quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lego Batman + Pure voor 4,95 incl verzenden:
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Homoquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
neem je me nu wel serieus, omdat ik eerder al zei dat je accu dood is.
eindelijk, werd het al zat om elke dag voor hetro uit gescholden te worden.quote:
Ik vond die wel sterk van hemquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond die wel sterk van hem
Divinity 2: Ego Draconisquote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
thanks, met me bijscholing die ik krijg kom ik er wel uiteindelijk.
want voor je het weet ben ik altyd grappig.
p.s
je heb nog geen antwoord gegeven welke game de postbode gister heeft bezorgd.
Dit is een bekend probleem met Play and Charge kits.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Oke wtf. Mijn controller geeft aan dat de batterij bijna op is (de diagonale lampjes knipperen), maar als mijn plug 'n play ingeplugd is, is het lampje groen, wat dus betekent dat hij wel opgeladen is. Als ik de plug 'n play eruit haal valt hij echter meteen uit.
wtf?
thnx, ga het even checken.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit is een bekend probleem met Play and Charge kits.
Ik heb er soms ook last van, het komt erop neer dat het ding in de war is over de status van de accu.
Op youtube staan diverse (verschillende) oplossingen zoals deze:
Je hoeft i.i.g. absoluut geen nieuwe accu te kopen.
oranje is een soort stanby stand van de voeding.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
thnx, ga het even checken.
btw: Als je xbox uit staat, is het lampje op je adapter dan standaard oranje? Nee toch? Maar gisteravond (na mijn play 'n charge problemen) viel dat op.
Maar normaal als je xbox uit staat is het lampje op je voeding toch ook uit?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
oranje is een soort stanby stand van de voeding.
nope bij mij is hy ook altyd aan, trek je voeding eens uit het stopkontakt en kijk eens hoe lang hij nog blijft branden. als het lampje uit is steek je de stekker er weer in en dan zal je zien dat het lampje weer aan gaat.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar normaal als je xbox uit staat is het lampje op je voeding toch ook uit?
Als ik de voeding uit het stopkontakt haal gaat het lampje METEEN uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
nope bij mij is hy ook altyd aan, trek je voeding eens uit het stopkontakt en kijk eens hoe lang hij nog blijft branden. als het lampje uit is steek je de stekker er weer in en dan zal je zien dat het lampje weer aan gaat.
maak je maar geen zorgen want het is normaal, je moet pas gaan huilen als het lampje rood word want dan is er iets kapot.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als ik de voeding uit het stopkontakt haal gaat het lampje METEEN uit.
Wat vreemd zeg, toen ik gister in bed lag zag ik dus een oranje gloed achter me TV en ik zou bijna zweren dat ik dat nog nooit eerder gezien had..
hrm oke, blijf het wel vreemd vinden dat het me nooit eerder is opgevallen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen want het is normaal, je moet pas gaan huilen als het lampje rood word want dan is er iets kapot.
ik denk dat je voeding niet zo in het zicht is geplaatst, hier door zal het je niet eerder op gevallen zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
hrm oke, blijf het wel vreemd vinden dat het me nooit eerder is opgevallen.
Gisteren mezelf op Splinter Cell: Double Agent getrakteerd (15 euro bij de MM); ook errug fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef badboynova het volgende:
zo heb zelf een kerst kado gekocht, fear 2
Bahquote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deal van vandaag is Uno Rush
400 ms punten!
hoop echt dat de laatste een knaller gaat wordenquote:
Game on Demand is stomquote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoop echt dat de laatste een knaller gaat worden
ze zullen vast geen game on demand weggeven!
ik had het over weggeven remember!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Game on Demand is stom
Ouwe crap + duur
Deal of the week he, dus tot maandag als het goed is.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef Pimsterr het volgende:
wow die deals zijn wel nice!
ik ga denk ik voor Monkey Island
en misschien Shadow Complex, hoe lang was die nog geldig?
Braid moet je sowieso halenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef koei het volgende:
ik ga voor Braid & Castle Crashers! Kan mn 360 misschien ook weer eens aan!
Verdommequote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
en een overzichtje van budgetgaming met de xbox live deals voor de komende dagen:
Dit zijn de aanbiedingen voor de komende dagen:
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400 (Nu geldig)
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, FalloutŪ 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 800 -> 400
Hmm ik wilde Castle Crashers kopen, maar na die opmerking van die vriend valt hij voor mij af!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef maess het volgende:
Castle Crashers is verplichte kost voor iedereen die 2 controllers heeft en een vriend om mee te spelen.
T liefst zelfs 3 vrienden.
ja ik wou ook voor die 2 gaan! Maar aangezien CC zoals ik hier onder las vooral tof is met vrienden, valt ie denk af!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef koei het volgende:
ik ga voor Braid & Castle Crashers! Kan mn 360 misschien ook weer eens aan!
Voortaan gewoon alleen maar een deal of the week kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb ik net eergisteren Monkey Island gekocht
Dat is ook meteen de reden dat ik niet graag een XBLA game koop die al een tijdje uit is, dan moet ik hem gewoon bij de release downloaden of wachten tot de game goedkoper isquote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb ik net eergisteren Monkey Island gekocht
Shadow Complex heb ik al gehaald, vandaag zeker nog ff Monkey Island kopen en misschien dan ook maar BF43 de 31ste.. word dat nog online gespeeld trouwens of is dat al helemaal uitgestorven?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
en een overzichtje van budgetgaming met de xbox live deals voor de komende dagen:
Dit zijn de aanbiedingen voor de komende dagen:
24th, LIVE Arcade, UNO Rush 800 -> 400 (Nu geldig)
25th, LIVE Arcade, The Secret of Monkey Island 800 -> 400
26th, LIVE Arcade, Magic:The Gathering 800 -> 400
27th, FalloutŪ 3 DLC 400
28th, Guitar Hero 5 Rolling Stones Live Track Pack 720 -> 320
29th, LIVE Arcade, Braid, 1200 -> 560
30th, LIVE Arcade, Castle Crashers, 1200 -> 560
31th, LIVE Arcade, Battlefield 1943, 800 -> 400
lees eens gewoon een topic doorquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef -Dries- het volgende:
Jongens, tot wanneer geldt die Shadow Complex aanbieding?
zoals ik eerder al voorspelde, dat het zou gaan gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |