Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Te laat, ben al uitgekomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Butsmutsen in de aanslag..[ afbeelding ]
whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Sorry GF, nu moet je er weer 3.
indahquote:
smakelijkquote:
eigenlijk welquote:
ik kreeg weer de typische fok meldingquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik postte niet eens om hem vol te maken.
en de wiki ook aangepast?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Te laat, ben al uitgekomen.
trustenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:36 schreef friemelaar het volgende:
Kan wel uitslapen maar ga toch B2 maar eens opzoeken..
Weltruste voor straks [ afbeelding ]
Hier niet gezien......quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kreeg weer de typische fok melding![]()
onze servers blablabla
maakt niet wat je gebruikt het kan zomaar eens gebeurenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier niet gezien......
Had ik vorige week wel (ook als enige) ben toen overgestapt op Google Chroom......
quote:Top 100 van maandag 21 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
016. 182 goldfinger1963
023. 169 Thrust
068. 113 indahnesia.com
quote:In verband met weersomstandigheden ben ik vandaag afwezig, waardoor ik verminderd in staat ben om uw bericht te beantwoorden.
tjaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 170 goldfinger1963
02. 107 Ladylike
03. 096 indahnesia.com
04. 071 wel.o.k
05. 037 marcb1974
06. 024 friemelaar
07. 021 Klonk
08. 020 Dr_Flash
09. 015 DaMart
10. 015 BrandX
11. 015 Fha
12. 012 DjRex89
13. 012 MaleDuck
14. 011 MPG
15. 005 Sjowhan
16. 003 JortK
17. 002 ch0c0mel
18. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
Wat een luxe, het viel wel mee op de weg trouwens, was er sneller dan gisterquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, wederom goedemorgen.
Ik ben daarstraks maar teruggekropen in bed voor een uurtje, ik werk wel thuis met die puinhoop op het spoor en op de weg.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
de dooi is hier goed begonnen
Voor het OV is het goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Anders reden er misschien nog geen bussen
Mogguhquote:
Husband!quote:
hier iig beter dan gisterenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of er nog iets te fietsen valt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Husband!![]()
![]()
![]()
* eet broodje en drinkt koffie
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of er nog iets te fietsen valt
tis al opquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkere ldap van me
![]()
![]()
![]()
eet smakelijk
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis al op
zal ik nog een broodje nemen?
heb er nog 3
deze keer mag ik er op bijtenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
steek jij nog maar wat in je mond
wel 15 keer per hapjequote:
Hier is het echt hard aant dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
Hele weg rustig gereden, kom ik aan bij het kantoor en zoals altijd wil ik mijn auto keren om hem achteruit te parkeren, zitten mn voorwielen vastUiteindelijk 5min bezig geweest om eruit proberen te komen en hem alsnog vooruit ingeparkeerd
Hier begint het nu ook een beetje te dooien maar met +0,5 graden schiet dat niet echt op.. Ligt hier nog wel een cm of 15 sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier is het echt hard aant dooien
Mogguhquote:
Moggequote:
hier ongeveer het zelfde. het dooit, net.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier begint het nu ook een beetje te dooien maar met +0,5 graden schiet dat niet echt op.. Ligt hier nog wel een cm of 15 sneeuw.
wij hadden weer een lagje verse sneeuw, ongeveer 1 cm.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
mijn stoep was vanmorgen helemaal vrij, het regende hier zelfs
LLquote:
Rexquote:
Wokquote:
Dan is de dag nog langquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
Pfff nu al geen zin meer
gelukkig is mn baas om 3 uur naar huis
mwoah, rustig aandoenquote:
hier is het ook aan het dooien en goed ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier begint het nu ook een beetje te dooien maar met +0,5 graden schiet dat niet echt op.. Ligt hier nog wel een cm of 15 sneeuw.
hier regent het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
mijn stoep was vanmorgen helemaal vrij, het regende hier zelfs
Ik zoek het ook niet, meer omdat ik al met de vakantie in mn hoofd zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwoah, rustig aandoen
nja rustig.. mezelf kennende..
en dan ga je met je voetjes omhoogquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
Pfff nu al geen zin meer
gelukkig is mn baas om 3 uur naar huis
jij en rustig.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwoah, rustig aandoen
nja rustig.. mezelf kennende..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
storingsdienst en q-koorts en ruimen
![]()
het is hollen of stilstaan hier.
jij wil weer een notequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
storingsdienst en q-koorts en ruimen
![]()
het is hollen of stilstaan hier.
ik denk dat het aan chrome ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
fok weer stuk?![]()
zal ik wel weer een note krijgen
dat is dus niet echt geluktquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik ben er weg van ga proberen vandaag wat meer te slapen
dus we zien je vandaag nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
zo... weer net zo'n dag als gister... lekker druk!
niet zoveel als anders nee...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus we zien je vandaag niet
maar wel meer dan gisterquote:
dan wordt mn bureau viesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ga je met je voetjes omhoog
neequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat het aan chrome ligt
ja voor de middag wel, maar na de middag denk ik niet...quote:
en dat heb je pas opgeruimdquote:
gewoon doenquote:[..]
nee
Pfffff wat een kutfacturen
echt, ik zou alle facturen zonder bestelbonnr. van ons gewoon terug moeten sturen naar de leverancier
doen ze ook bij ons
vies en rommelig zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat heb je pas opgeruimd
[..]
gewoon doen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering !!!!
ik krijg hier bekant een hartverzakking![]()
het is ineens zo hard aan het dooien dat de sneeuw wat op het dak ligt met een rot herrie naar beneden dondert
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat het aan chrome ligt
drukduck, ook een leuke kloon naamquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
zo... weer net zo'n dag als gister... lekker druk!
als ik tijd heb ga ik even mpg om te ontdekken waar de TT vandaan komtquote:
Ik wilde de katten weer op balkon laten spelen met sneeuw... ligt er niets meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering !!!!
ik krijg hier bekant een hartverzakking![]()
het is ineens zo hard aan het dooien dat de sneeuw wat op het dak ligt met een rot herrie naar beneden dondert
Ik voorspel een niet zo witte kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde de katten weer op balkon laten spelen met sneeuw... ligt er niets meer![]()
Op de straat is het trouwens nog wel een bende
pagina 6 vorige topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op deze pc heb ik alleen ie 6sp1
[..]
drukduck, ook een leuke kloon naam![]()
[..]
als ik tijd heb ga ik even mpg om te ontdekken waar de TT vandaan komt
eerder een viezequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorspel een niet zo witte kerst.
Gisteren was het hier al een combinatie van tot ijs geworden sneeuw, hagel en wat sneeuw bovenop. Als dat nu weer smelt en vannacht weer opvriest...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
Dooi is goed, als dat betekent dat de treinen morgen weer normaler rijden!
op ons dakterras ligt nog wel sneeuw wat langzaam in drab aan het veranderen isquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde de katten weer op balkon laten spelen met sneeuw... ligt er niets meer![]()
Op de straat is het trouwens nog wel een bende
ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorspel een niet zo witte kerst.
ja idd, hier moet het nu ook niet gaan vriezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren was het hier al een combinatie van tot ijs geworden sneeuw, hagel en wat sneeuw bovenop. Als dat nu weer smelt en vannacht weer opvriest....
quote:
heb je morgen een glijbaan met bultenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren was het hier al een combinatie van tot ijs geworden sneeuw, hagel en wat sneeuw bovenop. Als dat nu weer smelt en vannacht weer opvriest....
dat zat ik onderweg ook te denken, als al die regen en ontdooide meuk vanacht weer bevriest hebben we de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja idd, hier moet het nu ook niet gaan vriezen
quote:
klonkquote:
denk nergensquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja idd, hier moet het nu ook niet gaan vriezen
Gek hequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik hoor niemand meer over de elfstede tocht
quote:
idd raarquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
dat doet me aan een mopje denken:quote:
biekskequote:
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pestquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me aan een mopje denken:
een belg, nederlander en duitser staan voor een apparaat dat zoemt bij een leugen..
die nederlander: ik denk dat ikl 15 pils kan opdrinken zonder zat te worden
* ZOEM!!!okay, 5 dan...
Ding stil en de duitser probeert:
Ik denk dat ik wel 20 worsten kan opeten zonder over te geven
* ZOEM!!!okay 10 dan...
Ding stil en de belg wil ook:
Ik denk* ZOEM!!!...
Mogguhquote:
zou je denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pest
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me aan een mopje denken:
een belg, nederlander en duitser staan voor een apparaat dat zoemt bij een leugen..
die nederlander: ik denk dat ik 15 pils kan opdrinken zonder zat te worden
* ZOEM!!!okay, 5 dan...
Ding stil en de duitser probeert:
Ik denk dat ik wel 20 worsten kan opeten zonder over te geven
* ZOEM!!!okay 10 dan...
Ding stil en de belg wil ook:
Ik denk* ZOEM!!!...
dat zal toch nietquote:
daarom zei ik ook dat ie leuker was als ik hem zou vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
Vond de vorige leuker, maar hier kon ook wel een glimlach vanaf
*proestquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
heb nog een leuk mopje...
een vrouw klaagt bij haar man dat haar wasmachine kapot is.
geen probleem, we kopen wel een nieuwe, zegt de man.
Dus ze gaan naar de witgoedzaak...
Verkoper vraagt natuurlijk: kan ik u helpen?
Ja, zegt de man, wij willen een wasmachine
Een dure of goedkope? vraagt de verkoper.
niets goedkoop of duur, wij willen gewoon een goede, antwoordt de man.
Nou, zegt de verkoper, dan heb ik hier eentje..
Heb je een vieze broek, deurtje open... broek erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
Heb je stinksokken, deurtje open... stinksokken erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
oh, zegt de man, dat is wel handig met die poepbroeken die we nu hebben..
Ja zegt de verkoper...
jaja zegt de man ik weet het nou wel deurtje open... poepbroeken erin.. zeep erbij.. stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
NEE NEE NEE roept de verkoper
waarom niet? vraagt de man
Nou, zegt de verkoper, dan hang je helemaal vol stront, want je vergat het deurtje dicht te doen
hij is leuker als ie verteld wordt
* DjRex89 wacht op het mp3'tjequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat ie leuker was als ik hem zou vertellen
whehehehe die is ook goedquote:
Ik zal mn DVD opsturenquote:
Symquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goedemorgen vanuit Portugal
Toch wel gesigneerd??quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal mn DVD opsturen![]()
als ik hem had...
en ook mn enige post vandaagquote:
quote:
quote:
tot gisteren was koud genoegquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pest
quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
niet slecht, portugal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
heb nog een leuk mopje...
een vrouw klaagt bij haar man dat haar wasmachine kapot is.
geen probleem, we kopen wel een nieuwe, zegt de man.
Dus ze gaan naar de witgoedzaak...
Verkoper vraagt natuurlijk: kan ik u helpen?
Ja, zegt de man, wij willen een wasmachine
Een dure of goedkope? vraagt de verkoper.
niets goedkoop of duur, wij willen gewoon een goede, antwoordt de man.
Nou, zegt de verkoper, dan heb ik hier eentje..
Heb je een vieze broek, deurtje open... broek erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
Heb je stinksokken, deurtje open... stinksokken erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
oh, zegt de man, dat is wel handig met die poepbroeken die we nu hebben..
Ja zegt de verkoper...
jaja zegt de man ik weet het nou wel deurtje open... poepbroeken erin.. zeep erbij.. stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
NEE NEE NEE roept de verkoper
waarom niet? vraagt de man
Nou, zegt de verkoper, dan hang je helemaal vol stront, want je vergat het deurtje dicht te doen
hij is leuker als ie verteld wordt
hoi CGMquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ook mn enige post vandaag![]()
Omdat ik zo weer weg moet sollicitatie gesprek bij hot networkz
Druk druk druk
Koffie iemand? ALTIJD Toch?
*schenkt * X in *
Zo dat ook weer gehad![]()
Prettige sneeuwdagen KSCERS![]()
uiteraardquote:
Jij ook CGMquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Druk druk druk
*schenkt * X in *
gister was het al aan het dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tot gisteren was koud genoeg![]()
Oh ja, sapje hierquote:
Mazzelaars...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was het al aan het dooien
nou, net aan. maar het vriest in de nacht dus moeten de rayonhoofden toch met vergadereend afspreken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was het al aan het dooien
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.quote:
succes met soli.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Druk druk druk
*schenkt * X in *
smakelijkquote:
proostquote:
appelsap?quote:
quote:
Denk je de rommel in NL te kunnen ontvluchten, tref je het daar ook...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.
Gisteren toen ik Noord Portugal in reed was het een grote chaos, veel sneeuw en spekgladde wegen.
nah, dan kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.
Gisteren toen ik Noord Portugal in reed was het een grote chaos, veel sneeuw en spekgladde wegen.
als het overdag niet vriest dan nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, net aan. maar het vriest in de nacht dus moeten de rayonhoofden toch met vergadereend afspreken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sinaasappel-framboossapquote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat smaken verschillen
en smaakt datquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat smaken verschillen
quote:
nee had er vier in totaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is al je laatste broodje.
en wij maar werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ga even wekdienst spelen... friemel en zoon 1 uit bed duwen![]()
De andere is net vertrokken naar z'n vriendinnetje
die 4de zal de ochtend ook niet overleven vreetzakquote:
emmer water wil wel helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ga even wekdienst spelen... friemel en zoon 1 uit bed duwen![]()
De andere is net vertrokken naar z'n vriendinnetje
IK kan het nog hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 4de zal de ochtend ook niet overleven vreetzak
Nee hoor, ik geniet heerlijk van de vakantiequote:
Liever niet, dan lig ik vannacht ook nat namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
emmer water wil wel helpen
Laag gevlogen over Frankrijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet heerlijk van de vakantie
Hoewel ik vandaag nog wel bij moet komen van het ritje hier naar toe.
2250 kilometer in 20,5 uur..
quote:
Gewoon een cd van \frans \bauer heel hard aanzetten, dan is hij zo zijn bed uit om de cd speler uitt te zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Liever niet, dan lig ik vannacht ook nat namelijk
Helaas houden ze allebei van NL-talige muziek dus dat zou het doel voorbijschieten... Ze zijn nu beneden, maar of ze wakker zijn vóór de eerste bak koffiequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een cd van \frans \bauer heel hard aanzetten, dan is hij zo zijn bed uit om de cd speler uitt te zetten
Valt nog wel mee hoor, ongeveer de max snelheid + 10 op de cruise control.quote:
das wel veel jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet heerlijk van de vakantie
Hoewel ik vandaag nog wel bij moet komen van het ritje hier naar toe.
2250 kilometer in 20,5 uur..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tja, verschil moet er zijn hè
Bek houwe, luilakquote:
Vind jij...quote:
Issie dan fan van Frans...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een cd van \frans \bauer heel hard aanzetten, dan is hij zo zijn bed uit om de cd speler uitt te zetten
alleen zijn kant van het bed nat makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Liever niet, dan lig ik vannacht ook nat namelijk
Ik kan niet zo goed mikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen zijn kant van het bed nat maken
quote:
en IK niet alleenquote:Vind jij...
zodat hij vroeger naar bed kan gaan en lekker op de droge kant kan gaan liggen zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen zijn kant van het bed nat maken
zeiltje over jouw gedeeltequote:
Of de manier zoals hij m'n zus ooit heeft gewekt: de schone slaapster optillen en gewoon naast het bed zetten. D'r hele dag was verder naar de galemiezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij vroeger naar bed kan gaan en lekker op de droge kant kan gaan liggen zeker![]()
Gewoon omkiepen met matras en al
Moggequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij vroeger naar bed kan gaan en lekker op de droge kant kan gaan liggen zeker![]()
Gewoon omkiepen met matras en al
Hij is wakker én onlinequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is idd een beter idee
jij hebt vroeg pauzequote:
marcquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of de manier zoals hij m'n zus ooit heeft gewekt: de schone slaapster optillen en gewoon naast het bed zetten. D'r hele dag was verder naar de galemiezen
voor of na de koffiequote:
nog niets van gezienquote:
Om 11uur een kwartiertjequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt vroeg pauze![]()
[..]
marc
eindejaars druktequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
nog meer werk![]()
ik had het nog niet druk genoeg
of tijdensquote:
koffiepauzequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om 11uur een kwartiertjeBreekt de ochtend wel lekker, dan duurt de dag voor je gevoel iig niet zo lang
friemelquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef friemelaar het volgende:
Goede morgen lieve kijkbuiskinderen
quote:
Friemelquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef friemelaar het volgende:
Goede morgen lieve kijkbuiskinderen
Kerst is al bijna voorbij en jij gaat nu pas decorerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag maar eens beginnen met de kerstversieringen in de club
Ik heb een deuntje van K3 in mn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef biekske2009 het volgende:
Lekker zeg, kijk ik het filmpje van CGM en loopt de pc vast... Nog lekkerder, nu zit dat deuntje idd in m'n kop
kerst is nog niet geweest, hij is nog op tijd hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kerst is al bijna voorbij en jij gaat nu pas decoreren
Liefdeskapitein?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een deuntje van K3 in mn hoofd
mamma se mamma saquote:
Frutsebeestjequote:
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer fijn een stukje autorijden (heb ik echt zin in ook)
Boodschappen doen enzo
Breng je een flesje port voor me mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer fijn een stukje autorijden (heb ik echt zin in ook)
Boodschappen doen enzo
Yquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Breng je een flesje port voor me mee?
bij ons begint donderdag pas de kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kerst is al bijna voorbij en jij gaat nu pas decoreren
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kerst is nog niet geweest, hij is nog op tijd hoor
Oe dat is wel een goed ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Breng je een flesje port voor me mee?
Kerstmaaltijd en Kerstkleren...zwaar overratedquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
JF heeft gisteren lekkere boodschapjes gedaan
allemaal dingen voor de kerstmaaltijden
frutselquote:
Wij eten eerste Kerstdag bij m'n ouders... verheug me nu al NOT op de afwasquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
allemaal dingen voor de kerstmaaltijden
kut nummerquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kerstmaaltijd en Kerstkleren...zwaar overrated![]()
Kerst is te commercieel geworden
commercieel = brood op de plankquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe daar dus ook aan mee
wij hebben daar het perfecte excuus voorquote:
doen zij de afwas nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij eten eerste Kerstdag bij m'n ouders... verheug me nu al NOT op de afwas
ieder voor zich natuurlijk... maar speciaal kleren gaan kopen omdat het zo genaamd kerst is vind ik tequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe daar dus ook aan mee
Geen excuus nodig als je niet wiltquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben daar het perfecte excuus voor![]()
Schietuhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen excuus nodig als je niet wiltGewoon nee is nee
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
commercieel = brood op de plank
speciaal kleren kopen voor de kerst vind ik ook bezopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ieder voor zich natuurlijk... maar speciaal kleren gaan kopen omdat het zo genaamd kerst is vind ik te
Lekker eten kan ik me nog voorstellen
Zuipeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
speciaal kleren kopen voor de kerst vind ik ook bezopen
af en toe moet je rekening houden met de oudersquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen excuus nodig als je niet wiltGewoon nee is nee
dat mag ik niet van mijn vrouwtjequote:
dan ben je daarna wel bezopenquote:
Sinds Flappie houd ik daar geen rekening meer meequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
af en toe moet je rekening houden met de ouders![]()
whehehequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet als ze dan 6 knechten hebben rondlopen
Knechten? Tis kerst hoor, geen sinterklaasquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet als ze dan 6 knechten hebben rondlopen
Een beetje vaatwasser heb je al voor 300 euro... met kerst kan je toch wel voor je hardwerkende/kokende ouders 50 euro per knecht missen?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Knechten? Tis kerst hoor, geen sinterklaas
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef friemelaar het volgende:
HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS
De bond van geiten heeft een klacht ingediend bij de reclamecodecommissie tegen de slogan "Q is goed voor u"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef friemelaar het volgende:
De bond van geiten heeft een klacht ingediend bij de reclamecodecommissie tegen de slogan "Q is goed voor u"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je hebt meteen een mooi kerstkadoquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een beetje vaatwasser heb je al voor 300 euro... met kerst kan je toch wel voor je hardwerkende/kokende ouders 50 euro per knecht missen?
Ceasar heeft eventjes een pauze ingelast, mijn Afrikaanse veldtocht loopt nog niet zoals geplandquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, zelf verzonnen naar aanleiding van hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
waar je kerst 2010 nog wat aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt meteen een mooi kerstkado
Hanibal rulesquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ceasar heeft eventjes een pauze ingelast, mijn Afrikaanse veldtocht loopt nog niet zoals gepland
Hobby? Laat me raden.. jij komt ook uit de Goldfinger, Ladylike scene?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, zelf verzonnen naar aanleiding van hobby![]()
hehe.. de Britten zijn ietwat duf nu Gibraltar en Marokko in mijn handen zijn... nu moeten ze omvarenquote:
toch wel wat langer dan 2010quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar je kerst 2010 nog wat aan hebt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hobby? Laat me raden.. jij komt ook uit de Goldfinger, Ladylike scene?
dan kost het misschien 65 euro per knecht , dan is ie wat langer houdbaar denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch wel wat langer dan 2010
Das een takke eind dan jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe.. de Britten zijn ietwat duf nu Gibraltar en Marokko in mijn handen zijn... nu moeten ze omvaren
Niet direct komt uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hobby? Laat me raden.. jij komt ook uit de Goldfinger, Ladylike scene?
Ik kreeg, vlak voordat ik stopte, wel een bericht met "Warning: The imperalistic bastards of the United States have broken their Non Agression Treaty with us". Tis wachten op een oorlogsverklaringquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een takke eind dan ja
Afmaken die imperialistische hoertjes.
Zie je wel, die helemaal afmaken. Kan je de moslims niet om hulp vragen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kreeg, vlak voordat ik stopte, wel een bericht met "Warning: The imperalistic bastards of the United States have broken their Non Agression Treaty with us". Tis wachten op een oorlogsverklaring
Je eerste zinnen snap ik niet, maar ok... Sieradenfriemelaar... ik had patent op Frutsel en Friemel, maar okay.. moet er maar mee levenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet direct komt uitals wel heb dat ontdekt ...........
![]()
Had ik jaren eerder moeten bedenken![]()
De naam was er overigens eerder......
Gebaseerd op het (helpen met ) maken van sieraden = friemelwerk
hoe lang kom jij eigenlijk al in KSC?quote:
Syrie is al ingepikt door de Britten, Iraq was al onderworpen aan de britten, evenals Jordanie, Turkije wil niet uit angst voor de communisten. En Egypte is verwikkeld in een bittere El Alamein, Alexandrie strijd tussen mijn 4 italiaanse legers tegen de 5 van Montyquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, die helemaal afmaken. Kan je de moslims niet om hulp vragen?
Sorry wist ik echt niet anders had ik beslist een andere nick gekozen denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je eerste zinnen snap ik niet, maar ok... Sieradenfriemelaar... ik had patent op Frutsel en Friemel, maar okay.. moet er maar mee leven
Fruts is toch een van de KSC-dino's ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang kom jij eigenlijk al in KSC?
Ik schat... twee en een half jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ze kunnen niets dus, was te verwachten welquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Syrie is al ingepikt door de Britten, Iraq was al onderworpen aan de britten, evenals Jordanie, Turkije wil niet uit angst voor de communisten. En Egypte is verwikkeld in een bittere El Alamein, Alexandrie strijd tussen mijn 4 italiaanse legers tegen de 5 van Monty![]()
Verder houden Saoedie Arabie en Iran zich afzijdigLafaards
Ik zou ze die meteen een kado doen als ze er de ruimte voor hadden, maar het ding buiten neerzetten is geen optiequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Een beetje vaatwasser heb je al voor 300 euro... met kerst kan je toch wel voor je hardwerkende/kokende ouders 50 euro per knecht missen?
quote:
Uitleg zin 1 en 2: we hebben de club van GF ontdekt en verkendquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef friemelaar het volgende:
Niet direct komt uitals wel heb dat ontdekt ...........
![]()
Had ik jaren eerder moeten bedenken![]()
De naam was er overigens eerder......
Gebaseerd op het (helpen met ) maken van sieraden = friemelwerk
Nee dat niet, ik ben er later bij gekomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts is toch een van de KSC-dino's ?
hoezo dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hmm..dat doe ik eigenlijk zeldenquote:
Ah okay... wie van de nieuwe KSC'ers eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Uitleg zin 1 en 2: we hebben de club van GF ontdekt en verkend
Buiten afwassen lijkt me ook zo koudquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zou ze die meteen een kado doen als ze er de ruimte voor hadden, maar het ding buiten neerzetten is geen optie
duidelijk een OAaanse quotequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ben er later bij gekomen![]()
[..]
hoezo dan?
[..]
Hmm..dat doe ik eigenlijk zelden![]()
[..]
Ah okay... wie van de nieuwe KSC'ers eigenlijk niet?![]()
![]()
![]()
[..]
Buiten afwassen lijkt me ook zo koud
Is dit een Oaanse quote?
biekskequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er van tussen. Knutselen voor een beurs in februari
zal zo helpen....maar blijf lurkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er van tussen. Knutselen voor een beurs in februari
lurkertquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zal zo helpen....maar blijf lurken
Ah, het regent alquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar buiten.
Het wordt akelig donker... volgens mij komt er nattigheid aan![]()
.
mooi daar houdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar buiten.
Het wordt akelig donker... volgens mij komt er nattigheid aan![]()
.
nou is het te hopen dat het niet gaat vriezenquote:
Hier dooit het ook flinkquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mooi daar houden![]()
het is hier al +5 graden
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even een samenvatting maken.
@gf- jij hebt kerst in juli al gevierd.
.
van weinig werk heeft duckie geen lastquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef DjRex89 het volgende:
Net even een sneeuwballengevecht gehouden vanaf de 1e verdieping, alleen rpesteerde een collega het om vanaf beneden precies een sneeuwbal door het open raam te gooien
Nu zijn 2 collega's de auto van een andere collega aan het inbouwen met sneeuwHoezo weinig te doen voor de kerst..
ow, het was augustusquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben zaterdag een kerstparty
staan er buiten sneeuw machine's en binnen is alles in kerstversiering
whehehe je was me voor ik was het net aan het zoekenquote:
soms, heel soms, ben ik zo ontzettend snelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe je was me voor ik was het net aan het zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
bijnaquote:
het is nou net rond de pauze tijd van de meestequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
vond het al verdacht dat het tempo opeens zakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |