duidelijk een OAaanse quotequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ben er later bij gekomen![]()
[..]
hoezo dan?
[..]
Hmm..dat doe ik eigenlijk zelden![]()
[..]
Ah okay... wie van de nieuwe KSC'ers eigenlijk niet?![]()
![]()
![]()
[..]
Buiten afwassen lijkt me ook zo koud
Is dit een Oaanse quote?
biekskequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er van tussen. Knutselen voor een beurs in februari
zal zo helpen....maar blijf lurkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er van tussen. Knutselen voor een beurs in februari
lurkertquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zal zo helpen....maar blijf lurken
Ah, het regent alquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar buiten.
Het wordt akelig donker... volgens mij komt er nattigheid aan![]()
.
mooi daar houdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar buiten.
Het wordt akelig donker... volgens mij komt er nattigheid aan![]()
.
nou is het te hopen dat het niet gaat vriezenquote:
Hier dooit het ook flinkquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mooi daar houden![]()
het is hier al +5 graden
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even een samenvatting maken.
@gf- jij hebt kerst in juli al gevierd.
.
van weinig werk heeft duckie geen lastquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef DjRex89 het volgende:
Net even een sneeuwballengevecht gehouden vanaf de 1e verdieping, alleen rpesteerde een collega het om vanaf beneden precies een sneeuwbal door het open raam te gooien
Nu zijn 2 collega's de auto van een andere collega aan het inbouwen met sneeuwHoezo weinig te doen voor de kerst..
ow, het was augustusquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben zaterdag een kerstparty
staan er buiten sneeuw machine's en binnen is alles in kerstversiering
whehehe je was me voor ik was het net aan het zoekenquote:
soms, heel soms, ben ik zo ontzettend snelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe je was me voor ik was het net aan het zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
bijnaquote:
het is nou net rond de pauze tijd van de meestequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
vond het al verdacht dat het tempo opeens zakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |