Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is hier prachtig, strakblauwe lucht, ik ga me eens lekker inpakken en een stuk fietsenquote:
nah, ik zag het topic in de index van GC staan, zonder nummertje, dus ik denk wel heel snel jaquote:Op maandag 21 december 2009 08:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deed je dat al voor het slotje dan?
en een baardquote:Op maandag 21 december 2009 08:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
vieze ouwe man is het, een boot vol kindjes
donequote:Op maandag 21 december 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
klonkie, gooi ff een slotje op die van mij, ik was weer ongeduldig hoor
ik moet dat afleren
quote:
had ik het nummer erbij moeten zetten?quote:Op maandag 21 december 2009 08:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik zag het topic in de index van GC staan, zonder nummertje, dus ik denk wel heel snel ja
jah thanxquote:
Dat is normaal wel de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ik het nummer erbij moeten zetten?
jeps, we houden van onze nummertjes hier, altijd lekker op z´n tijd een nummertjequote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ik het nummer erbij moeten zetten?
achhhh, de ene is te snel, de andere vergeet iets,quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik weer aan GF denken
Ik kwam eens binnen toen hij zich nog aan het scheren was en zn muil net vol schuim had.
Ik: Jaaaja, ik weet wel wat jij van plan bent
GF: Huh?
Ik: Ik ga toch niet op je schoot zittten, hoor sint![]()
hij:
Het was zaterdag weer enorm gezelligquote:
Ik help je wel snelquote:Op maandag 21 december 2009 08:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
achhhh, de ene is te snel, de andere vergeet iets,
Kun jij me volgende keer snel ff iets helpen vergeten
quote:Op maandag 21 december 2009 08:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, we houden van onze nummertjes hier, altijd lekker op z´n tijd een nummertje
in ieder geval een paar weken in de tien jaar.quote:Op maandag 21 december 2009 08:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ook in een iglo kunnen gaan wonen .......
wat heb ik nu weer gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was zaterdag weer enorm gezellig
[..]
Ik help je wel snel![]()
oh fuck..
klonk, jouw schuld:
[..]
Mensen die personen boven winst zettenquote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
Nou, net met kantoor gebeld. Slechts ongeveer de helft van mijn 17-koppig team is inmiddels gearriveerd, maar het is levensgevaarlijk in Zoetermeer. Heb tegen degene die ik aan de lijn had gezegd, dat als het slechter wordt, men gewoon naar huis moet gaan, omdat ik geen zin heb dat mensen nog gevaarlijker onderweg moeten zijn. Heb liever dat iedereen heel blijft.
Daarna mijn baas gebeld, dat gezegd, en die zei dat hij idd ook bijtijds weggaat. Hij heeft toegezegd mijn team ook gewoon naar huis te sturen als het weer gaat sneeuwen oid. En morgen hoeft dan niemand te komen als het echt slecht wordt.
Ik heb een toffe baas
idd, zie je niet vaak zoietsquote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
Nou, net met kantoor gebeld. Slechts ongeveer de helft van mijn 17-koppig team is inmiddels gearriveerd, maar het is levensgevaarlijk in Zoetermeer. Heb tegen degene die ik aan de lijn had gezegd, dat als het slechter wordt, men gewoon naar huis moet gaan, omdat ik geen zin heb dat mensen nog gevaarlijker onderweg moeten zijn. Heb liever dat iedereen heel blijft.
Daarna mijn baas gebeld, dat gezegd, en die zei dat hij idd ook bijtijds weggaat. Hij heeft toegezegd mijn team ook gewoon naar huis te sturen als het weer gaat sneeuwen oid. En morgen hoeft dan niemand te komen als het echt slecht wordt.
Ik heb een toffe baas
verstandig persoon.quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een toffe baas
quote:Op maandag 21 december 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen die personen boven winst zetten![]()
Die verdient een pluim
Ik heb wel nu al heel veel medelijden met de storingsdienst.... Die gaan straks overuren draaien zodra het weer gaat dooienquote:
Hoe ver zou je komen als je een poging zou wagen?quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weer een dagje niet dusBeetje jammer.
Tja, dan ontdekt men pas waar er allemaal water (kan) lopenquote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel nu al heel veel medelijden met de storingsdienst.... Die gaan straks overuren draaien zodra het weer gaat dooien
waterleidingbedrijf
tja, risico van het vak he..quote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel nu al heel veel medelijden met de storingsdienst.... Die gaan straks overuren draaien zodra het weer gaat dooien
waterleidingbedrijf
Och, dat is weer werkgelegenheidquote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
waterleidingbedrijf
en dan weer vorst er overheenquote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
waterleidingbedrijf
over werkgelegenheid gesproken,quote:Op maandag 21 december 2009 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, dat is weer werkgelegenheid
bevroren CV-leiding is ook niet alles. Hadden wij thuis in die frisse periode van feb 1991(?)quote:Op maandag 21 december 2009 09:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tja, dan ontdekt men pas waar er allemaal water (kan) lopen![]()
Hopelijk niet al te veel bevroren leidingen hier
CV hoort toch warm te zijn ??quote:Op maandag 21 december 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bevroren CV-leiding is ook niet alles. Hadden wij thuis in die frisse periode van feb 1991(?)
dit weekend zat ik in de bouwquote:Op maandag 21 december 2009 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
over werkgelegenheid gesproken,
Waren er in het weekeinde nog klanten die het geprobeerd hebben er door te komen?
Zo met die slechte wegen?
Zekersquote:Op maandag 21 december 2009 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
over werkgelegenheid gesproken,
Waren er in het weekeinde nog klanten die het geprobeerd hebben er door te komen?
Zo met die slechte wegen?
quote:Op maandag 21 december 2009 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit weekend zat ik in de bouw(iglo)
van de 20 man die er hoort te zijn zijn er 6 aanwezigquote:Op maandag 21 december 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
Doei klonk
Ah, mn collega is er ook
iedereen present hier
Hier iedereenquote:Op maandag 21 december 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van de 20 man die er hoort te zijn zijn er 6 aanwezig
met van die zwarte uitgereden sneeuw sneeuwballen maken is vies inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zekers
was errug gezellig
Wat minder druk dan verwacht, maar toch redelijk gevuld
Behalve toen iedereen weer vies ging doen![]()
en dan binnen gooien...quote:Op maandag 21 december 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met van die zwarte uitgereden sneeuw sneeuwballen maken is vies inderdaad.
Energie-zuinig als we waren stond ie op slaapkamers overdag vrijwel uit. Helaas was dat voor de kamer van mijn zusje voldoende om te bevriezen.quote:
Kletsnat overalquote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En een ransboel dat het dan wordt.
latersquote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet ook het weer en verkeer gaan trotseren, anders blijf ik wel heel lang schipper OP de wal.
Tot later allemaal
ja, ga eens varenquote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet ook het weer en verkeer gaan trotseren, anders blijf ik wel heel lang schipper OP de wal.
Tot later allemaal
werk zequote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Tot later allemaal
goede TVP Duckiequote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier...
nu kan ik dit topic ook gelukkig weer wat sneller vinden!
waar bleef je nou ?quote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier...
hoi MDquote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier...
Dank je, ik ga nu mn best doen op een OA-iaanse quotequote:
Tja, de directeur had me nodig...quote:
Goedemiddag indah!quote:
nou nou zeg, records worden gebroken vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, ik ga nu mn best doen op een OA-iaanse quote
[..]
Tja, de directeur had me nodig...
[..]
Goedemiddag indah!
smelt het bij jou? Hier gaat het steeds harder vriezen. Vanmorgen was het nog +1, inmiddels -2quote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
Die centimeter sneeuw die vanochtend viel lijkt in rap tempo weg te smelten nu.
Als ik naar mijn auto kijk, dan was de voorruit net nog helemaal wit, en zie ik nu steeds meer raam terugkomenquote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
smelt het bij jou? Hier gaat het steeds harder vriezen. Vanmorgen was het nog +1, inmiddels -2
Ja goed hequote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nou zeg, records worden gebroken vandaag
waar? waar? ik doe mee!quote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nou zeg, records worden gebroken vandaag
ah, jij bent zo'n eigenwijsje..quote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik weer
Terug naar huis gegaan, het was niet te doen
Hier is het een normale bezetting qua mensen, dus iedereen gewoon aan de slag hier...quote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik weer
Terug naar huis gegaan, het was niet te doen
Ik moet fietsen, wat niet te doen is, fietspaden worden niet bijgehouden. De bus rijdt niet. Toen was ik wel redelijk klaar.quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier is het een normale bezetting qua mensen, dus iedereen gewoon aan de slag hier...
Maar als je op fietsafstand woont kun je toch lopen?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet fietsen, wat niet te doen is, fietspaden worden niet bijgehouden. De bus rijdt niet. Toen was ik wel redelijk klaar.
Ik ken iemand die een uur hard doorfietsen van zijn werk woont.quote:Op maandag 21 december 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als je op fietsafstand woont kun je toch lopen?
ik zei dat gisteren al...
JF: pak morgen maar de auto...
Oh kut, die heb ik nodig (klanten gaan voor).. moet ik je brengen?
ik: neeik ga wel met de broemzer en anders loop ik wel
T is minimaal 1,5 uur lopen. Alleen met deze gladheid kan je er minimaal 2 uur van maken. Niet te doen dusquote:Op maandag 21 december 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als je op fietsafstand woont kun je toch lopen?
ik zei dat gisteren al...
JF: pak morgen maar de auto...
Oh kut, die heb ik nodig (klanten gaan voor).. moet ik je brengen?
ik: neeik ga wel met de broemzer en anders loop ik wel
Fietsen is zeker goed te doen, ik heb ook gewoon gefietst, het ging wel iets langzamer dan normaal, maar hier waren de fietspaden ook niet sneeuwvrij.quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet fietsen, wat niet te doen is, fietspaden worden niet bijgehouden. De bus rijdt niet. Toen was ik wel redelijk klaar.
Dat noem ik ook geen fietsafstand neequote:Op maandag 21 december 2009 09:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een uur hard doorfietsen van zijn werk woont.
Dat is dan niet te lopen hoor, dan moet je 3 uur lopen
nah okay das wel lang...quote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is minimaal 1,5 uur lopen. Alleen met deze gladheid kan je er minimaal 2 uur van maken. Niet te doen dus
Tuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Fietsen is zeker goed te doen, ik heb ook gewoon gefietst, het ging wel iets langzamer dan normaal, maar hier waren de fietspaden ook niet sneeuwvrij.
Maar geniet lekker van je vrije dag!
Dan was ik ook doorgelopenquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah okay das wel lang...
ik zou er ruim een half uur over doen, dat vind ik nog wel te doen
Je komt lopend?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb maar vast door gegeven dat ik vanavond iets later ben met eten
levend en welquote:
oh ja, een slee...quote:
Doet me denken aan een lerares Engels op de Havo. Die kwam eens op de langlaufen.quote:
Genoeg dingen die je in je eentje, thuis kunt doenquote:
ik ben niet alleen thuis.quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je in je eentje, thuis kunt doen
dan weet ik nog meer dingenquote:
Idem hier.quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weer een dagje niet dusBeetje jammer.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je in je eentje, thuis kunt doen
Iglo slopenquote:
dan wordt ik gelynched door de kinderenquote:
bijvoorbeeld..quote:
Meurningquote:
Ik zou er gewoon een verdieping op bouwen, en dan bovenin gaan zitten. Kijken of de kids nog zo blij zijn dat ze op de beneden-verdieping zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wordt ik gelynched door de kinderen![]()
de tuin van de iglo sneeuw vrij maken dan
quote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een verdieping op bouwen, en dan bovenin gaan zitten. Kijken of de kids nog zo blij zijn dat ze op de beneden-verdieping zitten.
Fiets neer zetten, bewegen houdt warm.quote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die moeten vast verwarming hebben..
per dag?quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over koffie, maar drie bakken is wel voldoende op 1 dag.
Je vertrouwt je buren niet?quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fiets neer zetten, bewegen houdt warm.
Opgelost.
Slotje (op de iglo)
decaf of gewone koffie?quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
per dag?
de mijne is nog niet voor de helft om en ik zit nu al op 4 mokken
Niemand vertrouw ikquote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je vertrouwt je buren niet?
gewonequote:
quote:Top 100 van zondag 20 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 182 goldfinger1963
024. 164 indahnesia.com
054. 109 BrandX
086. 088 Sjowhan
quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fiets neer zetten, bewegen houdt warm.
Opgelost.
Slotje (op de iglo)
3 bakken? dat is voor een ochtend nog te weinig.quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over koffie, maar drie bakken is wel voldoende op 1 dag.
quote:
Ik heb ooit gehad dat ik thuis kwam, JF vroeg hoeveel koffie ik gehad had en ik na tellen tot de conclusie kwam dat het 11 grote bekers waren geweestquote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ren je rot. +
[..]
flinke koffie-drinker dus.
Ik was hartstikke actiefquote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
welke KSCers waren er gister actief ?
[..]
WOKquote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
asielzoekers gaat zo:
[ afbeelding ]
[..]
3 bakken? dat is voor een ochtend nog te weinig.![]()
[..]
gf
LLquote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehad dat ik thuis kwam, JF vroeg hoeveel koffie ik gehad had en ik na tellen tot de conclusie kwam dat het 11 grote bekers waren geweest
[..]
Ik was hartstikke actief
alleen niet op fok
Oh en hoi
vakantiegangerquote:
quote:
joh sneeuw is lekker, ik had een badje met warm water neergezet buiten, de vijver ijsvrij gemaakt en het een sauna genoemdquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
blij toe dat we dicht zijn met die rot sneeuw
ga jij eens heel snel de parkeerplaats sneeuw vrij makenquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
blij toe dat we dicht zijn met die rot sneeuw
nog zo eenquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag een dagje vrij aangezien er vanochtend geen bussen reden en ik dus niet op mn werk kon komen..
quote:Op maandag 21 december 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joh sneeuw is lekker, ik had een badje met warm water neergezet buiten, de vijver ijsvrij gemaakt en het een sauna genoemd
djquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag een dagje vrij aangezien er vanochtend geen bussen reden en ik dus niet op mn werk kon komen..
dan moeten er wel mensen komenquote:Op maandag 21 december 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joh sneeuw is lekker, ik had een badje met warm water neergezet buiten, de vijver ijsvrij gemaakt en het een sauna genoemd
Hoi, ik keek over je heenquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mensen? ik ben bang voor mensenquote:Op maandag 21 december 2009 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten er wel mensen komen
En dat met mn 1.88mquote:
die heb ik donderdag wel schoonquote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel de parkeerplaats sneeuw vrij maken [ afbeelding ]
Ik stond op een laddertjequote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat met mn 1.88m
Het moet niet gekker worden![]()
quote:
klopt niet echt inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wie heeft de stats verneukt![]()
DaMart zal morgen blij wezen
Echt nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik donderdag wel schoon
met een rokje aanquote:
dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mensen zijn bang voor jou
quote:
Jij met je MI'squote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt niet echt inderdaad.
en ik moet nog naar huisquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoor net dat er nog een hoop sneeuw verwacht wordt vandaagBen er nu eigenlijk wel klaar mee
quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet
We bestellen gewoon een nieuwe lading sneeuw en ijzel voor je
hier nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoor net dat er nog een hoop sneeuw verwacht wordt vandaagBen er nu eigenlijk wel klaar mee
een reis naar jamaicaquote:
eerder verbazingquote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel begrijpen
en dat is geen angst, dat is adoratie
waarom?quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wie met dit weer met een rokje op een laddertje gaat staan is levensmoe.
StageSC is ergens anders.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
Als dat kon...quote:
tuurlijk, ik zou ook verbaasd zijn over zoveel schoonheid en leuk karakterquote:
dat zie je niet onder een broekquote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sexy ondergoed doet het anders ook wel hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij met je MI's![]()
Niet met dit weer
Het komt vanuit het zuiden aan het eind van de middag.. Dus als je een beetje noordelijker zit heb je miss wel gelukquote:
Vanmiddag en morgen wordt er nog een hoop zooi verwacht jaquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
een laddertje kan ook binnen worden gebruikt
quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
een laddertje kan ook binnen worden gebruikt
gingen wij ook meteen meequote:
quote:[..]
tuurlijk, ik zou ook verbaasd zijn over zoveel schoonheid en leuk karakter
quote:[..]
dat zie je niet onder een broek
OMG dirty mind FTW
ik moet een Rockring boeken, ik boek een Cockring
maar even de boeking aanpassen
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag en morgen wordt er nog een hoop zooi verwacht ja
quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG dirty mind FTW
Veel plezier.quote:Op maandag 21 december 2009 11:26 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga eens even koffie scoren en de krant lezen
tja, Den Haag is niet echt noordelijk, en Utrecht ook niet echt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het komt vanuit het zuiden aan het eind van de middag.. Dus als je een beetje noordelijker zit heb je miss wel geluk
sneeuw is heul leukquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whehequote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
OMG dirty mind FTW
wat scheelt hetquote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
OMG dirty mind FTW
quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sneeuw is heul leuk
of in een iglo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet veelquote:
Sneeuw is nog nooit leuk geweestquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.
ik vermaakte me altijd wel als het sneeuwde.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sneeuw is nog nooit leuk geweest
Op zijn parkeerplaatsquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks weer flinke vorst, wordt het een leuke ijsbaan.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks weer flinke vorst, wordt het een leuke ijsbaan.
Nu staat er Stocking?quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Zo, boeking aangepast, ik vond ruim 550 euro voor een cockring ook erg veel![]()
mijn god, is het al bijna middag
mn dag gaat snel
quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Oké, hier voor de deur is iemand met een plamuurmes zijn voorruit sneeuw- ijsvrij aan het maken. Volgens mij is dat niet het handigste voorwerp om je ruit mee te krabben.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Oké, hier voor de deur is iemand met een plamuurmes zijn voorruit sneeuw- ijsvrij aan het maken. Volgens mij is dat niet het handigste voorwerp om je ruit mee te krabben.
Als ie van massief 24k goud is, valt het nog wel mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Zo, boeking aangepast, ik vond ruim 550 euro voor een cockring ook erg veel![]()
mn dag gaat snel
quote:
Nee nu staat er wat er behoort te staanquote:
En overmorgen een claim bij de verzekering indienen. "Een of andere gek... plamuurmes..."quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
heb ik al terug verdient aan de ijsbaanquote:
omzet voor carglassquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
is wel duurquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
mn dag gaat snel
lijkt me niet neequote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
ook van de parkeerplaats alleen?quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze betalen er voor als ze gebruik willen maken van de faciliteiten van mijn zaak
bijnaquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ie beter een cd hoesje ofzo pakken
niet echtquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ie van massief 24k goud is, valt het nog wel mee.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee nu staat er wat er behoort te staan
Oeh Saugfilters
geil beroep heb ik eigenlijk, dat boeken van facturen
quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik al terug verdient aan de ijsbaan![]()
natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook van de parkeerplaats alleen?
smakelijk wokquote:
jij om half 1quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt er een van massief goud?
Nee mn collega is erquote:
En dan later dit jaar schelden op de vernielzuchtige jeugd die zijn auto bekrastquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Gewoon even vegen met een handveger is ook.o.k.quote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omzet voor carglass![]()
waarom krabben? ik kon de sneeuw met de ruitenwissers verwijderen.
kosten wel moeite voor het motortje
is ook alleen maar voor de sierquote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee mn collega is er
maar het was nog 2 minuten toen ik dat postte
Een gouden cockring, das toch veel te zwaar
moet ergens geld mee verdienenquote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent een echte zakenman.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
cockring dan he.. niet een cock van goud.. dat hoef ik ook niet per se te weten overigens.
Wie bent u, stel u eens voor...quote:
weet ik ut.. geen ervaring met gouden dingen om mijn leuter.quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een gouden cockring, das toch veel te zwaar
jortquote:
ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet ik ut.. geen ervaring met gouden dingen om mijn leuter.
jij hebt ook geen leuterquote:
je weet maar nooit tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef JortK het volgende:
Gister was er nog een hermafrodiet op TV
er zijn wel eens verrassingenquote:
Kinder Surprisequote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel eens verrassingen
Zoals een komiek zei:quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel eens verrassingen
quote:
*proestquote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals een komiek zei:
als ze een appel heeft, heeft ze vast ook een banaan
quote:
smakelijkquote:
smakelijkquote:
quote:
Jortquote:
kloptquote:De A2 van Amsterdam naar Utrecht is net een ijsbaan. Dat stelde een woordvoerder van de ANWB maandag aan het eind van de ochtend.
In beide richtingen staan lange files: 10 en 20 kilometer. Strooien en sneeuwschuiven is daardoor lastig, aldus de ANWB.
hij is idd goedquote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef Ladylike het volgende:
Zo'n leuke homo
"They say it is every man's dream to have sex with two women"
....
"not every man!!!..."sooo true
hier gelukkig nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef BrandX het volgende:
hier sneeuwt het inmiddels heel zachtjes met hele kleine vlokjes...
Hier nog niet, maar het begint wel grijs te wordenquote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef BrandX het volgende:
hier sneeuwt het inmiddels heel zachtjes met hele kleine vlokjes...
hier ook, het dreigt.quote:Op maandag 21 december 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier nog niet, maar het begint wel grijs te worden
inmiddels sneeuwt het alweer een stuk harder.quote:Op maandag 21 december 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier schijnt zelfs het zonnetjequote:Op maandag 21 december 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buienradar pikt het nog niet opquote:Op maandag 21 december 2009 12:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
inmiddels sneeuwt het alweer een stuk harder.
terug dreigenquote:
hier viel er zondag een pak sneeuw en op de buienradar was niks te zienquote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buienradar pikt het nog niet op.
Maar goed, gisteren zou ook het einde van de sneeuw in zicht zijn, en ineens zat ik in een sneeuw-, hagel-, en regenbui.
die scheen hier tot een uurtje geleden ook nog.quote:Op maandag 21 december 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt zelfs het zonnetje
dat is minderquote:Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
die scheen hier tot een uurtje geleden ook nog.
En het is weer lichtjes aan het vriezen, dus gaat een grote ijsboel worden.
Ik heb die cijfers vanochtend gepost, toch?quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier viel er zondag een pak sneeuw en op de buienradar was niks te zien![]()
DaMart heb je al naar de reeksen gekeken?
quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die cijfers vanochtend gepost, toch?
Opgelost!quote:Op maandag 21 december 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar er is daarna iets mis gegaan
komt er al aanquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
De weg is goed te berijden nu, zo te zien. Laat de volgende lading sneeuw maar komen
Nou, succesquote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig dat ik thuis mag werken vandaag. Hopen op beter morgen
quote:703 Teletekst ma 21 dec
W E E R OVERZICHT 12:00 UUR
OPNIEUW SNEEUW
Vanuit het zuiden neemt de bewolking
toe en gaat het sneeuwen.Er kan 2 tot
5 cm sneeuw vallen.De sneeuw bereikt
het noorden overigens pas vanavond.
Komende nacht volgt een tweede storing,
ook vanuit het zuiden.Deze laat het in
Duitsland regenen,maar wij bevinden ons
aan de koude zijde.Het gaat opnieuw
sneeuwen,maar als het tegenzit is in
het zuidoosten ook ijzel mogelijk.
Later op de dag volgen vanuit het
westen winterse buien.Woensdag blijft
het overwegend droog.
**www.nos.nl/weer *****volgende 16:30u
vooruitzicht nieuws index sport
morgen slechter, dat had ik gisteren al gezienquote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig dat ik thuis mag werken vandaag. Hopen op beter morgen
daarom heb ik me ook niet geschoren vanochtend, het was al glad.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
Yep, het blijft nog wel even sneeuwen of iig glad
jij hebt de baardgroei van een 13-jarige?quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom heb ik me ook niet geschoren vanochtend, het was al glad.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt de baardgroei van een 13-jarige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Heb jij de poes al kaal voor vandaag?quote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
welke van de 6?quote:Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij de poes al kaal voor vandaag?
Het mag nog vallen, alleen niet meer op de wegquote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Geen sneeuw meer, genoeg van die bagger nu
Niet meer in Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het mag nog vallen, alleen niet meer op de weg
adres op de voorkant, afzender op de achterkant. dat weet toch iedereen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
OMG...
okay dit moet ik even delen:
een stagair heeft onze kalenders in kokers gedaan.
Nu moeten daar 2 stickers op.. 1 met de afzender, 1 met het adres... (dat is dus de opdracht)
sommige adressen krijgen meerdere kalenders
tot nu toe zit in iedere koker 1 kalender...
de jongen die de stagiair nu helpt snapt het niet
hoe moeilijk is de opdracht?
Mn collega en ik houden onze lach in, de stagiair heeft daar minder moeite mee merk ik
quote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer in Nederland
Dus helaas voor jou, jij krijgt nog een metertje oid.
quote:
in het buitenland sneeuwt het toch al niet meerquote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer in Nederland
Dus helaas voor jou, jij krijgt nog een metertje oid.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom heb ik me ook niet geschoren vanochtend, het was al glad.
[..]
ik was al aan het wachtenquote:
van een kokerquote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
adres op de voorkant, afzender op de achterkant. dat weet toch iedereen.
tjaquote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
OMG...
okay dit moet ik even delen:
een stagair heeft onze kalenders in kokers gedaan.
Nu moeten daar 2 stickers op.. 1 met de afzender, 1 met het adres... (dat is dus de opdracht)
sommige adressen krijgen meerdere kalenders
tot nu toe zit in iedere koker 1 kalender...
de jongen die de stagiair nu helpt snapt het niet
hoe moeilijk is de opdracht?
Mn collega en ik houden onze lach in, de stagiair heeft daar minder moeite mee merk ik
op een koker ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
adres op de voorkant, afzender op de achterkant. dat weet toch iedereen.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van een koker
nee het ging hem om die extra kalenders.. "maar hoe moet dat dan?"
euhm, nou dan pak je er nog eentje en die stop je erbij
*proestquote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van een koker
nee het ging hem om die extra kalenders.. "maar hoe moet dat dan?"
euhm, nou dan pak je er nog eentje en die stop je erbij
dat is een er 1 voor de nobelprijsquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van dat adres zou ik nog kunnen begrijpen maar dit
Darwinaward??quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een er 1 voor de nobelprijs
quote:Op maandag 21 december 2009 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll tpoic vol spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |