Dag meneer bank, ik kom even geld opnemen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef John_Q het volgende:
Dat ze het heeft, oke zou kunnen.
Maar dat ze het er ook daadwerkelijk zelf af kan halen, dat is wel vreemd.
Als je eens wat zou sparen en niet alles met je vmbo vrienden uitgeeft bij de coffeeshop en aan scooters dan zou je al een eind komen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Geretardeerd het volgende:
Ik ben godverdomme 19 en ik zit nog niet eens in de BUURT van zo'n bedrag. Dus echt maat, ga lekker golfen met Wouter en Pieter-Jan-Schijt en rot op!![]()
![]()
http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&q=maximaal+bedrag+pinnen&meta=&aq=0&oq=maximaal+bedrag+p&fp=974cfba000896278quote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef Loontjah het volgende:
Maar kan je toch niet zomaar 3500 euro pinnen of wel ?
Nou... dat is een geheim dat de bank liever neit wil dat je het weet: Je kunt de bank ook binnen lopen voor geldquote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef Loontjah het volgende:
Maar kan je toch niet zomaar 3500 euro pinnen of wel ?
Snap ik.. Tegenwoordig kan dat volgens mij niet zo snel meer. En ook moet je daarvoor 18 jaar zijn of een verantwoordelijke.quote:Op zondag 20 december 2009 23:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou... dat is een geheim dat de bank liever neit wil dat je het weet: Je kunt de bank ook binnen lopen voor geld
Je kent me niet eens.quote:Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je eens wat zou sparen en niet alles met je vmbo vrienden uitgeeft bij de coffeeshop en aan scooters dan zou je al een eind komen.
Bijna niemand heeft dat als 18-jarige of als student.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Moestdatnou het volgende:
3500 euro heb ik niet eens als 18 jarige
guttegut wat zijn we weer jaloersquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Geretardeerd het volgende:
Ik ben godverdomme 19 en ik zit nog niet eens in de BUURT van zo'n bedrag. Dus echt maat, ga lekker golfen met Wouter en Pieter-Jan-Schijt en rot op!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |