Geen excuus nodig als je niet wiltquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben daar het perfecte excuus voor![]()
Schietuhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen excuus nodig als je niet wiltGewoon nee is nee
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
commercieel = brood op de plank
speciaal kleren kopen voor de kerst vind ik ook bezopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ieder voor zich natuurlijk... maar speciaal kleren gaan kopen omdat het zo genaamd kerst is vind ik te
Lekker eten kan ik me nog voorstellen
Zuipeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
speciaal kleren kopen voor de kerst vind ik ook bezopen
af en toe moet je rekening houden met de oudersquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen excuus nodig als je niet wiltGewoon nee is nee
dat mag ik niet van mijn vrouwtjequote:
dan ben je daarna wel bezopenquote:
Sinds Flappie houd ik daar geen rekening meer meequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
af en toe moet je rekening houden met de ouders![]()
whehehequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet als ze dan 6 knechten hebben rondlopen
Knechten? Tis kerst hoor, geen sinterklaasquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet als ze dan 6 knechten hebben rondlopen
Een beetje vaatwasser heb je al voor 300 euro... met kerst kan je toch wel voor je hardwerkende/kokende ouders 50 euro per knecht missen?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Knechten? Tis kerst hoor, geen sinterklaas
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef friemelaar het volgende:
HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS HOTNIEUWS
De bond van geiten heeft een klacht ingediend bij de reclamecodecommissie tegen de slogan "Q is goed voor u"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef friemelaar het volgende:
De bond van geiten heeft een klacht ingediend bij de reclamecodecommissie tegen de slogan "Q is goed voor u"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je hebt meteen een mooi kerstkadoquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een beetje vaatwasser heb je al voor 300 euro... met kerst kan je toch wel voor je hardwerkende/kokende ouders 50 euro per knecht missen?
Ceasar heeft eventjes een pauze ingelast, mijn Afrikaanse veldtocht loopt nog niet zoals geplandquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, zelf verzonnen naar aanleiding van hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
waar je kerst 2010 nog wat aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt meteen een mooi kerstkado
Hanibal rulesquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ceasar heeft eventjes een pauze ingelast, mijn Afrikaanse veldtocht loopt nog niet zoals gepland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |