe nog de inkopen zo ver als ik kom tot half 5 en de verkopen morgen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
hangt daar in het hokje ernaast nou een strop ??quote:
dat lukt primaquote:
latersquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
Ga gauw nog ff wat kerstinkopen doen, anders hebben de kids niets onder de boom.
tot later
mij een beetje 3 uur een klusje geven dat een stagiair van de MAVO nog kan doenquote:
Niets meerquote:
quote:
gelukkigquote:
quote:
nog een dik kwatier en je bent klaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
man ik ben blij dat deze hectische dag voorbij is.
De ochtend begon normaal (druk) maar de middag was absurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |