quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt niet echt inderdaad.
en ik moet nog naar huisquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoor net dat er nog een hoop sneeuw verwacht wordt vandaagBen er nu eigenlijk wel klaar mee
quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet
We bestellen gewoon een nieuwe lading sneeuw en ijzel voor je
hier nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoor net dat er nog een hoop sneeuw verwacht wordt vandaagBen er nu eigenlijk wel klaar mee
een reis naar jamaicaquote:
eerder verbazingquote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel begrijpen
en dat is geen angst, dat is adoratie
waarom?quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wie met dit weer met een rokje op een laddertje gaat staan is levensmoe.
StageSC is ergens anders.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
Als dat kon...quote:
tuurlijk, ik zou ook verbaasd zijn over zoveel schoonheid en leuk karakterquote:
dat zie je niet onder een broekquote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sexy ondergoed doet het anders ook wel hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij met je MI's![]()
Niet met dit weer
Het komt vanuit het zuiden aan het eind van de middag.. Dus als je een beetje noordelijker zit heb je miss wel gelukquote:
Vanmiddag en morgen wordt er nog een hoop zooi verwacht jaquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
een laddertje kan ook binnen worden gebruikt
quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
een laddertje kan ook binnen worden gebruikt
gingen wij ook meteen meequote:
quote:[..]
tuurlijk, ik zou ook verbaasd zijn over zoveel schoonheid en leuk karakter
quote:[..]
dat zie je niet onder een broek
OMG dirty mind FTW
ik moet een Rockring boeken, ik boek een Cockring
maar even de boeking aanpassen
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag en morgen wordt er nog een hoop zooi verwacht ja
quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG dirty mind FTW
ik moet een Rockring boeken, ik boek een Cockring
maar even de boeking aanpassen
Veel plezier.quote:Op maandag 21 december 2009 11:26 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga eens even koffie scoren en de krant lezen
tja, Den Haag is niet echt noordelijk, en Utrecht ook niet echt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het komt vanuit het zuiden aan het eind van de middag.. Dus als je een beetje noordelijker zit heb je miss wel geluk
sneeuw is heul leukquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |