Ik vind Army of Two nou niet echt lijken op God of War andersquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijne dagen slechte-spellen-spelert!
Gister de demo van Army of Two gespeeld. Valt me een beetje tegen. Veel te veel opties en de besturing vind ik ronduit ruk. Als je die van GoW jat, doe het dan goed
Ik heb ook ff gekeken, maar je kunt maximaal 10% korting krijgen op je bestelling. Dus als je voor 12 euro korting wilt krijgen moet je voor 120 euro aan aankopen doen. Dus met die actie schiet ik ook niet veel op. En ik heb nog ruim 120 euro aan kortingen staan voor o.a. bol.comquote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
Ik weet niet precies maar je kunt eerst kiezen voor welke webshop ofzo en toen koos ik frs en toen kon ik tot 12 euroMisschien alleen bij bepaalde webshops ofzo maar goed toch snel verdiend idd
Mhh raar ff checken want eerst krijg je 7 euro boven de 28 of anders 25 % ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken, maar je kunt maximaal 10% korting krijgen op je bestelling. Dus als je voor 12 euro korting wilt krijgen moet je voor 120 euro aan aankopen doen. Dus met die actie schiet ik ook niet veel op. En ik heb nog ruim 120 euro aan kortingen staan voor o.a. bol.com
quote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie ontneemt deze beste man zijn mod tag?
Het is nu juist minder geworden Cybquote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Echt he, ik vond Army of Two 1 veel fijner spelenquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijne dagen slechte-spellen-spelert!
Gister de demo van Army of Two gespeeld. Valt me een beetje tegen. Veel te veel opties en de besturing vind ik ronduit ruk. Als je die van GoW jat, doe het dan goed
quote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken uiteraard. Heb me met beide games erg goed vermaakt!quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind Gears of War beter dan God of War. Al heb ik de laatste niet zo heel vaak gespeeld!
Prima. Daar doelde ik ook totaal niet op met mijn post over Army of Twoquote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken uiteraard. Heb me met beide games erg goed vermaakt!
Iets met een dooie mus dus.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is nu juist minder geworden Cyb![]()
Wat Petti zegt klopt het is nog maar 10 %
Je bent me kwijt, maar je hebt vast gelijk!quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima. Daar doelde ik ook totaal niet op met mijn post over Army of Two
Ik postte dus om 13:43 dat ik de besturing van Army of Two een slechte kloon van Gears of War vind alleen omdat ik GoW typte dacht Roy dat ik God of War bedoeldequote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent me kwijt, maar je hebt vast gelijk!
Pfff dit begint wel een hele trieste bedoening te worden.quote:Mafia 2 coming before July 31, 2010
During the always thrilling Take-Two Interactive quarterly investors call this afternoon, the ever-elusive Mafia 2 received an almost, kinda sorta release date: Q3 2010. When applying Take-Two's Q3 dates to the Gregorian calendar that most folks on this planet use, we can infer that the game will arrive somewhere between May 1 and July 31. This isn't to say that the title is a shoe-in for release, though, with company CEO Strauss Zelnick saying the game is "scheduled to fall in our third quarter." Remember when Max Payne 3 was scheduled for release in Winter of 2009? Exactly.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik postte dus om 13:43 dat ik de besturing van Army of Two een slechte kloon van Gears of War vind alleen omdat ik GoW typte dacht Roy dat ik God of War bedoelde
Hij speelt deel 1. Ben alleen bang dat hij door dit deel te spelen deel 2 niet meer wilt oppakken.quote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Pimsterr het volgende:
1 of 2 ?
zodra ik op mn paard zat in 1, vond ik het hard
jij wel, ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat hij door dit deel te spelen deel 2 niet meer wilt oppakken.
We zullen zien he, als de core van AC1 goed is, dan komt AC2 misschien ook wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij speelt deel 1. Ben alleen bang dat hij door dit deel te spelen deel 2 niet meer wilt oppakken.
lipsquote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef Pronk het volgende:
Staat de holiday deal of the day al in het dashboard? (kan zelf niet checken, ben aan het werk)
AC1 is kut, maar deel 2 is 300% beter. Je had deel 1 eigenlijk beter over kunnen slaanquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zullen zien he, als de core van AC1 goed is, dan komt AC2 misschien ook wel.
waarheid als een koequote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AC1 is kut, maar deel 2 is 300% beter. Je had deel 1 eigenlijk beter over kunnen slaan
Na je eerste assassination in deel 1 heb je de core gezienquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zullen zien he, als de core van AC1 goed is, dan komt AC2 misschien ook wel.
Hij is GENIAALquote:
Nee die Theme van gister staat nog open..quote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef Pronk het volgende:
Staat de holiday deal of the day al in het dashboard? (kan zelf niet checken, ben aan het werk)
ga veder met mijn ME1 save , ben een maand of 2 geleden nog overnieuw begonnen en de keuzes weet ik nog dus daar ga ik mooi mee vederquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat iedereen hier straks om met hun ME1 saves? Ga je ze laden tijdens het starten van ME2?
http://www.eurogamer.net/(...)ork-without-me1-save
Persoonlijk lijkt het me niet zo interessant. Veel van mijn keuzes weet ik niet meer. Het zal aanvoelen alsof ik herboren ben in een bestaande wereld, maar last heb van Alzheimer. Weet de helft gewoon niet meer. Heb twee saves staan ook overigens met verschillende classes,... een Paragorn en een Renegade save met werderom verschillende achtergronden. Denk dat ik gewoon niks ga laden en schoon aan ME2 ga beginnen.
[ afbeelding ]
gewoon vanaf het begin af aan doenquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AC1 is kut, maar deel 2 is 300% beter. Je had deel 1 eigenlijk beter over kunnen slaan
Toch is het het waard! Je blijft het spelen en het is ook leuk om met andere te spelen. Ook omdat iedereen binnen 5 minuten het snapt en kan winnen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb spijt dat ik geen gebruik heb gemaakt van de peggle aanbieding een tijd geleden, want die demo is toch wel erg leuk, maar 800punten vind ik teveel eigenlijk
dat was dus het probleem van ac1!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik vind AC toch best leuk! Maar ik kan me wel vinden in de kritiek op de eentonigheid, je doet eigenlijk steeds hetzelfde trucje: praten met de chief, afluisteren, killen. Wat ik wel irritant vind zijn de soldiers die achter je aankomen steeds. Ik snap soms niet eens waaromHet is nog vervelender dan bij GTA
quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Deal of the day!
Een muffig liedje voor Lips
quote:Op maandag 21 december 2009 16:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
lips
bing crosby - white christmas 56 % korting.
Daarom ben ik er mee gestoptquote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik vind AC toch best leuk! Maar ik kan me wel vinden in de kritiek op de eentonigheid, je doet eigenlijk steeds hetzelfde trucje: praten met de chief, afluisteren, killen. Wat ik wel irritant vind zijn de soldiers die achter je aankomen steeds. Ik snap soms niet eens waaromHet is nog vervelender dan bij GTA
Hoe kom je aan die foto?quote:Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazenspel wordt dat
Was ie nou 1200 of toch 800 punten?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Henk-B het volgende:
Net een half uurtje Shadow Complex gespeeld, doet mij denken aan een kruising Flashback met Super Metroid.
Lijkt me een goede combo!
Denk dat ik hem toch maar even haal eigenlijk, de demo al vaak met vrienden gespeeld ff tussendoor, blijft leukquote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch is het het waard! Je blijft het spelen en het is ook leuk om met andere te spelen. Ook omdat iedereen binnen 5 minuten het snapt en kan winnen.
Dit is bij veel van die xbla games toch minder.
Nu 800 voor een weekje.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was ie nou 1200 of toch 800 punten?
Shadow Complex
En weer eentje rijp voor de bodem van de zee. Waarom zijn er zoveel fuck up retards?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |