wel 15 keer per hapjequote:
Hier is het echt hard aant dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
Hele weg rustig gereden, kom ik aan bij het kantoor en zoals altijd wil ik mijn auto keren om hem achteruit te parkeren, zitten mn voorwielen vastUiteindelijk 5min bezig geweest om eruit proberen te komen en hem alsnog vooruit ingeparkeerd
Hier begint het nu ook een beetje te dooien maar met +0,5 graden schiet dat niet echt op.. Ligt hier nog wel een cm of 15 sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier is het echt hard aant dooien
Mogguhquote:
Moggequote:
hier ongeveer het zelfde. het dooit, net.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier begint het nu ook een beetje te dooien maar met +0,5 graden schiet dat niet echt op.. Ligt hier nog wel een cm of 15 sneeuw.
wij hadden weer een lagje verse sneeuw, ongeveer 1 cm.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
mijn stoep was vanmorgen helemaal vrij, het regende hier zelfs
LLquote:
Rexquote:
Wokquote:
Dan is de dag nog langquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
Pfff nu al geen zin meer
gelukkig is mn baas om 3 uur naar huis
mwoah, rustig aandoenquote:
hier is het ook aan het dooien en goed ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier begint het nu ook een beetje te dooien maar met +0,5 graden schiet dat niet echt op.. Ligt hier nog wel een cm of 15 sneeuw.
hier regent het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
mijn stoep was vanmorgen helemaal vrij, het regende hier zelfs
Ik zoek het ook niet, meer omdat ik al met de vakantie in mn hoofd zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwoah, rustig aandoen
nja rustig.. mezelf kennende..
en dan ga je met je voetjes omhoogquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
Pfff nu al geen zin meer
gelukkig is mn baas om 3 uur naar huis
jij en rustig.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwoah, rustig aandoen
nja rustig.. mezelf kennende..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
storingsdienst en q-koorts en ruimen
![]()
het is hollen of stilstaan hier.
jij wil weer een notequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
storingsdienst en q-koorts en ruimen
![]()
het is hollen of stilstaan hier.
ik denk dat het aan chrome ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
fok weer stuk?![]()
zal ik wel weer een note krijgen
dat is dus niet echt geluktquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik ben er weg van ga proberen vandaag wat meer te slapen
dus we zien je vandaag nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
zo... weer net zo'n dag als gister... lekker druk!
niet zoveel als anders nee...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus we zien je vandaag niet
maar wel meer dan gisterquote:
dan wordt mn bureau viesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ga je met je voetjes omhoog
neequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat het aan chrome ligt
ja voor de middag wel, maar na de middag denk ik niet...quote:
en dat heb je pas opgeruimdquote:
gewoon doenquote:[..]
nee
Pfffff wat een kutfacturen
echt, ik zou alle facturen zonder bestelbonnr. van ons gewoon terug moeten sturen naar de leverancier
doen ze ook bij ons
vies en rommelig zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat heb je pas opgeruimd
[..]
gewoon doen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering !!!!
ik krijg hier bekant een hartverzakking![]()
het is ineens zo hard aan het dooien dat de sneeuw wat op het dak ligt met een rot herrie naar beneden dondert
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat het aan chrome ligt
drukduck, ook een leuke kloon naamquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
zo... weer net zo'n dag als gister... lekker druk!
als ik tijd heb ga ik even mpg om te ontdekken waar de TT vandaan komtquote:
Ik wilde de katten weer op balkon laten spelen met sneeuw... ligt er niets meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering !!!!
ik krijg hier bekant een hartverzakking![]()
het is ineens zo hard aan het dooien dat de sneeuw wat op het dak ligt met een rot herrie naar beneden dondert
Ik voorspel een niet zo witte kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde de katten weer op balkon laten spelen met sneeuw... ligt er niets meer![]()
Op de straat is het trouwens nog wel een bende
pagina 6 vorige topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op deze pc heb ik alleen ie 6sp1
[..]
drukduck, ook een leuke kloon naam![]()
[..]
als ik tijd heb ga ik even mpg om te ontdekken waar de TT vandaan komt
eerder een viezequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorspel een niet zo witte kerst.
Gisteren was het hier al een combinatie van tot ijs geworden sneeuw, hagel en wat sneeuw bovenop. Als dat nu weer smelt en vannacht weer opvriest...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
Dooi is goed, als dat betekent dat de treinen morgen weer normaler rijden!
op ons dakterras ligt nog wel sneeuw wat langzaam in drab aan het veranderen isquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde de katten weer op balkon laten spelen met sneeuw... ligt er niets meer![]()
Op de straat is het trouwens nog wel een bende
ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorspel een niet zo witte kerst.
ja idd, hier moet het nu ook niet gaan vriezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren was het hier al een combinatie van tot ijs geworden sneeuw, hagel en wat sneeuw bovenop. Als dat nu weer smelt en vannacht weer opvriest....
quote:
heb je morgen een glijbaan met bultenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren was het hier al een combinatie van tot ijs geworden sneeuw, hagel en wat sneeuw bovenop. Als dat nu weer smelt en vannacht weer opvriest....
dat zat ik onderweg ook te denken, als al die regen en ontdooide meuk vanacht weer bevriest hebben we de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja idd, hier moet het nu ook niet gaan vriezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |