quote:
jaa...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef Buitendam het volgende:
Als ze die 2e foto 10 sec. later hadden genomen lag je met je bovenlip op de grond, hè?
jaa in dat jaar is het allemaal nog leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef pr0tege het volgende:
ik doe orientatiejaar van de landmacht ik sta me van alles op de foto maar die staan nog niet op de computer
ik las piknaturequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef garriej het volgende:
[..]
jaa in dat jaar is het allemaal nog leuk
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
TS gaat op zijn bek terwijl hij uit een donker hok komt met een grote neger...
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef kwaitnait het volgende:
Dit topic is niet geworden wat TS hoopte dat het zou worden
EN DAT MOET ÓNS LAND VERDEDIGEN!?!?! HET IS EEN SCHANDE!!!! HET WORDT TIJD DAT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HIER EENS WAT AAN GAAN DOEN IN PLAATS VAN DE HELE DAG ACHTEROVER TE LEUNEN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BURGER!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef pr0tege het volgende:
ik met de barrett .50 cal.
[ afbeelding ]
en op de hindernissbaan in doorn bij de mariniers
[ afbeelding ]
Als je bij google afbeeldingen "nigger gun" intypt krijg je als eerste hit dat plaatje.quote:
Die in het lichtblauw is wel een échte ''light skin nigger''quote:Op woensdag 23 december 2009 02:18 schreef neen het volgende:
[..]
Als je bij google afbeeldingen "nigger gun" intypt krijg je als eerste hit dat plaatje.
[ afbeelding ]
Peace Out!
Of zou dat gewoon een ''Ho'' zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef Chen het volgende:
[..]
Die in het lichtblauw is wel een échte ''light skin nigger''
Aardig tunneltje waar ie uit komt hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:13 schreef Pinterman het volgende:
Wedstrijd negerdragen ging de TS niet goed af
[ afbeelding ]
Eigenlijk had je van die beer op dat ding nog ff pedobear moeten makenquote:
denk dat hij snel terug het gat ingekropen isquote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef Crutch het volgende:![]()
Dit topic!
Wat zou er met TS gebeurd zijn?
Gelukkig maar want het niveau is al zo laagquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef kwaitnait het volgende:
Ofzo zie maar backfire, in het kwadraatquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef pr0tege het volgende:
het concept is om dus foto's te plaatsen waar jij er stoer opstaat ofzo zie maar
Gebruik de ongeevenaarde Fok! search en tiep alberto+park, veel plezier!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef Crutch het volgende:
Wie is alberto?
Newbie? Ben jij hetquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef Crutch het volgende:
Wie is alberto?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat TS niet meer is terug gekomen![]()
![]()
Ruik ik hier een gouden faalhaasquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat TS niet meer is terug gekomen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef ooge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die is nastyquote:
Echt?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef zoekjewat het volgende:
TS HEEFT SNEL EEN NIEUWE USER NAME AANGEMAAKT THE SHAMEEE
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef zoekjewat het volgende:
TS HEEFT SNEL EEN NIEUWE USER NAME AANGEMAAKT THE SHAMEEE
"t is wel duidelijk waar jij tussen het slotjes zetten door op zit te googlen he remlof?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef abbi.gail het volgende:
haahha dit is echt grappig
en ik heb me aangemeld op dit forum net hoi mensen
quote:
quote:
TS ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 02:24 schreef sweetlady-o het volgende:
wow.....dit zag ik niet aankomen bij de eerste post.
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:36 schreef Reza-impreza het volgende:
* Is inspiratie aan het opdoen*
give it a shot....quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik mis nog een fotosoep met dat dikke bukkend/dansende meisje er in en al die andere gek kijkende freaks op de achergrond
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:36 schreef Reza-impreza het volgende:
* Is inspiratie aan het opdoen*
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:13 schreef Pinterman het volgende:
Wedstrijd negerdragen ging de TS niet goed af
[ afbeelding ]
Offtopic gezwets wordt hier verwijderd en bij herhaling genote.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef Klaploper het volgende:
Waarom is er een aantal posts verwijderd? Nu staat dit niet meer in mijn actieve topics.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik voel wel mee met TS. Hij wordt hier gewoon hardhandig gekoprolled.
quote:
TS heeft geen beschikking tot internet in het legerquote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Bol_Wan het volgende:
verassende sluiphit, ben nog steeds aant wachten op reactie van TS.. ff iedereen PMen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, de koek is wel een beetje op nu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:27 schreef TwisterNederland het volgende:
Er komt toch wel een vervolg hé??
Als de TS nou eens zou reageren.. dan kan daar weer een vervolg op gefixt wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, de koek is wel een beetje op nu.
dat vraagteken zegt genoegquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:14 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Dronkemans paint![]()
[ afbeelding ]
Waar is het bier dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:14 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Dronkemans paint![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef Buschetta het volgende:
Whehe,....
Missie geslaagt
Tnx heb helemaal dubbel gelegen om de shops.
Dit topic verliep zo doordat ik als eerste die pic shopte. Fok kennende wist ik de uitkomstquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef kwaitnait het volgende:
ben jij dat ?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef ooge het volgende:
[..]
ben jij dat ?(je houd je pistool verkeerd vast)
En nu de volgende scene!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef maok het volgende:
Credits aan het broertje van maok:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |