en ook mn enige post vandaagquote:
quote:
quote:
tot gisteren was koud genoegquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pest
quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goedemorgen vanuit Portugal
niet slecht, portugal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goedemorgen vanuit Portugal
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
heb nog een leuk mopje...
een vrouw klaagt bij haar man dat haar wasmachine kapot is.
geen probleem, we kopen wel een nieuwe, zegt de man.
Dus ze gaan naar de witgoedzaak...
Verkoper vraagt natuurlijk: kan ik u helpen?
Ja, zegt de man, wij willen een wasmachine
Een dure of goedkope? vraagt de verkoper.
niets goedkoop of duur, wij willen gewoon een goede, antwoordt de man.
Nou, zegt de verkoper, dan heb ik hier eentje..
Heb je een vieze broek, deurtje open... broek erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
Heb je stinksokken, deurtje open... stinksokken erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
oh, zegt de man, dat is wel handig met die poepbroeken die we nu hebben..
Ja zegt de verkoper...
jaja zegt de man ik weet het nou wel deurtje open... poepbroeken erin.. zeep erbij.. stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
NEE NEE NEE roept de verkoper
waarom niet? vraagt de man
Nou, zegt de verkoper, dan hang je helemaal vol stront, want je vergat het deurtje dicht te doen
hij is leuker als ie verteld wordt
hoi CGMquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ook mn enige post vandaag![]()
Omdat ik zo weer weg moet sollicitatie gesprek bij hot networkz
Druk druk druk
Koffie iemand? ALTIJD Toch?
*schenkt * X in *
Zo dat ook weer gehad![]()
Prettige sneeuwdagen KSCERS![]()
uiteraardquote:
Jij ook CGMquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Druk druk druk
*schenkt * X in *
gister was het al aan het dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tot gisteren was koud genoeg![]()
Oh ja, sapje hierquote:
Mazzelaars...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was het al aan het dooien
nou, net aan. maar het vriest in de nacht dus moeten de rayonhoofden toch met vergadereend afspreken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was het al aan het dooien
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.quote:
succes met soli.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Druk druk druk
*schenkt * X in *
smakelijkquote:
proostquote:
appelsap?quote:
quote:
Denk je de rommel in NL te kunnen ontvluchten, tref je het daar ook...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.
Gisteren toen ik Noord Portugal in reed was het een grote chaos, veel sneeuw en spekgladde wegen.
nah, dan kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.
Gisteren toen ik Noord Portugal in reed was het een grote chaos, veel sneeuw en spekgladde wegen.
als het overdag niet vriest dan nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, net aan. maar het vriest in de nacht dus moeten de rayonhoofden toch met vergadereend afspreken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sinaasappel-framboossapquote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat smaken verschillen
en smaakt datquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |