quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef wel.o.k het volgende:
de mooiste kwarteten zijn die met OAmultiquotes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoiets als dit
[..]
[..]
wou je het ontkennen dan
dan ben je nog sneller thuisquote:
wokquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je nog sneller thuis![]()
[..]
wok
ze hebben al gestrooid dus het zal wel meevallenquote:
Als het maar niet gaat ijzelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben al gestrooid dus het zal wel meevallen
Ook leuk: die natte prutzooi en de plassen buiten beginnen weer op te vriezen... dat wordt een ijsbaan dusquote:
Ja dankuquote:
Oeh lekker. Ik wil er een met spek, een met ham, een met champignons, een met champignons en ham, een met ananas, en een gewone.quote:
En ik wil graag 27 miljoen winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik wil er een met spek, een met ham, een met champignons, een met champignons en ham, een met ananas, en een gewone.
Zoveel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik wil er een met spek, een met ham, een met champignons, een met champignons en ham, een met ananas, en een gewone.
ik graag 13,5quote:
Ananasquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een grote eterquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoveel?Ik wil graag met spek en kaas
Hoi MPG
Ik ben met 5,4 miljoen al meer dan tevredenquote:
Ik ben met alles boven ¤30 al tevredenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een grote eter![]()
.
[..]
Ik ben met 5,4 miljoen al meer dan tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |