quote:Faalhaas van FOK! 2009.
Naar een idee van 3keernix en Flabbelaar. En hierbij wil ik graag Trollface. bedanken voor het maken van de super mooie banner!
Na aanleiding van dit topic heb ik besloten om een verkiezing op te starten.
Wie vond jij dit jaar het hardst falen?
Nomineren&stemmen:
Je kan jezelf nomineren, iemand anders nomineren en je kan op iemand stemmen die al is genomineerd.
De genomineerden hebben sowieso 1 stem. Pas bij meerdere stemmen wordt het aantal stemmen erachter gezet. Je kan maximaal maar 1 iemand nomineren en op 1 iemand stemmen. Tot voor kort zijn er mensen geweest die 2 of 3 hebben genomineerd, dit kan nu niet meer. Ook graag een toelichting geven waarom je die user nou voor 'Faalhaas van FOK! 2009' zou willen betitelen. Stemmen en nomineren kan tot 31 december 00:00 uur. Ik houd de stemmen in de OP bij.
Genomineerden in volgorde van de hoeveelheid stemmen:
-pr0tege - 51 stemmen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Nummer 1
-Lamon./Lamon - 32 stemmen
-Porsche1 - 13 stemmen
-Michielos - 10 stemmen
-Tong80 - 7 stemmen
-Emimich - 6 stemmen
-Cacciatore - 5 stemmen
-Lonker - 4 stemmen
-Paul - 4 stemmen
-matthijs.. - 4 stemmen
-o.us - 4 stemmen
-Meki - 4 stemmen
-Het-Hupt - 3 stemmen
-Joel-Smeets - 2 stemmen
-BrandX - 2 stemmen
-Stoeprand - 2 stemmen
-AdvancedPower - 2 stemmen
-WAARHEID - 2 stemmen
-phpmystyle - 2 stemmen
-Nadiaschoonheid - 2 stemmen
-SHE - 2 stemmen
-remlof - 2 stemmen
-Juicyhil - 2 stemmen
-zoekjewat
-NoorsBloed
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Surveillance-Fiets
-LudoSanders
-swarmahoer
-lambiekje
-Seksgod
-DuShaury (van de Black Bandana Crew)
-submesa
-guapo
-Opa.Bakkebaart
-Mr.Cooper
-Dagoduck
-Piovan
-Dribbel_
-Noregret
-M42
Even rustig de argumenten bekijken waarom sommige users zo hard falen? Hier is deel 1: Faalhaas van FOK! 2009.
Als dit topic de 300 posts grens heeft bereikt, maak ik zelf wel deel 3 aan. Alvast bedankt.
DAt topic !quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:39 schreef Treces het volgende:
Ik wil graag pr0tege nomineren.
Hierom: post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
waar werd ie ontmaskerd? link aub.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef Kentoet het volgende:
Emimich, zonder twijfel. Het schoolvoorbeeld van de ontmaskerde internetheld.
Ja zoek dat topic zelf maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:27 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
waar werd ie ontmaskerd? link aub.
Kut betraptquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja zoek dat topic zelf maar![]()
Check anders maar een paar van die uitspraken van hem en bedenk dan dat de persoon van de foto dit allemaal zegt.....
[ afbeelding ]
Nee, gewoon een kloon aanmakenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:52 schreef kutkabouter het volgende:
kan ik mijn stem nog veranderen van lamon naar pr0tege?![]()
![]()
het topic is geloof ik verwijderdquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja zoek dat topic zelf maar![]()
Check anders maar een paar van die uitspraken van hem en bedenk dan dat de persoon van de foto dit allemaal zegt.....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |