Neenee, casing eraf, fan eraf en zorgen dat de CPU wel koel blijft maar de GPU reteheet wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
overheaten via handdoek?
Dan zal het niet lang meer duren of hij kapt er weer mee
Yeah wil wel graag maar voorlopig geen geld, zal dus pas ergens wat dieper in het nieuwe jaar worden... Wel relaxet dan, heb ik meteen HDMI, ziet er vast beter uit op mn tvtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
word het geen tijd voor een nieuwe?
Yeah da's wel zonde, die jongen heeft het echt al meerdere keren verneukt, zelfs toen we die ultra-toffe x-ray hadden van reintji!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer genoeg kijkt AQ nergens naar, want die plakt alleen het xbox 360 logo erin!
Maar goed, ik vind het een leuk idee van je!
eingelijk zou jij het xbox topic reeks weer op een hoog niveau moeten brengen, gezien in je ondertitel duidelijk staat dat jij de schuld heb voor het veroorzaken voor de lage i.q. gehalte hierquote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Laten we eerst maar ff de Poll afwachten dat is wel zo eerlijk!
Die zin is zo crappy als een aapquote:Op woensdag 23 december 2009 10:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
eingelijk zou jij het xbox topic reeks weer op een hoog niveau moeten brengen, gezien in je ondertitel duidelijk staat dat jij de schuld heb voor het veroorzaken voor de lage i.q. gehalte hier
Niemand leest ze. Als in de OP staat waar je goedkoop live abo's kan kopen wordt op de tweede pagina dit gewoon weer gevraagd. We zijn hier geen Tweakers waar consequenties zitten aan domme acties en vragen users (helaas)quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef lkb9000 het volgende:
Fuck OPs! Heb je helemaal niks aan, alleen maar extra laden.
De makkelijke vragen die hier 'steeds' worden gesteld (wat ik heeel erg mee vind vallen) zijn op dit moment ook makkelijk te googlen en dat doet men ook niet, dus die mensen gaan het ook niet in de OP bekijken.
Totaal niet mee eens. Ik wilde laatst weer weten waar je die goedkope Live abo's kunt halen en herinnerde me dat dat 'een paar topics geleden ergens middenin de thread' werd gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand leest ze. Als in de OP staat waar je goedkoop live abo's kan kopen wordt op de tweede pagina dit gewoon weer gevraagd. We zijn hier geen Tweakers waar consequenties zitten aan domme acties en vragen users (helaas)
Kan inderdaad. Maar bovendien: een OP hoeft echt niet zo uitgebreid te zijn zoals waar badboynova nu naar linkt. Gewoon, een paar extra linkjes heel basic erin verwerkt is al genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef badboynova het volgende:
we kunnen ook deze oude op uit 2006 aanpassen, en daarna verplicht gebruiken. het scheelt in ieder geval veel werk, je hoeft niet een hele nieuwe op te maken.
daarom had ik het ook over aanpassen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar bovendien: een OP hoeft echt niet zo uitgebreid te zijn zoals waar badboynova nu naar linkt. Gewoon, een paar extra linkjes heel basic erin verwerkt is al genoeg.
Dunno, ben blij dat ik een Amerikaans account heb, heb net weer een indie game gekochtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand enig idee of we in Nederland ooit nog die Indie Games van XBLA krijgen? Ik kom er net achter dat Arkedo maandelijks games hiervoor uitbrengt voor 240 MS Points.
Jump:
[ afbeelding ]
Swap:
[ afbeelding ]
Pixel:
[ afbeelding ]
Ik wil die ook spelen.
The Ballad of Gay Tonyquote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef badboynova het volgende:
tbogt???? sorry voor me NOOBheid
Nou, dat heb ik er wel voor over!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lego Batman + Pure voor 4,95 incl verzenden:
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Inkopen en doorverhandelen voor een lucratieve kerstquote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lego Batman + Pure voor 4,95 incl verzenden:
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
fallout 3 toevalligquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
Postbode komt net een nieuw spel door de bus gooien
Ja heb je idd gelijk in!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef Rossdale het volgende:
5 uurtjes vind ik niet echt kort hoor voor een XBLA- game. Retailgames bieden vaak niet veel meer dan 7 uur gameplay
Ik ben blij dat ik nog maar een uurtje ofzo gespeeld heb, heb dus nog een flink stuk te gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja heb je idd gelijk in!
Ik vond het waarschijnlijk jammer dat hij afgelopen was
Als je voor de 200/200 gaat kan je er ook best nog wat meer uurtjes in stoppenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog maar een uurtje ofzo gespeeld heb, heb dus nog een flink stuk te gaan
Welke Poll ??quote:
je accu is dood.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Oke wtf. Mijn controller geeft aan dat de batterij bijna op is (de diagonale lampjes knipperen), maar als mijn plug 'n play ingeplugd is, is het lampje groen, wat dus betekent dat hij wel opgeladen is. Als ik de plug 'n play eruit haal valt hij echter meteen uit.
wtf?
Net even de accu van mijn vriendin gebruikt in mijn controller en daar heb ik geen problemen mee. Maar die accu werkt weer niet in de controller van mijn vriendin. Hoe kan dit?quote:
je vriendin kan er niet mee omgaan, zeg tegen haar dat ze niet steeds op die knop in het midden of de witte ronde knop moet drukkenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Net even de accu van mijn vriendin gebruikt in mijn controller en daar heb ik geen problemen mee. Maar die accu werkt weer niet in de controller van mijn vriendin. Hoe kan dit?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vriendin kan er niet mee omgaan, zeg tegen haar dat ze niet steeds op die knop in het midden of de witte ronde knop moet drukken
ik was serieus, iedereen kan op verkeerde knoppen drukken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
jammere poging tot grappig zijn
Dat vond Wessiej ook van zijn vorige grapquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
jammere poging tot grappig zijn
Mijn vriendin heeft een IQ van >100quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was serieus, iedereen kan op verkeerde knoppen drukken.
Hoe en wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
Eindelijk mag ik weer kinderen doodmaken (was voor de laatste keer in Fallout)
je blijft van aq af he vrindquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
Werk je in een abortus kliniek?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
en weer was ik serieusquote:
neem je me nu wel serieus, omdat ik eerder al zei dat je accu dood is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Maar even een nieuwe accu kopen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |