quote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef BigRedKane het volgende:
Lekker boeiend, laat 'r gewoon d'r gang gaan.
Om vervolgens over 4 jaar thuis te komen, het record voor 1 jaar houden waarna een peuter in een roeibooit hem van je afpakt om vervolgens de rest van je leven van een uitkering te gaan leven die onder andere door jou is betaaldquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
Laat t kind toch gewoon varen
Als zij dat record zo graag wil hebben dan moet ze wel, met al die zeikinstanties die dr willen tegenhouden![]()
Altijd je dromen najagen
Jij bent zeker ook van het motto:quote:
Onder de elf is voor papa zelf, boven de elf bepaalt zelf.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van het motto:
Old enough to pee, good enough for me?
Je weet niet waar je het over hebt man, minderjarigen worden onder toezicht van Jeugdzorg gesteld, meestal op verzoek van de Raad van de Kinderbescherming. Maar de RvdK is niet belast met de uitvoering van de ondertoezichtstelling. Jeugdzorg is een faalstichting, met de RvdK is weinig mis... die doen hun werk gewoon ^^quote:onder toezicht van de raad van kinderbescherming
quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.
Ik had er moeten beroven echt. kan het wel goed gebruiken. 14 jaar! makkie.quote:
Niet, 14 is wel het grijze gebied qua alleen reizen. Sowieso handtekening voogd vereist, dus hoe dan ook fraudequote:Op zondag 20 december 2009 23:17 schreef ne0n het volgende:
hoe kan je op het vliegtuig als minderjarige?
if theres grass on the field shes old enough to play ballquote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van het motto:
Old enough to pee, good enough for me?
O ja, natuurlijk, de bekende tv-dominee Laura Dekker, het is ook lastig.quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor dat ik dit topic opende nog nooit van gehoord .
Ik dacht bij de naam aan die tv dominee.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:25 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze der in een gesloten inrichting plaatsen.
Ze is zeker gewend om met pappies creditcard te zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
hoe komt ze aan 3500 euro, en welke mongool geeft dit mee aan een 14 jarig kind
quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Fastmatti het volgende:
Ik word een beetje moe van al die Fok!ers die denken dat 3500,- een enorm bedrag is voor een 14-jarige. Net alsof dit een enorm bedrag is voor iemand van 14. Iedereen die uit een beetje fatsoenlijke familie komt heeft zo'n bedrag wel op die leeftijd.
Maar of ze er vrij beschikking over heeft is iets anders.quote:Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zoals ik in mijn gesloten topic al zei.
[..]
Zoals iedereen al eerder geconcludeerd heeft.quote:Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zoals ik in mijn gesloten topic al zei.
[..]
quote:Gewoon een verwend aandachtshoerig kutkind dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |