Ook een Rrod? If so, gefixed via Xdoos?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef SpankmasterC het volgende:
ANyway, mn 360 werkt weer, nu voor de 2e keer gefixet! Ben benieuwd hoelang hij het nu volhoudt.... Dirt2 is in ieder geval tof, net zoals Dead Space en Forza 3
ik heb vandaag mijn kitje binnen gekregen via xdoos... ga het vanavond eens mooi uitproberen of het werkt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook een Rrod? If so, gefixed via Xdoos?
succes, want er is niks ergers dan een kapotte doos.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn kitje binnen gekregen via xdoos... ga het vanavond eens mooi uitproberen of het werkt!
Nee, was dit keer geen rrod, wilde gewoon niet meer aan, vet irritant. Dus heb heb hem nu weer laten overheaten, en nu doet ie het weer, in ieder geval voor evenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook een Rrod? If so, gefixed via Xdoos?
word het geen tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, was dit keer geen rrod, wilde gewoon niet meer aan, vet irritant. Dus heb heb hem nu weer laten overheaten, en nu doet ie het weer, in ieder geval voor even
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Rossdale het volgende:
Shadow Complex ook maar gekocht. Leuk voor in de vakantie
overheaten via handdoek?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, was dit keer geen rrod, wilde gewoon niet meer aan, vet irritant. Dus heb heb hem nu weer laten overheaten, en nu doet ie het weer, in ieder geval voor even
Bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Roeni3 het volgende:
Is al vaker gezegd, maar wordt het misschien niet eens tijd voor een goede OP? Hoeft voor mij niet volgepropt met plaatjes te worden, maar wel met veel handige links (oa goedkope Live points, budgetgaming.nl etc)?
Ik ben bereid een opzetje te maken - als ik de komende tijd wat tijd over heb. Mocht er iemand anders zin hebben hiermee bezig te gaan (hoeft volgens mij niet veel tijd te kosten): be my guest!
Steven noemde het ook al een topperquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
uhm bayonetta word waarschijnlijk wel goty![]()
de 9,5 vliegen echt binnen voor dat spel.
zo ff bestellen via gamehubs, wie gaat hem halen nog meer?
steven is de coolste gameking samen met mellequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbodMaar doe geen moeite want zoiets gaat toch maar 2 a 3 topics mee
[..]
Steven noemde het ook al een topper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Notorious_Roy op 22-12-2009 23:25:09 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Een 3D screenshot nog wel. Dat dit kan mensen!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D screenshot van Dead Space 2:
http://gameinformer.com/p/deadspace3d.aspx
Hoe wil je het anders noemen joh, aap?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een 3D screenshot nog wel. Dat dit kan mensen!!!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een 3D screenshot nog wel. Dat dit kan mensen!!!
jammer genoeg kijkt AQ nergens naar, want die plakt alleen het xbox 360 logo erinquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Roeni3 het volgende:
Is al vaker gezegd, maar wordt het misschien niet eens tijd voor een goede OP? Hoeft voor mij niet volgepropt met plaatjes te worden, maar wel met veel handige links (oa goedkope Live points, budgetgaming.nl etc)?
Ik ben bereid een opzetje te maken - als ik de komende tijd wat tijd over heb. Mocht er iemand anders zin hebben hiermee bezig te gaan (hoeft volgens mij niet veel tijd te kosten): be my guest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |