dat was de klacht nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef BigRedKane het volgende:
Lekker boeiend, laat 'r gewoon d'r gang gaan.
Wat ene kutlied.quote:Op zondag 20 december 2009 22:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eens, om je topic even op te vrolijken nu een liedje!
quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan doorslaan in je puberteit.
Zou je haar doen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt uw pedo-pas in de aanslag.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt uw pedo-pas in de aanslag.
Ik gok erop dat ze al dat sponsorgeld in eigen zak heeft gestokenquote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
hoe komt ze aan 3500 euro, en welke mongool geeft dit mee aan een 14 jarig kind
Nee dankjequote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou je haar doen?
Is dit trouwens een gewetensvraag?
quote:
Je usernamequote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze al dat sponsorgeld in eigen zak heeft gestoken
Die ellebogenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Ze moet eens nodig keihard uitgewoond worden.
Dat bruine kwakje merkt toch niemand.quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.
Ik zou het spuugzat om alle media over je heen te laten donderen, ook al heb je het in 1e instantie een beetje opgezocht. Ik heb nu al een hekel aan de verslaggevers die op de eerstvolgende vlucht naar Sint. Maarten worden gezet om voor KamperTV een tranentrekkende reportage te makenquote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
Terechte klacht.
Mediageil is dat kind
meer niet.
quote:
Ik zit tijdelijk op mijn kloonquote:
Idd maar dat word weer afgedaan als een idioot kind die niet weet waar ze aan begonnen is. Moet ze dan maar net als al die andere vmbo sletjes een marokkaanse pik gaan afzuigen? Ik zie toekomst in haar!quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:De kinderbescherming. Een stel vaak falende yuppies die denken alle wereldkennis en know-how van kinderen te hebben. Het zijn gewoon een stelletje laffe falers die mensen die niet eens onder toezicht gesteld moesten worden onder toezicht stellen. Het kind wordt niet iedere dag:
Geslagen
Verrot gescholden door haar ouders
Mentaal vernedert
Verwaarloosd
Dat de Kinderbescherming de rottende moeite neemt zich op échte problemen te focussen, ipv een wit voetje te willen halen op iemand die het in feite niet nodig heeft.
Het kind is godverdomme ambitieuzer en intelligenter dan de hele collectie VMBO-sletjes in de Rans-stad bij elkaar.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef BigRedKane het volgende:
Lekker boeiend, laat 'r gewoon d'r gang gaan.
Om vervolgens over 4 jaar thuis te komen, het record voor 1 jaar houden waarna een peuter in een roeibooit hem van je afpakt om vervolgens de rest van je leven van een uitkering te gaan leven die onder andere door jou is betaaldquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
Laat t kind toch gewoon varen
Als zij dat record zo graag wil hebben dan moet ze wel, met al die zeikinstanties die dr willen tegenhouden![]()
Altijd je dromen najagen
Jij bent zeker ook van het motto:quote:
Onder de elf is voor papa zelf, boven de elf bepaalt zelf.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van het motto:
Old enough to pee, good enough for me?
Je weet niet waar je het over hebt man, minderjarigen worden onder toezicht van Jeugdzorg gesteld, meestal op verzoek van de Raad van de Kinderbescherming. Maar de RvdK is niet belast met de uitvoering van de ondertoezichtstelling. Jeugdzorg is een faalstichting, met de RvdK is weinig mis... die doen hun werk gewoon ^^quote:onder toezicht van de raad van kinderbescherming
quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.
Ik had er moeten beroven echt. kan het wel goed gebruiken. 14 jaar! makkie.quote:
Niet, 14 is wel het grijze gebied qua alleen reizen. Sowieso handtekening voogd vereist, dus hoe dan ook fraudequote:Op zondag 20 december 2009 23:17 schreef ne0n het volgende:
hoe kan je op het vliegtuig als minderjarige?
if theres grass on the field shes old enough to play ballquote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk, de bekende tv-dominee Laura Dekker, het is ook lastig.quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor dat ik dit topic opende nog nooit van gehoord .
Ik dacht bij de naam aan die tv dominee.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:25 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze der in een gesloten inrichting plaatsen.
Ze is zeker gewend om met pappies creditcard te zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
hoe komt ze aan 3500 euro, en welke mongool geeft dit mee aan een 14 jarig kind
quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Fastmatti het volgende:
Ik word een beetje moe van al die Fok!ers die denken dat 3500,- een enorm bedrag is voor een 14-jarige. Net alsof dit een enorm bedrag is voor iemand van 14. Iedereen die uit een beetje fatsoenlijke familie komt heeft zo'n bedrag wel op die leeftijd.
Maar of ze er vrij beschikking over heeft is iets anders.quote:Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zoals ik in mijn gesloten topic al zei.
[..]
Zoals iedereen al eerder geconcludeerd heeft.quote:Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zoals ik in mijn gesloten topic al zei.
[..]
quote:Gewoon een verwend aandachtshoerig kutkind dus.
Dat is mij ook een raadsel.quote:hoe de fuck is het mogelijk dat een 14 jarig meisje, onder toezicht van de raad van kinderbescherming een vlucht kan boeken naar sint maarten, en even 3500 euro op kan nemen
Zelfs de meeste kinderen hebben dat. Nu heeft het merendeel geen benul hoe ze dat dan moeten doen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar of ze er vrij beschikking over heeft is iets anders.
Daar gaat je spaargeld.quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb ook 3000 euro van mijn 4500 euro rekening afgehaald terwijl ik er pas bij hoorde te kunnen als ik 18 was
Ja was achteraf niet zo slimquote:
Met het vliegtuigquote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, die 3500 euro kan ik wel inkomen. Maar hoe komt ze in godsnaam op sint maarten terecht?
Denk niet dat ze zo diep denkt, gewoon 2x maximaal gepindquote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef Sigmund666 het volgende:
3500 euro kun je ook zo meekrijgen van de bank. Heeft ze dus heel slim bekeken. Bij bedragen van meer dan 5000 euro moet je 5 dagen van tevoren bestellen
Ik kan maximaal 500 pinnen per dagquote:Op maandag 21 december 2009 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo diep denkt, gewoon 2x maximaal gepind
quote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze op kosten van de staat weer terug...
quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef Roi het volgende:
TS is jaloers dat een meisje van 14 al meer durf en initiatief heeft getoond dan hij in z'n hele leven zal hebben!
'Laura vloog niet vanuit Nederland'quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef SamStar het volgende:
misschien was ze wel niet vanuit nederland vertrokken...
Meer van het motto:quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou d'r toch een pak rammel geven!
Dit dus. Ik word zo moe van dat kleutertjequote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
hoe de fuck is het mogelijk dat een 14 jarig meisje, onder toezicht van de raad van kinderbescherming een vlucht kan boeken naar sint maarten, en even 3500 euro op kan nemen
Met een heel snelle zeilbootquote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hoe is ze in godsnaam op St. Maarten gekomen,aangezien ze geen vliegtuig heeft gepakt?
Wel een goede reden voor Hirsch Ballin om nu ook kinderen 24 per dag goed in de gaten te houden!quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef trabant het volgende:
Wat is al die privacy-schendende antiterroristische poppenkast van de overheid eigenlijk waard als zelfs een puber ongezien het land weer uit komt?
Ze woont gewoon bij haar vader hoor. Dat zal nu ook wel afgelopen zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker weer terecht
hoe de fuck is het mogelijk dat een 14 jarig meisje, onder toezicht van de raad van kinderbescherming een vlucht kan boeken naar sint maarten, en even 3500 euro op kan nemen
laat staan dat ze zoveel geld op dr rekening heeft staan
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
kamervragen eis ik, de hoge heren in den haag moeten hun ogen openen
Ik zeg: vuur!quote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou d'r toch een pak rammel geven!
Idd. In een gezin waar niks aan de hand is maar de media-aandacht kreeg wordt genaaid door pennenlikkers en geiten wollen sokken!quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ze woont gewoon bij haar vader hoor. Dat zal nu ook wel afgelopen zijn.
Meeste MBO'ers denken niet verder dan bijstand of parkjes schoffelen of hosselenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef hummerh2 het volgende:
Jeugdzorg heeft wel een punt om haar niet te laten gaan.
Zou ze niet op haar reis langs Somalië gaan?
Maar als ze zou gaan dan heeft het onderwijssysteem in Nederland een dikke faal want dan gaat ieder pubertje op 'wereldreis' en zijn de klassen dus leeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |