volgens mij was de pekel op in den haag.quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
kia ora
wijze beslissing geweest om thuis te blijven, het OV doet het hier in de buurt in ieder geval nog niet. Er is nog geen tram geweest, en conexxxion rijdt niet.
Ik had ook niet zonder vertraging op mijn werk kunnen komen. Via Amsterdam was ik gestrand te Amsterdam en via Leiden had ik met de stoptrein naar Leiden gemoeten en daar dan hopen dat een trein later dan gebruikelijk naar Woerden wel rijdt.quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
kia ora
wijze beslissing geweest om thuis te blijven, het OV doet het hier in de buurt in ieder geval nog niet. Er is nog geen tram geweest, en conexxxion rijdt niet.
goed besluit inderdaad. De NS doet ook niet veel vandaag:quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
kia ora
quote:Door de weersomstandigheden rijden de treinen vandaag in een aangepaste dienstregeling.
Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
nou blijkbaar, want hier is nul komma nul gestrooidquote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij was de pekel op in den haag.
jij werkt thuis vandaag?quote:Op maandag 21 december 2009 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook niet zonder vertraging op mijn werk kunnen komen. Via Amsterdam was ik gestrand te Amsterdam en via Leiden had ik met de stoptrein naar Leiden gemoeten en daar dan hopen dat een trein later dan gebruikelijk naar Woerden wel rijdt.
het schijnt dat er vanaf DH CS wel wat rijdt richting utrecht, maar ik kan niet op CS komenquote:Op maandag 21 december 2009 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed besluit inderdaad. De NS doet ook niet veel vandaag:
[..]
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 08:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou blijkbaar, want hier is nul komma nul gestrooid
[..]
jij werkt thuis vandaag?
Dat is nu onderhand wel duidelijk jaquote:
hee wok!quote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij was de pekel op in den haag.
Dat blijkt, want ze komen binnen in de KSC nu!quote:Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
limburgers zijn wel op hun werk ja
ik werk altijd van huis uit en Klonkette heeft lekker uitgeslapen, die had geen zin om tevergeefs bij de bushalte te staan en Veolia zou vanmorgen vroeg om 7 uur een update op de site zetten of ze wel of niet gingen rijden, dus huize Klonk kwam wat later op gang dan normaalquote:Op maandag 21 december 2009 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat blijkt, want ze komen binnen in de KSC nu!
mjah, maar kan toch echt niet nog een dag wegblijven van mijn werk... ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
Als het vandaag al niet lukt om op het werk re komen dan lukt het morgen ook niet.
voor dinsdag weer sneeuwval voorspeld
Dat had je wel een zitplek gehad wellicht.quote:Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
het schijnt dat er vanaf DH CS wel wat rijdt richting utrecht, maar ik kan niet op CS komen
quote:Op maandag 21 december 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe krijgt ie dat voor elkaar, gewoon op het zwarte gedeelte blijvenquote:Op maandag 21 december 2009 08:26 schreef BrandX het volgende:
Vrachtwagen maakt hier net een kleine schuiver voor de deurging maar net goed! Gewoon mazzel dat er geen auto's geparkeerd staan en er net niets aan kwam!
ik heb snel een pic gemaakt![]()
[ afbeelding ]
vlak er voor, net rechts niet meer op de foto, is een bocht waar hij vandaan kwam. En het zwarte hier is spekglad, want er ligt een tramrails. Als je daar met je banden op komt, glip je gewoon, en er liggen allemaal beijsde stukken. Dus tja, dan ga je wel.quote:Op maandag 21 december 2009 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe krijgt ie dat voor elkaar, gewoon op het zwarte gedeelte blijven
Toppie, wij hebben gisteren sneeuwballen gegooidquote:Op maandag 21 december 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 posts terug scrollenquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yoyoquote:
ah, ok trams die hebben we hier niet in Belfeld en zwart wegdek is veilig wegdek bij mijquote:Op maandag 21 december 2009 08:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
vlak er voor, net rechts niet meer op de foto, is een bocht waar hij vandaan kwam. En het zwarte hier is spekglad, want er ligt een tramrails. Als je daar met je banden op komt, glip je gewoon, en er liggen allemaal beijsde stukken. Dus tja, dan ga je wel.
Als het eenmaal ijs is, kan dat erg lang mee. Ooit een flinke sneeuwpop gebouwd die twee weken heeft overleefd in de dooi.quote:Op maandag 21 december 2009 08:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik maakte vroegah ook iglo's
en dan een dun laagje water erop spuiten en laten bevriezen, heb je er lekker lang iets aan
dan zou het hier vrijwel nergens veilig zijn.. ooh wacht, dat klopt ook wel.quote:Op maandag 21 december 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, ok trams die hebben we hier niet in Belfeld en zwart wegdek is veilig wegdek bij mij
maar in indonesiestan rijden ze ook wat beroerder denk ik zoquote:Op maandag 21 december 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zou het hier vrijwel nergens veilig zijn.. ooh wacht, dat klopt ook wel.
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het eenmaal ijs is, kan dat erg lang mee. Ooit een flinke sneeuwpop gebouwd die twee weken heeft overleefd in de dooi.Ach ja, vroegah...
Moah, het is maar door welke ogen je het bekijkt. Hier rijden ze allemaal best goed, vinden ze zelf. Zoon van een kennis is nu 6 mnd in de VS... heeft al drie keer een aanrijding gehad. Dat vind ik nog meevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar in indonesiestan rijden ze ook wat beroerder denk ik zo
ik was vroeger ook heel creatief met kou, was een keer boos op mijn pappa en mamma en toen heb ik met een spuitje water gespoten in alle sloten van huis en auto terwijl het keihard ging vriezen die nachtquote:Op maandag 21 december 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
Mijn moeder was echt super creatief met sneeuw, die perstte het in emmers en ging dan echt bouwen
zo'n Iglo stond echt lang
Maar nou kan ik me dus alleen niet herinneren of het dan ook al die weken vroor
wenste je ouders jou ook naar de noord pool danquote:Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was vroeger ook heel creatief met kou, was een keer boos op mijn pappa en mamma en toen heb ik met een spuitje water gespoten in alle sloten van huis en auto terwijl het keihard ging vriezen die nacht
Zoveel weken vorst? Vast wel in 1 of 2 winters, maar daarbuiten niet hoor.. ook 'vroegah' niet..quote:Op maandag 21 december 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
Mijn moeder was echt super creatief met sneeuw, die perstte het in emmers en ging dan echt bouwen
wat was jij toch een lief kindje zegquote:Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was vroeger ook heel creatief met kou, was een keer boos op mijn pappa en mamma en toen heb ik met een spuitje water gespoten in alle sloten van huis en auto terwijl het keihard ging vriezen die nacht
nee, ik was een etterbak, ben niet voor niets op mijn 17de op kamers gegaanquote:Op maandag 21 december 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat was jij toch een lief kindje zeg
iglo is alleen lekker als er kapitein voor staatquote:Op maandag 21 december 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
nou, toen ik jonger dan 8 was en nog in kerkrade woonde (WAAR? ja daarquote:Op maandag 21 december 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoveel weken vorst? Vast wel in 1 of 2 winters, maar daarbuiten niet hoor.. ook 'vroegah' niet..
ookquote:Op maandag 21 december 2009 08:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
iglo is alleen lekker als er kapitein voor staat
vieze ouwe man is het, een boot vol kindjesquote:Op maandag 21 december 2009 08:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
iglo is alleen lekker als er kapitein voor staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |