quote:Mary is a name, Marry is what you do to your life partner, and Merry means happy as in Merry Christmas!
Dat is dus wel een AQFailquote:
Lief blijven in dit topicquote:
weg lopen van je fouten is geen goed begin van het topic, he zeilmeisjequote:Op maandag 21 december 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lief blijven in dit topic![]()
En het was niet mijn schuld
Pew Pewquote:
wat een mongool ben je ookquote:
En daar begon het gescheldquote:
Dat was gister toch?quote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5430830/new-years-theme-is-free-on-xbox-live
[ afbeelding ]
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was gister toch?
Vandaag komt er weer iets nieuws als het goed is
Ik moet ME1 nog steeds spelen, dus Alzheimer praktijken zal ik niet echt hebben als ik aan deel 2 beginquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat iedereen hier straks om met hun ME1 saves? Ga je ze laden tijdens het starten van ME2?
http://www.eurogamer.net/(...)ork-without-me1-save
Persoonlijk lijkt het me niet zo interessant. Veel van mijn keuzes weet ik niet meer. Het zal aanvoelen alsof ik herboren ben in een bestaande wereld, maar last heb van Alzheimer. Weet de helft gewoon niet meer. Heb twee saves staan ook overigens met verschillende classes,... een Paragorn en een Renegade save met werderom verschillende achtergronden. Denk dat ik gewoon niks ga laden en schoon aan ME2 ga beginnen.
[ afbeelding ]
Het is nu elke dag tot aan nieuwjaar een aanbieding ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?quote:Starting 2010, we're pretty much going to have an AAA exclusive game on our platform every month for the first half of 2010 such as Mass Effect 2, Conviction, Alan Wake, Crackdown 2, not to mention some multiplatform games such as FFXIII
ja,dan moet ik dadelijk kiezen tussen Crackdown en Alan Wakequote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Greenberg:
[..]
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?![]()
![]()
Serieus, geen competition.quote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ja,dan moet ik dadelijk kiezen tussen Crackdown en Alan Wake
Mijn shepard was een lekker wijf dus daar ga ik de save voor loaden. De keuzes interesseren me verder weinigquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat iedereen hier straks om met hun ME1 saves? Ga je ze laden tijdens het starten van ME2?
Persoonlijk lijkt het me niet zo interessant. Veel van mijn keuzes weet ik niet meer. Het zal aanvoelen alsof ik herboren ben in een bestaande wereld, maar last heb van Alzheimer. Weet de helft gewoon niet meer. Heb twee saves staan ook overigens met verschillende classes,... een Paragorn en een Renegade save met werderom verschillende achtergronden. Denk dat ik gewoon niks ga laden en schoon aan ME2 ga beginnen.
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn het wel 2 totaal verschillende games, dus ik kan ze tegeijk spelenquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, geen competition.
Ik moet in maart ook kiezen tussen FFXIII en God of War 3. Dat wint Kratos ook nietEr zijn drie games die ik in 2010 MOET hebben:
FFXIII, Crackdown 2 en Mario Galaxy 2. De rest is bijzaak.
Lijkt me stug dat zo'n redelijk recente titel al afgeprijst wordt, maar zo ja dan haal ik hem zeker welquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Pronk het volgende:
Is de deal of the day al bekend gemaakt?
Volgens mij is de deal of the week deze week Shadow Complex voor 800 puntjes, die ga ik zekers ff meenemen!
Shadow Complex is de deal van de week! En volgende week komt The Maw voor 400 punten die is dan ook wel leuk. Deal van de dag ga ik zo ff kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat zo'n redelijk recente titel al afgeprijst wordt, maar zo ja dan haal ik hem zeker wel
Ik doe hetzelfde. Al is het maar omdat ik mijn eerste save per ongeluk gedelete heb.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Raar idd.. Ik dacht ook dat die voor 800 points kwam.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Rossdale het volgende:ik zie het ja. Vet!
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f6/?did=00000001-0000-4000-8000-0000584108f6&bt=0&sb=1&mt=16&gu=66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f6&partner=majornelson&p=1&of=6
Hier staat 1200 punten ipv 800. Hij was eerst 1600 toch?
Volgens mij is Shadow Complex altijd 1200 punten geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar idd.. Ik dacht ook dat die voor 800 points kwam.
Ik had ook een keer een deal of the week die 800 moest zijn maar toen hadden ze ook 1200 er afgehaald.quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Pronk het volgende:
[..]
Volgens mij is Shadow Complex altijd 1200 punten geweest.
Hier staat dat ie 800 puntjes wordt, dus ik wacht het nog ff af:
http://www.majornelson.co(...)coming-schedule.aspx
Mooi, nu is ie 800 puntjes voor de full game:quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een deal of the week die 800 moest zijn maar toen hadden ze ook 1200 er afgehaald.
Toen kreeg ik 500 terug dat is wel netjes.
Maar wacht ook even af nu want dadelijk is 1200 wel de echte prijs.
1 week is het ofzo dat ie goedkoper is!quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat zo'n redelijk recente titel al afgeprijst wordt, maar zo ja dan haal ik hem zeker wel
digitale lekkere wijvenquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn shepard was een lekker wijf dus daar ga ik de save voor loaden. De keuzes interesseren me verder weinig
quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Greenberg:
[..]
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?![]()
![]()
Wtf? Tijdelijke actie of wat?quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb nu krijg je bij dat Addiscount tot 12 euro korting![]()
Ik weet niet precies maar je kunt eerst kiezen voor welke webshop ofzo en toen koos ik frs en toen kon ik tot 12 euroquote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wtf? Tijdelijke actie of wat?
Laat het tegoed maar rijkelijk binnenstromen.
Wacht even. Op welke site ben je nou terecht gekomen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies maar je kunt eerst kiezen voor welke webshop ofzo en toen koos ik frs en toen kon ik tot 12 euroMisschien alleen bij bepaalde webshops ofzo maar goed toch snel verdiend idd
Ik vind Army of Two nou niet echt lijken op God of War andersquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijne dagen slechte-spellen-spelert!
Gister de demo van Army of Two gespeeld. Valt me een beetje tegen. Veel te veel opties en de besturing vind ik ronduit ruk. Als je die van GoW jat, doe het dan goed
Ik heb ook ff gekeken, maar je kunt maximaal 10% korting krijgen op je bestelling. Dus als je voor 12 euro korting wilt krijgen moet je voor 120 euro aan aankopen doen. Dus met die actie schiet ik ook niet veel op. En ik heb nog ruim 120 euro aan kortingen staan voor o.a. bol.comquote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
Ik weet niet precies maar je kunt eerst kiezen voor welke webshop ofzo en toen koos ik frs en toen kon ik tot 12 euroMisschien alleen bij bepaalde webshops ofzo maar goed toch snel verdiend idd
Mhh raar ff checken want eerst krijg je 7 euro boven de 28 of anders 25 % ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken, maar je kunt maximaal 10% korting krijgen op je bestelling. Dus als je voor 12 euro korting wilt krijgen moet je voor 120 euro aan aankopen doen. Dus met die actie schiet ik ook niet veel op. En ik heb nog ruim 120 euro aan kortingen staan voor o.a. bol.com
quote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie ontneemt deze beste man zijn mod tag?
Het is nu juist minder geworden Cybquote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Echt he, ik vond Army of Two 1 veel fijner spelenquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijne dagen slechte-spellen-spelert!
Gister de demo van Army of Two gespeeld. Valt me een beetje tegen. Veel te veel opties en de besturing vind ik ronduit ruk. Als je die van GoW jat, doe het dan goed
quote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken uiteraard. Heb me met beide games erg goed vermaakt!quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind Gears of War beter dan God of War. Al heb ik de laatste niet zo heel vaak gespeeld!
Prima. Daar doelde ik ook totaal niet op met mijn post over Army of Twoquote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken uiteraard. Heb me met beide games erg goed vermaakt!
Iets met een dooie mus dus.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is nu juist minder geworden Cyb![]()
Wat Petti zegt klopt het is nog maar 10 %
Je bent me kwijt, maar je hebt vast gelijk!quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima. Daar doelde ik ook totaal niet op met mijn post over Army of Two
Ik postte dus om 13:43 dat ik de besturing van Army of Two een slechte kloon van Gears of War vind alleen omdat ik GoW typte dacht Roy dat ik God of War bedoeldequote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent me kwijt, maar je hebt vast gelijk!
Pfff dit begint wel een hele trieste bedoening te worden.quote:Mafia 2 coming before July 31, 2010
During the always thrilling Take-Two Interactive quarterly investors call this afternoon, the ever-elusive Mafia 2 received an almost, kinda sorta release date: Q3 2010. When applying Take-Two's Q3 dates to the Gregorian calendar that most folks on this planet use, we can infer that the game will arrive somewhere between May 1 and July 31. This isn't to say that the title is a shoe-in for release, though, with company CEO Strauss Zelnick saying the game is "scheduled to fall in our third quarter." Remember when Max Payne 3 was scheduled for release in Winter of 2009? Exactly.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik postte dus om 13:43 dat ik de besturing van Army of Two een slechte kloon van Gears of War vind alleen omdat ik GoW typte dacht Roy dat ik God of War bedoelde
Hij speelt deel 1. Ben alleen bang dat hij door dit deel te spelen deel 2 niet meer wilt oppakken.quote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Pimsterr het volgende:
1 of 2 ?
zodra ik op mn paard zat in 1, vond ik het hard
jij wel, ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat hij door dit deel te spelen deel 2 niet meer wilt oppakken.
We zullen zien he, als de core van AC1 goed is, dan komt AC2 misschien ook wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij speelt deel 1. Ben alleen bang dat hij door dit deel te spelen deel 2 niet meer wilt oppakken.
lipsquote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef Pronk het volgende:
Staat de holiday deal of the day al in het dashboard? (kan zelf niet checken, ben aan het werk)
AC1 is kut, maar deel 2 is 300% beter. Je had deel 1 eigenlijk beter over kunnen slaanquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zullen zien he, als de core van AC1 goed is, dan komt AC2 misschien ook wel.
waarheid als een koequote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AC1 is kut, maar deel 2 is 300% beter. Je had deel 1 eigenlijk beter over kunnen slaan
Na je eerste assassination in deel 1 heb je de core gezienquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zullen zien he, als de core van AC1 goed is, dan komt AC2 misschien ook wel.
Hij is GENIAALquote:
Nee die Theme van gister staat nog open..quote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef Pronk het volgende:
Staat de holiday deal of the day al in het dashboard? (kan zelf niet checken, ben aan het werk)
ga veder met mijn ME1 save , ben een maand of 2 geleden nog overnieuw begonnen en de keuzes weet ik nog dus daar ga ik mooi mee vederquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon vanaf het begin af aan doenquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AC1 is kut, maar deel 2 is 300% beter. Je had deel 1 eigenlijk beter over kunnen slaan
Toch is het het waard! Je blijft het spelen en het is ook leuk om met andere te spelen. Ook omdat iedereen binnen 5 minuten het snapt en kan winnen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb spijt dat ik geen gebruik heb gemaakt van de peggle aanbieding een tijd geleden, want die demo is toch wel erg leuk, maar 800punten vind ik teveel eigenlijk
dat was dus het probleem van ac1!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik vind AC toch best leuk! Maar ik kan me wel vinden in de kritiek op de eentonigheid, je doet eigenlijk steeds hetzelfde trucje: praten met de chief, afluisteren, killen. Wat ik wel irritant vind zijn de soldiers die achter je aankomen steeds. Ik snap soms niet eens waaromHet is nog vervelender dan bij GTA
quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Deal of the day!
Een muffig liedje voor Lips
quote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
lips
bing crosby - white christmas 56 % korting.
Daarom ben ik er mee gestoptquote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik vind AC toch best leuk! Maar ik kan me wel vinden in de kritiek op de eentonigheid, je doet eigenlijk steeds hetzelfde trucje: praten met de chief, afluisteren, killen. Wat ik wel irritant vind zijn de soldiers die achter je aankomen steeds. Ik snap soms niet eens waaromHet is nog vervelender dan bij GTA
Hoe kom je aan die foto?quote:Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazenspel wordt dat
Was ie nou 1200 of toch 800 punten?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Henk-B het volgende:
Net een half uurtje Shadow Complex gespeeld, doet mij denken aan een kruising Flashback met Super Metroid.
Lijkt me een goede combo!
Denk dat ik hem toch maar even haal eigenlijk, de demo al vaak met vrienden gespeeld ff tussendoor, blijft leukquote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch is het het waard! Je blijft het spelen en het is ook leuk om met andere te spelen. Ook omdat iedereen binnen 5 minuten het snapt en kan winnen.
Dit is bij veel van die xbla games toch minder.
Nu 800 voor een weekje.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was ie nou 1200 of toch 800 punten?
Shadow Complex
En weer eentje rijp voor de bodem van de zee. Waarom zijn er zoveel fuck up retards?quote:
waarom moest ik bij het bekijken van dit filmpje, gelijk aan aq en fallout 3 denkenquote:
Serieus?quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto?
Dat is mijne oude trainer/leider bij voetbal![]()
![]()
Er is ook een uitbreiding die kost 400 puntjes en die is opzich ook wel leuk!quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem toch maar even haal eigenlijk, de demo al vaak met vrienden gespeeld ff tussendoor, blijft leuk
Zit al maanden met 1900punten, en binnenkort komt er toch geen xbla game van shadow complex-kaliber uit.
Gewoon net doen je gek bent en die knop indrukken en dan is het toch te laat want dan heb je hem gekochtquote:
Die gast doet nu bijna elke game, laatst ook weer een paar. Samuel L. Jackson van de games.quote:Op maandag 21 december 2009 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh trouwens, ik heb het nu even opgezocht en mijn vermoeden was juist. Desmond is Nathan DrakeEn ook de Prince of Persia 2008 en nog veel meer
Wat een held
http://www.imdb.com/name/nm0636046/
Ja, beetje vreemde gast maar verder wel grappig en een goede ventquote:
Shadow Complex ook.quote:Op maandag 21 december 2009 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh trouwens, ik heb het nu even opgezocht en mijn vermoeden was juist. Desmond is Nathan DrakeEn ook de Prince of Persia 2008 en nog veel meer
Wat een held
http://www.imdb.com/name/nm0636046/
je verwarming staat te hoog voor je xboxquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn Xbox freezed hem sinds vandaag na 5 minuten.
Kan ik me bijna niet voorstellen aangezien ik de kachel gelijk aanzette met mijn Xbox.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
je verwarming staat te hoog voor je xbox
je xbox zal van zich zelf al bijna tegen de max temp aanzitten, en met je verwarming aan word hy nog warmer.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen aangezien ik de kachel gelijk aanzette met mijn Xbox.
Ik denk niet dat die nog onder de garantie valt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
je xbox zal van zich zelf al bijna tegen de max temp aanzitten, en met je verwarming aan word hy nog warmer.
je zal binnenkort hem denk ik toch op moeten sturen naar ms.
rrod komt door dat die ding te heet zijn geworden, dus het kan een voor teken zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die nog onder de garantie valt.
Ik heb er nog een aantal verwijderd. SC over Kimbo kan ik het GAM SC topic!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Rossdale het volgende:
SC verwijderd, nu weer braaf over Xbox 360 gerelateerde zaken lullen gaarne
Liever nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een aantal verwijderd. SC over Kimbo kan ik het GAM SC topic!
Jericho is erg tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef badboynova het volgende:
iemand jericho ooit gespeeld, en is het wat of is fear veel beter.
Ook een Rrod? If so, gefixed via Xdoos?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef SpankmasterC het volgende:
ANyway, mn 360 werkt weer, nu voor de 2e keer gefixet! Ben benieuwd hoelang hij het nu volhoudt.... Dirt2 is in ieder geval tof, net zoals Dead Space en Forza 3
ik heb vandaag mijn kitje binnen gekregen via xdoos... ga het vanavond eens mooi uitproberen of het werkt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook een Rrod? If so, gefixed via Xdoos?
succes, want er is niks ergers dan een kapotte doos.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn kitje binnen gekregen via xdoos... ga het vanavond eens mooi uitproberen of het werkt!
Nee, was dit keer geen rrod, wilde gewoon niet meer aan, vet irritant. Dus heb heb hem nu weer laten overheaten, en nu doet ie het weer, in ieder geval voor evenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook een Rrod? If so, gefixed via Xdoos?
word het geen tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, was dit keer geen rrod, wilde gewoon niet meer aan, vet irritant. Dus heb heb hem nu weer laten overheaten, en nu doet ie het weer, in ieder geval voor even
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Rossdale het volgende:
Shadow Complex ook maar gekocht. Leuk voor in de vakantie
overheaten via handdoek?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, was dit keer geen rrod, wilde gewoon niet meer aan, vet irritant. Dus heb heb hem nu weer laten overheaten, en nu doet ie het weer, in ieder geval voor even
Bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Roeni3 het volgende:
Is al vaker gezegd, maar wordt het misschien niet eens tijd voor een goede OP? Hoeft voor mij niet volgepropt met plaatjes te worden, maar wel met veel handige links (oa goedkope Live points, budgetgaming.nl etc)?
Ik ben bereid een opzetje te maken - als ik de komende tijd wat tijd over heb. Mocht er iemand anders zin hebben hiermee bezig te gaan (hoeft volgens mij niet veel tijd te kosten): be my guest!
Steven noemde het ook al een topperquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
uhm bayonetta word waarschijnlijk wel goty![]()
de 9,5 vliegen echt binnen voor dat spel.
zo ff bestellen via gamehubs, wie gaat hem halen nog meer?
steven is de coolste gameking samen met mellequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbodMaar doe geen moeite want zoiets gaat toch maar 2 a 3 topics mee
[..]
Steven noemde het ook al een topper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Notorious_Roy op 22-12-2009 23:25:09 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Een 3D screenshot nog wel. Dat dit kan mensen!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D screenshot van Dead Space 2:
http://gameinformer.com/p/deadspace3d.aspx
Hoe wil je het anders noemen joh, aap?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een 3D screenshot nog wel. Dat dit kan mensen!!!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een 3D screenshot nog wel. Dat dit kan mensen!!!
jammer genoeg kijkt AQ nergens naar, want die plakt alleen het xbox 360 logo erinquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Roeni3 het volgende:
Is al vaker gezegd, maar wordt het misschien niet eens tijd voor een goede OP? Hoeft voor mij niet volgepropt met plaatjes te worden, maar wel met veel handige links (oa goedkope Live points, budgetgaming.nl etc)?
Ik ben bereid een opzetje te maken - als ik de komende tijd wat tijd over heb. Mocht er iemand anders zin hebben hiermee bezig te gaan (hoeft volgens mij niet veel tijd te kosten): be my guest!
Neenee, casing eraf, fan eraf en zorgen dat de CPU wel koel blijft maar de GPU reteheet wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
overheaten via handdoek?
Dan zal het niet lang meer duren of hij kapt er weer mee
Yeah wil wel graag maar voorlopig geen geld, zal dus pas ergens wat dieper in het nieuwe jaar worden... Wel relaxet dan, heb ik meteen HDMI, ziet er vast beter uit op mn tvtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
word het geen tijd voor een nieuwe?
Yeah da's wel zonde, die jongen heeft het echt al meerdere keren verneukt, zelfs toen we die ultra-toffe x-ray hadden van reintji!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer genoeg kijkt AQ nergens naar, want die plakt alleen het xbox 360 logo erin!
Maar goed, ik vind het een leuk idee van je!
eingelijk zou jij het xbox topic reeks weer op een hoog niveau moeten brengen, gezien in je ondertitel duidelijk staat dat jij de schuld heb voor het veroorzaken voor de lage i.q. gehalte hierquote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Laten we eerst maar ff de Poll afwachten dat is wel zo eerlijk!
Die zin is zo crappy als een aapquote:Op woensdag 23 december 2009 10:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
eingelijk zou jij het xbox topic reeks weer op een hoog niveau moeten brengen, gezien in je ondertitel duidelijk staat dat jij de schuld heb voor het veroorzaken voor de lage i.q. gehalte hier
Niemand leest ze. Als in de OP staat waar je goedkoop live abo's kan kopen wordt op de tweede pagina dit gewoon weer gevraagd. We zijn hier geen Tweakers waar consequenties zitten aan domme acties en vragen users (helaas)quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef lkb9000 het volgende:
Fuck OPs! Heb je helemaal niks aan, alleen maar extra laden.
De makkelijke vragen die hier 'steeds' worden gesteld (wat ik heeel erg mee vind vallen) zijn op dit moment ook makkelijk te googlen en dat doet men ook niet, dus die mensen gaan het ook niet in de OP bekijken.
Totaal niet mee eens. Ik wilde laatst weer weten waar je die goedkope Live abo's kunt halen en herinnerde me dat dat 'een paar topics geleden ergens middenin de thread' werd gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand leest ze. Als in de OP staat waar je goedkoop live abo's kan kopen wordt op de tweede pagina dit gewoon weer gevraagd. We zijn hier geen Tweakers waar consequenties zitten aan domme acties en vragen users (helaas)
Kan inderdaad. Maar bovendien: een OP hoeft echt niet zo uitgebreid te zijn zoals waar badboynova nu naar linkt. Gewoon, een paar extra linkjes heel basic erin verwerkt is al genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef badboynova het volgende:
we kunnen ook deze oude op uit 2006 aanpassen, en daarna verplicht gebruiken. het scheelt in ieder geval veel werk, je hoeft niet een hele nieuwe op te maken.
daarom had ik het ook over aanpassen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar bovendien: een OP hoeft echt niet zo uitgebreid te zijn zoals waar badboynova nu naar linkt. Gewoon, een paar extra linkjes heel basic erin verwerkt is al genoeg.
Dunno, ben blij dat ik een Amerikaans account heb, heb net weer een indie game gekochtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand enig idee of we in Nederland ooit nog die Indie Games van XBLA krijgen? Ik kom er net achter dat Arkedo maandelijks games hiervoor uitbrengt voor 240 MS Points.
Jump:
[ afbeelding ]
Swap:
[ afbeelding ]
Pixel:
[ afbeelding ]
Ik wil die ook spelen.
The Ballad of Gay Tonyquote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef badboynova het volgende:
tbogt???? sorry voor me NOOBheid
Nou, dat heb ik er wel voor over!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lego Batman + Pure voor 4,95 incl verzenden:
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Inkopen en doorverhandelen voor een lucratieve kerstquote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
fallout 3 toevalligquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
Postbode komt net een nieuw spel door de bus gooien
Ja heb je idd gelijk in!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef Rossdale het volgende:
5 uurtjes vind ik niet echt kort hoor voor een XBLA- game. Retailgames bieden vaak niet veel meer dan 7 uur gameplay
Ik ben blij dat ik nog maar een uurtje ofzo gespeeld heb, heb dus nog een flink stuk te gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja heb je idd gelijk in!
Ik vond het waarschijnlijk jammer dat hij afgelopen was
Als je voor de 200/200 gaat kan je er ook best nog wat meer uurtjes in stoppenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog maar een uurtje ofzo gespeeld heb, heb dus nog een flink stuk te gaan
Welke Poll ??quote:
je accu is dood.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Oke wtf. Mijn controller geeft aan dat de batterij bijna op is (de diagonale lampjes knipperen), maar als mijn plug 'n play ingeplugd is, is het lampje groen, wat dus betekent dat hij wel opgeladen is. Als ik de plug 'n play eruit haal valt hij echter meteen uit.
wtf?
Net even de accu van mijn vriendin gebruikt in mijn controller en daar heb ik geen problemen mee. Maar die accu werkt weer niet in de controller van mijn vriendin. Hoe kan dit?quote:
je vriendin kan er niet mee omgaan, zeg tegen haar dat ze niet steeds op die knop in het midden of de witte ronde knop moet drukkenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Net even de accu van mijn vriendin gebruikt in mijn controller en daar heb ik geen problemen mee. Maar die accu werkt weer niet in de controller van mijn vriendin. Hoe kan dit?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vriendin kan er niet mee omgaan, zeg tegen haar dat ze niet steeds op die knop in het midden of de witte ronde knop moet drukken
ik was serieus, iedereen kan op verkeerde knoppen drukken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
jammere poging tot grappig zijn
Dat vond Wessiej ook van zijn vorige grapquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
jammere poging tot grappig zijn
Mijn vriendin heeft een IQ van >100quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was serieus, iedereen kan op verkeerde knoppen drukken.
Hoe en wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
Eindelijk mag ik weer kinderen doodmaken (was voor de laatste keer in Fallout)
je blijft van aq af he vrindquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
Werk je in een abortus kliniek?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
en weer was ik serieusquote:
neem je me nu wel serieus, omdat ik eerder al zei dat je accu dood is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Maar even een nieuwe accu kopen dan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homoquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
neem je me nu wel serieus, omdat ik eerder al zei dat je accu dood is.
eindelijk, werd het al zat om elke dag voor hetro uit gescholden te worden.quote:
Ik vond die wel sterk van hemquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond die wel sterk van hem
Divinity 2: Ego Draconisquote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
thanks, met me bijscholing die ik krijg kom ik er wel uiteindelijk.
want voor je het weet ben ik altyd grappig.
p.s
je heb nog geen antwoord gegeven welke game de postbode gister heeft bezorgd.
Dit is een bekend probleem met Play and Charge kits.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Oke wtf. Mijn controller geeft aan dat de batterij bijna op is (de diagonale lampjes knipperen), maar als mijn plug 'n play ingeplugd is, is het lampje groen, wat dus betekent dat hij wel opgeladen is. Als ik de plug 'n play eruit haal valt hij echter meteen uit.
wtf?
thnx, ga het even checken.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit is een bekend probleem met Play and Charge kits.
Ik heb er soms ook last van, het komt erop neer dat het ding in de war is over de status van de accu.
Op youtube staan diverse (verschillende) oplossingen zoals deze:
Je hoeft i.i.g. absoluut geen nieuwe accu te kopen.
oranje is een soort stanby stand van de voeding.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
thnx, ga het even checken.
btw: Als je xbox uit staat, is het lampje op je adapter dan standaard oranje? Nee toch? Maar gisteravond (na mijn play 'n charge problemen) viel dat op.
Maar normaal als je xbox uit staat is het lampje op je voeding toch ook uit?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
oranje is een soort stanby stand van de voeding.
nope bij mij is hy ook altyd aan, trek je voeding eens uit het stopkontakt en kijk eens hoe lang hij nog blijft branden. als het lampje uit is steek je de stekker er weer in en dan zal je zien dat het lampje weer aan gaat.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar normaal als je xbox uit staat is het lampje op je voeding toch ook uit?
Als ik de voeding uit het stopkontakt haal gaat het lampje METEEN uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
nope bij mij is hy ook altyd aan, trek je voeding eens uit het stopkontakt en kijk eens hoe lang hij nog blijft branden. als het lampje uit is steek je de stekker er weer in en dan zal je zien dat het lampje weer aan gaat.
maak je maar geen zorgen want het is normaal, je moet pas gaan huilen als het lampje rood word want dan is er iets kapot.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als ik de voeding uit het stopkontakt haal gaat het lampje METEEN uit.
Wat vreemd zeg, toen ik gister in bed lag zag ik dus een oranje gloed achter me TV en ik zou bijna zweren dat ik dat nog nooit eerder gezien had..
hrm oke, blijf het wel vreemd vinden dat het me nooit eerder is opgevallen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen want het is normaal, je moet pas gaan huilen als het lampje rood word want dan is er iets kapot.
ik denk dat je voeding niet zo in het zicht is geplaatst, hier door zal het je niet eerder op gevallen zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
hrm oke, blijf het wel vreemd vinden dat het me nooit eerder is opgevallen.
Gisteren mezelf op Splinter Cell: Double Agent getrakteerd (15 euro bij de MM); ook errug fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef badboynova het volgende:
zo heb zelf een kerst kado gekocht, fear 2
Bahquote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deal van vandaag is Uno Rush
400 ms punten!
hoop echt dat de laatste een knaller gaat wordenquote:
Game on Demand is stomquote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoop echt dat de laatste een knaller gaat worden
ze zullen vast geen game on demand weggeven!
ik had het over weggeven remember!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Game on Demand is stom
Ouwe crap + duur
Deal of the week he, dus tot maandag als het goed is.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef Pimsterr het volgende:
wow die deals zijn wel nice!
ik ga denk ik voor Monkey Island
en misschien Shadow Complex, hoe lang was die nog geldig?
Braid moet je sowieso halenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef koei het volgende:
ik ga voor Braid & Castle Crashers! Kan mn 360 misschien ook weer eens aan!
Verdommequote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
en een overzichtje van budgetgaming met de xbox live deals voor de komende dagen:
Dit zijn de aanbiedingen voor de komende dagen:
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400 (Nu geldig)
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, Fallout® 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 800 -> 400
Hmm ik wilde Castle Crashers kopen, maar na die opmerking van die vriend valt hij voor mij af!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef maess het volgende:
Castle Crashers is verplichte kost voor iedereen die 2 controllers heeft en een vriend om mee te spelen.
T liefst zelfs 3 vrienden.
ja ik wou ook voor die 2 gaan! Maar aangezien CC zoals ik hier onder las vooral tof is met vrienden, valt ie denk af!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef koei het volgende:
ik ga voor Braid & Castle Crashers! Kan mn 360 misschien ook weer eens aan!
Voortaan gewoon alleen maar een deal of the week kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb ik net eergisteren Monkey Island gekocht
Dat is ook meteen de reden dat ik niet graag een XBLA game koop die al een tijdje uit is, dan moet ik hem gewoon bij de release downloaden of wachten tot de game goedkoper isquote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb ik net eergisteren Monkey Island gekocht
Shadow Complex heb ik al gehaald, vandaag zeker nog ff Monkey Island kopen en misschien dan ook maar BF43 de 31ste.. word dat nog online gespeeld trouwens of is dat al helemaal uitgestorven?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
en een overzichtje van budgetgaming met de xbox live deals voor de komende dagen:
Dit zijn de aanbiedingen voor de komende dagen:
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400 (Nu geldig)
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, Fallout® 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 800 -> 400
lees eens gewoon een topic doorquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef -Dries- het volgende:
Jongens, tot wanneer geldt die Shadow Complex aanbieding?
zoals ik eerder al voorspelde, dat het zou gaan gebeuren.quote:
ja is nieuw idd, blijft ook altijd 2000 nuquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:02 schreef Lithiumion het volgende:
Call of duty world at war, 3 mappacks voor 2000 ms points ipv 3 x 800
Misschien heeft iemand er wat aan...
Dat is gewoon zonde, die shit is veeels te duurquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja is nieuw idd, blijft ook altijd 2000 nu
denk dat morgen of overmorgen een game on demand download, heb zat ms punten over!
allang man, vanaf het begin!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde, die shit is veeels te duur
Heb je Shadow Complex al?
Ik heb veel liever een discquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
allang man, vanaf het begin!
Nja het is wel handig, geen disc of wat dan ook!
San adreas wou ik ook wel, maar geen achievements!
gta 4 uitbreidingen heb ik ook op disc, had wel tijdens release meteen TLAD gedownloadquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb veel liever een disc
GTA IV Episodes heb ik ook op disc, en fallout goty wil ik ook gewoon op disc.
XBLA games zijn tof, maar ik heb het liefste zo veel mogelijk op disc
Heb je Braid al? Die moet je sowieso halen wanneer die in de aanbieding is ergens deze week.
Lijkt me wel, hij verkocht redelijk goed, en de game is gewoon briljant en verdient tientallen sequelsquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gta 4 uitbreidingen heb ik ook op disc, had wel tijdens release meteen TLAD gedownload!
Ja Braid ga ik halen!
Ze kunnen beter ook alle nieuwe games via GoD uitbrengen, denk dat het opzich goed verkoopt, mits de prijzen gelijk zijn!
Btw, shadow complex, gaan ze daar nog iets voor maken?
ooh en welkom terug, en mag je aq maar weer heel blij maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoorde dat hier feest was.
okquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
ooh en welkom terug, en mag je aq maar weer heel blij maken.
niets...quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:22 schreef badboynova het volgende:
kom maar op met de lijst met wat je voor kerst binnen heb geharkt aan kado's voor de xbox.
je vergeet je ban gratie, want je mag weer posten in het xbox topic (dus heb je toch wat stiekem voor de xbox gehad)quote:
En ik heb jou erbij gekregen. Nee dankje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vergeet je ban gratie, want je mag weer posten in het xbox topic (dus heb je toch wat stiekem voor de xbox gehad)
je had me al voor dat je op vakantie gingquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ik heb jou erbij gekregen. Nee dankje.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
je had me al voor dat je op vakantie ging
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ik heb jou erbij gekregen. Nee dankje.
Shadow Complex downloadenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Murzeltje het volgende:
Nieuwe Xbox 360 Elite (Forza 3 bundel) meldt zich :p
gamertag: Murzeltje1976
Nog tips voor must-have games? Behalve Forza3 ?
welkom bij de club.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Murzeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef Murzeltje het volgende:
@lkb9000 : Ben de demo aan het downloaden van ShadowComplex
Batman Arkham Asylum. Beste game van 2009.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Murzeltje het volgende:
die was ik vergeten, thank you voor de aanvullingquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Batman Arkham Asylum. Beste game van 2009.
[ afbeelding ]
Je hebt die game niet eens gespeeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
die was ik vergeten, thank you voor de aanvulling
wel bij een vriend, en de mijne is onderweg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt die game niet eens gespeeld![]()
maar ik heb wel gister spongebob gespeeld op de ps2 met de kleinequote:
quote:AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
yep ergens in sc, ik heb enkel dat alweer toegevoegd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heeft AQuila echt deze wijze woorden getypt?
[..]
Nope, de demo heb ik gespeeld en het is vre-se-lijk. Ik zie 90% van de tijd niet eens wat er gebeurt op het scherm.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand nog voornemens Bayonetta te halen? Een 10 van Edge en lovende kritieken op NeoGAF zijn me langzaam aan het overtuigen.
[ afbeelding ]
dat had ik ook, toen ik de online ingame trailers bekeek WAT DOET DIE GEKKE MEIDquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, de demo heb ik gespeeld en het is vre-se-lijk. Ik zie 90% van de tijd niet eens wat er gebeurt op het scherm.
Ja, toevallig welquote:Op zondag 27 december 2009 11:27 schreef _Ollie het volgende:
Heeft er iemand nog een 120gb hdd over?
Heb vorige week een brand new 120 gig HD over kunnen komen van de user .Pas voor 56 euri inclusief verzendkosten.quote:
Er is (was?) ook een Forza bundel met 250 gb hdd maar dat was gewoon een standaard elite console, niet een speciale paint zoals bij MW2quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef badboynova het volgende:
ik moet ook een grotere hdd hebben, heb zelf nu een 60 GB maar die raakt echt snel vol.
ik vraag me af wanneer de 250 GB versie los verkocht gaan worden, want heb ze enkel bij
dit pakket gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |