Meer van het motto:quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van het motto:
Old enough to pee, good enough for me?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou d'r toch een pak rammel geven!
Dit dus. Ik word zo moe van dat kleutertjequote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
hoe de fuck is het mogelijk dat een 14 jarig meisje, onder toezicht van de raad van kinderbescherming een vlucht kan boeken naar sint maarten, en even 3500 euro op kan nemen
Met een heel snelle zeilbootquote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hoe is ze in godsnaam op St. Maarten gekomen,aangezien ze geen vliegtuig heeft gepakt?
Wel een goede reden voor Hirsch Ballin om nu ook kinderen 24 per dag goed in de gaten te houden!quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef trabant het volgende:
Wat is al die privacy-schendende antiterroristische poppenkast van de overheid eigenlijk waard als zelfs een puber ongezien het land weer uit komt?
Ze woont gewoon bij haar vader hoor. Dat zal nu ook wel afgelopen zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker weer terecht
hoe de fuck is het mogelijk dat een 14 jarig meisje, onder toezicht van de raad van kinderbescherming een vlucht kan boeken naar sint maarten, en even 3500 euro op kan nemen
laat staan dat ze zoveel geld op dr rekening heeft staan
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
kamervragen eis ik, de hoge heren in den haag moeten hun ogen openen
Ik zeg: vuur!quote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou d'r toch een pak rammel geven!
Idd. In een gezin waar niks aan de hand is maar de media-aandacht kreeg wordt genaaid door pennenlikkers en geiten wollen sokken!quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ze woont gewoon bij haar vader hoor. Dat zal nu ook wel afgelopen zijn.
Meeste MBO'ers denken niet verder dan bijstand of parkjes schoffelen of hosselenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef hummerh2 het volgende:
Jeugdzorg heeft wel een punt om haar niet te laten gaan.
Zou ze niet op haar reis langs Somalië gaan?
Maar als ze zou gaan dan heeft het onderwijssysteem in Nederland een dikke faal want dan gaat ieder pubertje op 'wereldreis' en zijn de klassen dus leeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |