Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is hier prachtig, strakblauwe lucht, ik ga me eens lekker inpakken en een stuk fietsenquote:
nah, ik zag het topic in de index van GC staan, zonder nummertje, dus ik denk wel heel snel jaquote:Op maandag 21 december 2009 08:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deed je dat al voor het slotje dan?
en een baardquote:Op maandag 21 december 2009 08:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
vieze ouwe man is het, een boot vol kindjes
donequote:Op maandag 21 december 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
klonkie, gooi ff een slotje op die van mij, ik was weer ongeduldig hoor
ik moet dat afleren
quote:
had ik het nummer erbij moeten zetten?quote:Op maandag 21 december 2009 08:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik zag het topic in de index van GC staan, zonder nummertje, dus ik denk wel heel snel ja
jah thanxquote:
Dat is normaal wel de bedoelingquote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ik het nummer erbij moeten zetten?
jeps, we houden van onze nummertjes hier, altijd lekker op z´n tijd een nummertjequote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ik het nummer erbij moeten zetten?
achhhh, de ene is te snel, de andere vergeet iets,quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik weer aan GF denken
Ik kwam eens binnen toen hij zich nog aan het scheren was en zn muil net vol schuim had.
Ik: Jaaaja, ik weet wel wat jij van plan bent
GF: Huh?
Ik: Ik ga toch niet op je schoot zittten, hoor sint![]()
hij:
Het was zaterdag weer enorm gezelligquote:
Ik help je wel snelquote:Op maandag 21 december 2009 08:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
achhhh, de ene is te snel, de andere vergeet iets,
Kun jij me volgende keer snel ff iets helpen vergeten
quote:Op maandag 21 december 2009 08:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, we houden van onze nummertjes hier, altijd lekker op z´n tijd een nummertje
in ieder geval een paar weken in de tien jaar.quote:Op maandag 21 december 2009 08:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ook in een iglo kunnen gaan wonen .......
wat heb ik nu weer gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was zaterdag weer enorm gezellig
[..]
Ik help je wel snel![]()
oh fuck..
klonk, jouw schuld:
[..]
Mensen die personen boven winst zettenquote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
Nou, net met kantoor gebeld. Slechts ongeveer de helft van mijn 17-koppig team is inmiddels gearriveerd, maar het is levensgevaarlijk in Zoetermeer. Heb tegen degene die ik aan de lijn had gezegd, dat als het slechter wordt, men gewoon naar huis moet gaan, omdat ik geen zin heb dat mensen nog gevaarlijker onderweg moeten zijn. Heb liever dat iedereen heel blijft.
Daarna mijn baas gebeld, dat gezegd, en die zei dat hij idd ook bijtijds weggaat. Hij heeft toegezegd mijn team ook gewoon naar huis te sturen als het weer gaat sneeuwen oid. En morgen hoeft dan niemand te komen als het echt slecht wordt.
Ik heb een toffe baas
idd, zie je niet vaak zoietsquote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
Nou, net met kantoor gebeld. Slechts ongeveer de helft van mijn 17-koppig team is inmiddels gearriveerd, maar het is levensgevaarlijk in Zoetermeer. Heb tegen degene die ik aan de lijn had gezegd, dat als het slechter wordt, men gewoon naar huis moet gaan, omdat ik geen zin heb dat mensen nog gevaarlijker onderweg moeten zijn. Heb liever dat iedereen heel blijft.
Daarna mijn baas gebeld, dat gezegd, en die zei dat hij idd ook bijtijds weggaat. Hij heeft toegezegd mijn team ook gewoon naar huis te sturen als het weer gaat sneeuwen oid. En morgen hoeft dan niemand te komen als het echt slecht wordt.
Ik heb een toffe baas
verstandig persoon.quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een toffe baas
quote:Op maandag 21 december 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen die personen boven winst zetten![]()
Die verdient een pluim
Ik heb wel nu al heel veel medelijden met de storingsdienst.... Die gaan straks overuren draaien zodra het weer gaat dooienquote:
Hoe ver zou je komen als je een poging zou wagen?quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weer een dagje niet dusBeetje jammer.
Tja, dan ontdekt men pas waar er allemaal water (kan) lopenquote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel nu al heel veel medelijden met de storingsdienst.... Die gaan straks overuren draaien zodra het weer gaat dooien
waterleidingbedrijf
tja, risico van het vak he..quote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel nu al heel veel medelijden met de storingsdienst.... Die gaan straks overuren draaien zodra het weer gaat dooien
waterleidingbedrijf
Och, dat is weer werkgelegenheidquote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
waterleidingbedrijf
en dan weer vorst er overheenquote:Op maandag 21 december 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
waterleidingbedrijf
over werkgelegenheid gesproken,quote:Op maandag 21 december 2009 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, dat is weer werkgelegenheid
bevroren CV-leiding is ook niet alles. Hadden wij thuis in die frisse periode van feb 1991(?)quote:Op maandag 21 december 2009 09:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tja, dan ontdekt men pas waar er allemaal water (kan) lopen![]()
Hopelijk niet al te veel bevroren leidingen hier
CV hoort toch warm te zijn ??quote:Op maandag 21 december 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bevroren CV-leiding is ook niet alles. Hadden wij thuis in die frisse periode van feb 1991(?)
dit weekend zat ik in de bouwquote:Op maandag 21 december 2009 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
over werkgelegenheid gesproken,
Waren er in het weekeinde nog klanten die het geprobeerd hebben er door te komen?
Zo met die slechte wegen?
Zekersquote:Op maandag 21 december 2009 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
over werkgelegenheid gesproken,
Waren er in het weekeinde nog klanten die het geprobeerd hebben er door te komen?
Zo met die slechte wegen?
quote:Op maandag 21 december 2009 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit weekend zat ik in de bouw(iglo)
van de 20 man die er hoort te zijn zijn er 6 aanwezigquote:Op maandag 21 december 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
Doei klonk
Ah, mn collega is er ook
iedereen present hier
Hier iedereenquote:Op maandag 21 december 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van de 20 man die er hoort te zijn zijn er 6 aanwezig
met van die zwarte uitgereden sneeuw sneeuwballen maken is vies inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zekers
was errug gezellig
Wat minder druk dan verwacht, maar toch redelijk gevuld
Behalve toen iedereen weer vies ging doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |