is wel duurquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Zo, boeking aangepast, ik vond ruim 550 euro voor een cockring ook erg veel![]()
mijn god, is het al bijna middag
mn dag gaat snel
lijkt me niet neequote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Oké, hier voor de deur is iemand met een plamuurmes zijn voorruit sneeuw- ijsvrij aan het maken. Volgens mij is dat niet het handigste voorwerp om je ruit mee te krabben.
ook van de parkeerplaats alleen?quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze betalen er voor als ze gebruik willen maken van de faciliteiten van mijn zaak
bijnaquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ie beter een cd hoesje ofzo pakken
niet echtquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ie van massief 24k goud is, valt het nog wel mee.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee nu staat er wat er behoort te staan
Oeh Saugfilters
geil beroep heb ik eigenlijk, dat boeken van facturen
quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik al terug verdient aan de ijsbaan![]()
natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook van de parkeerplaats alleen?
smakelijk wokquote:
jij om half 1quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt er een van massief goud?
Nee mn collega is erquote:
En dan later dit jaar schelden op de vernielzuchtige jeugd die zijn auto bekrastquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
Oké, hier voor de deur is iemand met een plamuurmes zijn voorruit sneeuw- ijsvrij aan het maken. Volgens mij is dat niet het handigste voorwerp om je ruit mee te krabben.
Gewoon even vegen met een handveger is ook.o.k.quote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omzet voor carglass![]()
waarom krabben? ik kon de sneeuw met de ruitenwissers verwijderen.
kosten wel moeite voor het motortje
is ook alleen maar voor de sierquote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee mn collega is er
maar het was nog 2 minuten toen ik dat postte
Een gouden cockring, das toch veel te zwaar
moet ergens geld mee verdienenquote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent een echte zakenman.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
cockring dan he.. niet een cock van goud.. dat hoef ik ook niet per se te weten overigens.
Wie bent u, stel u eens voor...quote:
weet ik ut.. geen ervaring met gouden dingen om mijn leuter.quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een gouden cockring, das toch veel te zwaar
jortquote:
ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet ik ut.. geen ervaring met gouden dingen om mijn leuter.
jij hebt ook geen leuterquote:
je weet maar nooit tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef JortK het volgende:
Gister was er nog een hermafrodiet op TV
er zijn wel eens verrassingenquote:
Kinder Surprisequote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel eens verrassingen
Zoals een komiek zei:quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel eens verrassingen
quote:
*proestquote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals een komiek zei:
als ze een appel heeft, heeft ze vast ook een banaan
quote:
smakelijkquote:
smakelijkquote:
quote:
Jortquote:
kloptquote:De A2 van Amsterdam naar Utrecht is net een ijsbaan. Dat stelde een woordvoerder van de ANWB maandag aan het eind van de ochtend.
In beide richtingen staan lange files: 10 en 20 kilometer. Strooien en sneeuwschuiven is daardoor lastig, aldus de ANWB.
hij is idd goedquote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef Ladylike het volgende:
Zo'n leuke homo
"They say it is every man's dream to have sex with two women"
....
"not every man!!!..."sooo true
hier gelukkig nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef BrandX het volgende:
hier sneeuwt het inmiddels heel zachtjes met hele kleine vlokjes...
Hier nog niet, maar het begint wel grijs te wordenquote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef BrandX het volgende:
hier sneeuwt het inmiddels heel zachtjes met hele kleine vlokjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |