en dan binnen gooien...quote:Op maandag 21 december 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met van die zwarte uitgereden sneeuw sneeuwballen maken is vies inderdaad.
Energie-zuinig als we waren stond ie op slaapkamers overdag vrijwel uit. Helaas was dat voor de kamer van mijn zusje voldoende om te bevriezen.quote:
Kletsnat overalquote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En een ransboel dat het dan wordt.
latersquote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet ook het weer en verkeer gaan trotseren, anders blijf ik wel heel lang schipper OP de wal.
Tot later allemaal
ja, ga eens varenquote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet ook het weer en verkeer gaan trotseren, anders blijf ik wel heel lang schipper OP de wal.
Tot later allemaal
werk zequote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Tot later allemaal
goede TVP Duckiequote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier...
nu kan ik dit topic ook gelukkig weer wat sneller vinden!
waar bleef je nou ?quote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier...
hoi MDquote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier...
Dank je, ik ga nu mn best doen op een OA-iaanse quotequote:
Tja, de directeur had me nodig...quote:
Goedemiddag indah!quote:
nou nou zeg, records worden gebroken vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, ik ga nu mn best doen op een OA-iaanse quote
[..]
Tja, de directeur had me nodig...
[..]
Goedemiddag indah!
smelt het bij jou? Hier gaat het steeds harder vriezen. Vanmorgen was het nog +1, inmiddels -2quote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
Die centimeter sneeuw die vanochtend viel lijkt in rap tempo weg te smelten nu.
Als ik naar mijn auto kijk, dan was de voorruit net nog helemaal wit, en zie ik nu steeds meer raam terugkomenquote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
smelt het bij jou? Hier gaat het steeds harder vriezen. Vanmorgen was het nog +1, inmiddels -2
Ja goed hequote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nou zeg, records worden gebroken vandaag
waar? waar? ik doe mee!quote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nou zeg, records worden gebroken vandaag
ah, jij bent zo'n eigenwijsje..quote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik weer
Terug naar huis gegaan, het was niet te doen
Hier is het een normale bezetting qua mensen, dus iedereen gewoon aan de slag hier...quote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik weer
Terug naar huis gegaan, het was niet te doen
Ik moet fietsen, wat niet te doen is, fietspaden worden niet bijgehouden. De bus rijdt niet. Toen was ik wel redelijk klaar.quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier is het een normale bezetting qua mensen, dus iedereen gewoon aan de slag hier...
Maar als je op fietsafstand woont kun je toch lopen?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet fietsen, wat niet te doen is, fietspaden worden niet bijgehouden. De bus rijdt niet. Toen was ik wel redelijk klaar.
Ik ken iemand die een uur hard doorfietsen van zijn werk woont.quote:Op maandag 21 december 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als je op fietsafstand woont kun je toch lopen?
ik zei dat gisteren al...
JF: pak morgen maar de auto...
Oh kut, die heb ik nodig (klanten gaan voor).. moet ik je brengen?
ik: neeik ga wel met de broemzer en anders loop ik wel
T is minimaal 1,5 uur lopen. Alleen met deze gladheid kan je er minimaal 2 uur van maken. Niet te doen dusquote:Op maandag 21 december 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als je op fietsafstand woont kun je toch lopen?
ik zei dat gisteren al...
JF: pak morgen maar de auto...
Oh kut, die heb ik nodig (klanten gaan voor).. moet ik je brengen?
ik: neeik ga wel met de broemzer en anders loop ik wel
Fietsen is zeker goed te doen, ik heb ook gewoon gefietst, het ging wel iets langzamer dan normaal, maar hier waren de fietspaden ook niet sneeuwvrij.quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet fietsen, wat niet te doen is, fietspaden worden niet bijgehouden. De bus rijdt niet. Toen was ik wel redelijk klaar.
Dat noem ik ook geen fietsafstand neequote:Op maandag 21 december 2009 09:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een uur hard doorfietsen van zijn werk woont.
Dat is dan niet te lopen hoor, dan moet je 3 uur lopen
nah okay das wel lang...quote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is minimaal 1,5 uur lopen. Alleen met deze gladheid kan je er minimaal 2 uur van maken. Niet te doen dus
Tuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Fietsen is zeker goed te doen, ik heb ook gewoon gefietst, het ging wel iets langzamer dan normaal, maar hier waren de fietspaden ook niet sneeuwvrij.
Maar geniet lekker van je vrije dag!
Dan was ik ook doorgelopenquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah okay das wel lang...
ik zou er ruim een half uur over doen, dat vind ik nog wel te doen
Je komt lopend?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb maar vast door gegeven dat ik vanavond iets later ben met eten
levend en welquote:
oh ja, een slee...quote:
Doet me denken aan een lerares Engels op de Havo. Die kwam eens op de langlaufen.quote:
Genoeg dingen die je in je eentje, thuis kunt doenquote:
ik ben niet alleen thuis.quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je in je eentje, thuis kunt doen
dan weet ik nog meer dingenquote:
Idem hier.quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weer een dagje niet dusBeetje jammer.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je in je eentje, thuis kunt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |