Hobby? Laat me raden.. jij komt ook uit de Goldfinger, Ladylike scene?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, zelf verzonnen naar aanleiding van hobby![]()
hehe.. de Britten zijn ietwat duf nu Gibraltar en Marokko in mijn handen zijn... nu moeten ze omvarenquote:
toch wel wat langer dan 2010quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar je kerst 2010 nog wat aan hebt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hobby? Laat me raden.. jij komt ook uit de Goldfinger, Ladylike scene?
dan kost het misschien 65 euro per knecht , dan is ie wat langer houdbaar denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch wel wat langer dan 2010
Das een takke eind dan jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe.. de Britten zijn ietwat duf nu Gibraltar en Marokko in mijn handen zijn... nu moeten ze omvaren
Niet direct komt uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hobby? Laat me raden.. jij komt ook uit de Goldfinger, Ladylike scene?
Ik kreeg, vlak voordat ik stopte, wel een bericht met "Warning: The imperalistic bastards of the United States have broken their Non Agression Treaty with us". Tis wachten op een oorlogsverklaringquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een takke eind dan ja
Afmaken die imperialistische hoertjes.
Zie je wel, die helemaal afmaken. Kan je de moslims niet om hulp vragen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kreeg, vlak voordat ik stopte, wel een bericht met "Warning: The imperalistic bastards of the United States have broken their Non Agression Treaty with us". Tis wachten op een oorlogsverklaring
Je eerste zinnen snap ik niet, maar ok... Sieradenfriemelaar... ik had patent op Frutsel en Friemel, maar okay.. moet er maar mee levenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet direct komt uitals wel heb dat ontdekt ...........
![]()
Had ik jaren eerder moeten bedenken![]()
De naam was er overigens eerder......
Gebaseerd op het (helpen met ) maken van sieraden = friemelwerk
hoe lang kom jij eigenlijk al in KSC?quote:
Syrie is al ingepikt door de Britten, Iraq was al onderworpen aan de britten, evenals Jordanie, Turkije wil niet uit angst voor de communisten. En Egypte is verwikkeld in een bittere El Alamein, Alexandrie strijd tussen mijn 4 italiaanse legers tegen de 5 van Montyquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, die helemaal afmaken. Kan je de moslims niet om hulp vragen?
Sorry wist ik echt niet anders had ik beslist een andere nick gekozen denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je eerste zinnen snap ik niet, maar ok... Sieradenfriemelaar... ik had patent op Frutsel en Friemel, maar okay.. moet er maar mee leven
Fruts is toch een van de KSC-dino's ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang kom jij eigenlijk al in KSC?
Ik schat... twee en een half jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ze kunnen niets dus, was te verwachten welquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Syrie is al ingepikt door de Britten, Iraq was al onderworpen aan de britten, evenals Jordanie, Turkije wil niet uit angst voor de communisten. En Egypte is verwikkeld in een bittere El Alamein, Alexandrie strijd tussen mijn 4 italiaanse legers tegen de 5 van Monty![]()
Verder houden Saoedie Arabie en Iran zich afzijdigLafaards
Ik zou ze die meteen een kado doen als ze er de ruimte voor hadden, maar het ding buiten neerzetten is geen optiequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Een beetje vaatwasser heb je al voor 300 euro... met kerst kan je toch wel voor je hardwerkende/kokende ouders 50 euro per knecht missen?
quote:
Uitleg zin 1 en 2: we hebben de club van GF ontdekt en verkendquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef friemelaar het volgende:
Niet direct komt uitals wel heb dat ontdekt ...........
![]()
Had ik jaren eerder moeten bedenken![]()
De naam was er overigens eerder......
Gebaseerd op het (helpen met ) maken van sieraden = friemelwerk
Nee dat niet, ik ben er later bij gekomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts is toch een van de KSC-dino's ?
hoezo dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hmm..dat doe ik eigenlijk zeldenquote:
Ah okay... wie van de nieuwe KSC'ers eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Uitleg zin 1 en 2: we hebben de club van GF ontdekt en verkend
Buiten afwassen lijkt me ook zo koudquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zou ze die meteen een kado doen als ze er de ruimte voor hadden, maar het ding buiten neerzetten is geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |