quote:
klonkquote:
denk nergensquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja idd, hier moet het nu ook niet gaan vriezen
Gek hequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik hoor niemand meer over de elfstede tocht
quote:
idd raarquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
dat doet me aan een mopje denken:quote:
biekskequote:
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pestquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me aan een mopje denken:
een belg, nederlander en duitser staan voor een apparaat dat zoemt bij een leugen..
die nederlander: ik denk dat ikl 15 pils kan opdrinken zonder zat te worden
* ZOEM!!!okay, 5 dan...
Ding stil en de duitser probeert:
Ik denk dat ik wel 20 worsten kan opeten zonder over te geven
* ZOEM!!!okay 10 dan...
Ding stil en de belg wil ook:
Ik denk* ZOEM!!!...
Mogguhquote:
zou je denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pest
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me aan een mopje denken:
een belg, nederlander en duitser staan voor een apparaat dat zoemt bij een leugen..
die nederlander: ik denk dat ik 15 pils kan opdrinken zonder zat te worden
* ZOEM!!!okay, 5 dan...
Ding stil en de duitser probeert:
Ik denk dat ik wel 20 worsten kan opeten zonder over te geven
* ZOEM!!!okay 10 dan...
Ding stil en de belg wil ook:
Ik denk* ZOEM!!!...
dat zal toch nietquote:
daarom zei ik ook dat ie leuker was als ik hem zou vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
Vond de vorige leuker, maar hier kon ook wel een glimlach vanaf
*proestquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
heb nog een leuk mopje...
een vrouw klaagt bij haar man dat haar wasmachine kapot is.
geen probleem, we kopen wel een nieuwe, zegt de man.
Dus ze gaan naar de witgoedzaak...
Verkoper vraagt natuurlijk: kan ik u helpen?
Ja, zegt de man, wij willen een wasmachine
Een dure of goedkope? vraagt de verkoper.
niets goedkoop of duur, wij willen gewoon een goede, antwoordt de man.
Nou, zegt de verkoper, dan heb ik hier eentje..
Heb je een vieze broek, deurtje open... broek erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
Heb je stinksokken, deurtje open... stinksokken erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
oh, zegt de man, dat is wel handig met die poepbroeken die we nu hebben..
Ja zegt de verkoper...
jaja zegt de man ik weet het nou wel deurtje open... poepbroeken erin.. zeep erbij.. stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
NEE NEE NEE roept de verkoper
waarom niet? vraagt de man
Nou, zegt de verkoper, dan hang je helemaal vol stront, want je vergat het deurtje dicht te doen
hij is leuker als ie verteld wordt
* DjRex89 wacht op het mp3'tjequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat ie leuker was als ik hem zou vertellen
whehehehe die is ook goedquote:
Ik zal mn DVD opsturenquote:
Symquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goedemorgen vanuit Portugal
Toch wel gesigneerd??quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal mn DVD opsturen![]()
als ik hem had...
en ook mn enige post vandaagquote:
quote:
quote:
tot gisteren was koud genoegquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt omdat het in het grootste deel van het land dooit als de pest
quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
niet slecht, portugal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
heb nog een leuk mopje...
een vrouw klaagt bij haar man dat haar wasmachine kapot is.
geen probleem, we kopen wel een nieuwe, zegt de man.
Dus ze gaan naar de witgoedzaak...
Verkoper vraagt natuurlijk: kan ik u helpen?
Ja, zegt de man, wij willen een wasmachine
Een dure of goedkope? vraagt de verkoper.
niets goedkoop of duur, wij willen gewoon een goede, antwoordt de man.
Nou, zegt de verkoper, dan heb ik hier eentje..
Heb je een vieze broek, deurtje open... broek erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
Heb je stinksokken, deurtje open... stinksokken erin.. zeep erbij.. deurtje dicht... stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
oh, zegt de man, dat is wel handig met die poepbroeken die we nu hebben..
Ja zegt de verkoper...
jaja zegt de man ik weet het nou wel deurtje open... poepbroeken erin.. zeep erbij.. stekker erin.. wis, was, wis, was... klaar....
NEE NEE NEE roept de verkoper
waarom niet? vraagt de man
Nou, zegt de verkoper, dan hang je helemaal vol stront, want je vergat het deurtje dicht te doen
hij is leuker als ie verteld wordt
hoi CGMquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ook mn enige post vandaag![]()
Omdat ik zo weer weg moet sollicitatie gesprek bij hot networkz
Druk druk druk
Koffie iemand? ALTIJD Toch?
*schenkt * X in *
Zo dat ook weer gehad![]()
Prettige sneeuwdagen KSCERS![]()
uiteraardquote:
Jij ook CGMquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Druk druk druk
*schenkt * X in *
gister was het al aan het dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tot gisteren was koud genoeg![]()
Oh ja, sapje hierquote:
Mazzelaars...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was het al aan het dooien
nou, net aan. maar het vriest in de nacht dus moeten de rayonhoofden toch met vergadereend afspreken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was het al aan het dooien
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.quote:
succes met soli.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Druk druk druk
*schenkt * X in *
smakelijkquote:
proostquote:
appelsap?quote:
quote:
Denk je de rommel in NL te kunnen ontvluchten, tref je het daar ook...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.
Gisteren toen ik Noord Portugal in reed was het een grote chaos, veel sneeuw en spekgladde wegen.
nah, dan kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De temperatuur is in ieder geval een stuk beter. Het regent af en toemaar over het algemeen schijnt de zon.
Gisteren toen ik Noord Portugal in reed was het een grote chaos, veel sneeuw en spekgladde wegen.
als het overdag niet vriest dan nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, net aan. maar het vriest in de nacht dus moeten de rayonhoofden toch met vergadereend afspreken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sinaasappel-framboossapquote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat smaken verschillen
en smaakt datquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat smaken verschillen
quote:
nee had er vier in totaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is al je laatste broodje.
en wij maar werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ga even wekdienst spelen... friemel en zoon 1 uit bed duwen![]()
De andere is net vertrokken naar z'n vriendinnetje
die 4de zal de ochtend ook niet overleven vreetzakquote:
emmer water wil wel helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef biekske2009 het volgende:
Ik ga even wekdienst spelen... friemel en zoon 1 uit bed duwen![]()
De andere is net vertrokken naar z'n vriendinnetje
IK kan het nog hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 4de zal de ochtend ook niet overleven vreetzak
Nee hoor, ik geniet heerlijk van de vakantiequote:
Liever niet, dan lig ik vannacht ook nat namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
emmer water wil wel helpen
Laag gevlogen over Frankrijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet heerlijk van de vakantie
Hoewel ik vandaag nog wel bij moet komen van het ritje hier naar toe.
2250 kilometer in 20,5 uur..
quote:
Gewoon een cd van \frans \bauer heel hard aanzetten, dan is hij zo zijn bed uit om de cd speler uitt te zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Liever niet, dan lig ik vannacht ook nat namelijk
Helaas houden ze allebei van NL-talige muziek dus dat zou het doel voorbijschieten... Ze zijn nu beneden, maar of ze wakker zijn vóór de eerste bak koffiequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een cd van \frans \bauer heel hard aanzetten, dan is hij zo zijn bed uit om de cd speler uitt te zetten
Valt nog wel mee hoor, ongeveer de max snelheid + 10 op de cruise control.quote:
das wel veel jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet heerlijk van de vakantie
Hoewel ik vandaag nog wel bij moet komen van het ritje hier naar toe.
2250 kilometer in 20,5 uur..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tja, verschil moet er zijn hè
Bek houwe, luilakquote:
Vind jij...quote:
Issie dan fan van Frans...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een cd van \frans \bauer heel hard aanzetten, dan is hij zo zijn bed uit om de cd speler uitt te zetten
alleen zijn kant van het bed nat makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Liever niet, dan lig ik vannacht ook nat namelijk
Ik kan niet zo goed mikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen zijn kant van het bed nat maken
quote:
en IK niet alleenquote:Vind jij...
zodat hij vroeger naar bed kan gaan en lekker op de droge kant kan gaan liggen zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen zijn kant van het bed nat maken
zeiltje over jouw gedeeltequote:
Of de manier zoals hij m'n zus ooit heeft gewekt: de schone slaapster optillen en gewoon naast het bed zetten. D'r hele dag was verder naar de galemiezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij vroeger naar bed kan gaan en lekker op de droge kant kan gaan liggen zeker![]()
Gewoon omkiepen met matras en al
Moggequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat hij vroeger naar bed kan gaan en lekker op de droge kant kan gaan liggen zeker![]()
Gewoon omkiepen met matras en al
Hij is wakker én onlinequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is idd een beter idee
jij hebt vroeg pauzequote:
marcquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of de manier zoals hij m'n zus ooit heeft gewekt: de schone slaapster optillen en gewoon naast het bed zetten. D'r hele dag was verder naar de galemiezen
voor of na de koffiequote:
nog niets van gezienquote:
Om 11uur een kwartiertjequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt vroeg pauze![]()
[..]
marc
eindejaars druktequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
nog meer werk![]()
ik had het nog niet druk genoeg
of tijdensquote:
koffiepauzequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om 11uur een kwartiertjeBreekt de ochtend wel lekker, dan duurt de dag voor je gevoel iig niet zo lang
friemelquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef friemelaar het volgende:
Goede morgen lieve kijkbuiskinderen
quote:
Friemelquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef friemelaar het volgende:
Goede morgen lieve kijkbuiskinderen
Kerst is al bijna voorbij en jij gaat nu pas decorerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag maar eens beginnen met de kerstversieringen in de club
Ik heb een deuntje van K3 in mn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef biekske2009 het volgende:
Lekker zeg, kijk ik het filmpje van CGM en loopt de pc vast... Nog lekkerder, nu zit dat deuntje idd in m'n kop
kerst is nog niet geweest, hij is nog op tijd hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kerst is al bijna voorbij en jij gaat nu pas decoreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |