Iglo slopenquote:
dan wordt ik gelynched door de kinderenquote:
bijvoorbeeld..quote:
Meurningquote:
Ik zou er gewoon een verdieping op bouwen, en dan bovenin gaan zitten. Kijken of de kids nog zo blij zijn dat ze op de beneden-verdieping zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wordt ik gelynched door de kinderen![]()
de tuin van de iglo sneeuw vrij maken dan
quote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een verdieping op bouwen, en dan bovenin gaan zitten. Kijken of de kids nog zo blij zijn dat ze op de beneden-verdieping zitten.
Fiets neer zetten, bewegen houdt warm.quote:Op maandag 21 december 2009 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die moeten vast verwarming hebben..
per dag?quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over koffie, maar drie bakken is wel voldoende op 1 dag.
Je vertrouwt je buren niet?quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fiets neer zetten, bewegen houdt warm.
Opgelost.
Slotje (op de iglo)
decaf of gewone koffie?quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
per dag?
de mijne is nog niet voor de helft om en ik zit nu al op 4 mokken
Niemand vertrouw ikquote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je vertrouwt je buren niet?
gewonequote:
quote:Top 100 van zondag 20 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 182 goldfinger1963
024. 164 indahnesia.com
054. 109 BrandX
086. 088 Sjowhan
quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fiets neer zetten, bewegen houdt warm.
Opgelost.
Slotje (op de iglo)
3 bakken? dat is voor een ochtend nog te weinig.quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over koffie, maar drie bakken is wel voldoende op 1 dag.
quote:
Ik heb ooit gehad dat ik thuis kwam, JF vroeg hoeveel koffie ik gehad had en ik na tellen tot de conclusie kwam dat het 11 grote bekers waren geweestquote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ren je rot. +
[..]
flinke koffie-drinker dus.
Ik was hartstikke actiefquote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
welke KSCers waren er gister actief ?
[..]
WOKquote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
asielzoekers gaat zo:
[ afbeelding ]
[..]
3 bakken? dat is voor een ochtend nog te weinig.![]()
[..]
gf
LLquote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehad dat ik thuis kwam, JF vroeg hoeveel koffie ik gehad had en ik na tellen tot de conclusie kwam dat het 11 grote bekers waren geweest
[..]
Ik was hartstikke actief
alleen niet op fok
Oh en hoi
vakantiegangerquote:
quote:
joh sneeuw is lekker, ik had een badje met warm water neergezet buiten, de vijver ijsvrij gemaakt en het een sauna genoemdquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
blij toe dat we dicht zijn met die rot sneeuw
ga jij eens heel snel de parkeerplaats sneeuw vrij makenquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
blij toe dat we dicht zijn met die rot sneeuw
nog zo eenquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag een dagje vrij aangezien er vanochtend geen bussen reden en ik dus niet op mn werk kon komen..
quote:Op maandag 21 december 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joh sneeuw is lekker, ik had een badje met warm water neergezet buiten, de vijver ijsvrij gemaakt en het een sauna genoemd
djquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag een dagje vrij aangezien er vanochtend geen bussen reden en ik dus niet op mn werk kon komen..
dan moeten er wel mensen komenquote:Op maandag 21 december 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joh sneeuw is lekker, ik had een badje met warm water neergezet buiten, de vijver ijsvrij gemaakt en het een sauna genoemd
Hoi, ik keek over je heenquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mensen? ik ben bang voor mensenquote:Op maandag 21 december 2009 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten er wel mensen komen
En dat met mn 1.88mquote:
die heb ik donderdag wel schoonquote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel de parkeerplaats sneeuw vrij maken [ afbeelding ]
Ik stond op een laddertjequote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat met mn 1.88m
Het moet niet gekker worden![]()
quote:
klopt niet echt inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wie heeft de stats verneukt![]()
DaMart zal morgen blij wezen
Echt nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik donderdag wel schoon
met een rokje aanquote:
dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mensen zijn bang voor jou
quote:
Jij met je MI'squote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt niet echt inderdaad.
en ik moet nog naar huisquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoor net dat er nog een hoop sneeuw verwacht wordt vandaagBen er nu eigenlijk wel klaar mee
quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet
We bestellen gewoon een nieuwe lading sneeuw en ijzel voor je
hier nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoor net dat er nog een hoop sneeuw verwacht wordt vandaagBen er nu eigenlijk wel klaar mee
een reis naar jamaicaquote:
eerder verbazingquote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel begrijpen
en dat is geen angst, dat is adoratie
waarom?quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wie met dit weer met een rokje op een laddertje gaat staan is levensmoe.
StageSC is ergens anders.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
Als dat kon...quote:
tuurlijk, ik zou ook verbaasd zijn over zoveel schoonheid en leuk karakterquote:
dat zie je niet onder een broekquote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sexy ondergoed doet het anders ook wel hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij met je MI's![]()
Niet met dit weer
Het komt vanuit het zuiden aan het eind van de middag.. Dus als je een beetje noordelijker zit heb je miss wel gelukquote:
Vanmiddag en morgen wordt er nog een hoop zooi verwacht jaquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
een laddertje kan ook binnen worden gebruikt
quote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
een laddertje kan ook binnen worden gebruikt
gingen wij ook meteen meequote:
quote:[..]
tuurlijk, ik zou ook verbaasd zijn over zoveel schoonheid en leuk karakter
quote:[..]
dat zie je niet onder een broek
OMG dirty mind FTW
ik moet een Rockring boeken, ik boek een Cockring
maar even de boeking aanpassen
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag en morgen wordt er nog een hoop zooi verwacht ja
quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG dirty mind FTW
Veel plezier.quote:Op maandag 21 december 2009 11:26 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga eens even koffie scoren en de krant lezen
tja, Den Haag is niet echt noordelijk, en Utrecht ook niet echt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het komt vanuit het zuiden aan het eind van de middag.. Dus als je een beetje noordelijker zit heb je miss wel geluk
sneeuw is heul leukquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whehequote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
OMG dirty mind FTW
wat scheelt hetquote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
OMG dirty mind FTW
quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sneeuw is heul leuk
of in een iglo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet veelquote:
Sneeuw is nog nooit leuk geweestquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En het is zover, sneeuw is NIET leuk blijkt nu wel.
ik vermaakte me altijd wel als het sneeuwde.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sneeuw is nog nooit leuk geweest
Op zijn parkeerplaatsquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks weer flinke vorst, wordt het een leuke ijsbaan.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks weer flinke vorst, wordt het een leuke ijsbaan.
Nu staat er Stocking?quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Zo, boeking aangepast, ik vond ruim 550 euro voor een cockring ook erg veel![]()
mijn god, is het al bijna middag
mn dag gaat snel
quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Oké, hier voor de deur is iemand met een plamuurmes zijn voorruit sneeuw- ijsvrij aan het maken. Volgens mij is dat niet het handigste voorwerp om je ruit mee te krabben.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Oké, hier voor de deur is iemand met een plamuurmes zijn voorruit sneeuw- ijsvrij aan het maken. Volgens mij is dat niet het handigste voorwerp om je ruit mee te krabben.
Als ie van massief 24k goud is, valt het nog wel mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Zo, boeking aangepast, ik vond ruim 550 euro voor een cockring ook erg veel![]()
mijn god, is het al bijna middag
mn dag gaat snel
quote:
Nee nu staat er wat er behoort te staanquote:
En overmorgen een claim bij de verzekering indienen. "Een of andere gek... plamuurmes..."quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
heb ik al terug verdient aan de ijsbaanquote:
omzet voor carglassquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |