me me me!quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Dizer het volgende:
OMG nog 3 posts en dan heb ik 60.000 posts.
Aan wie zal ik mijn 60.000e post toewijden....
Ben je echt weg uit H1?quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Zag ik nou dat echt de hele berg hierheen is gekomen zowat?
Als Nuno komt vertrek ik wel weer, of SJM.
Heen zin in H2, ben niet voor niets uit JH1 gestapt!
Nee, wij willen ook van die nare mensen die daar zitten afquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je echt weg uit H1?Ze willen je gewoon weer terug!
Al een hele tijd.quote:
Neuh.quote:Ze willen je gewoon weer terug!
Dawasiktochalvanplanjohquote:
Als je hem aan mij wijdt moet je opschieten, ik ga zo offline.quote:Op zondag 20 december 2009 @ 22:36 schreef Dizer het volgende:
OMG nog 3 posts en dan heb ik 60.000 posts.
Aan wie zal ik mijn 60.000e post toewijden....
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 22:41 schreef Dizer het volgende:
In mijn 60.000e posts wil ik graag even zeggen dat MissBliss het zonnetje is in mijn FOK leven. Zij is de beste FOK en real-life vriend die je maar wensen kan! Moge ik nog 60.000 posts genieten van haar gezelschap
Dat duurt me te lang, I settle for 40.000quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal mijn 60.000e post aan jou wijden!
En likewise
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang, I settle for 40.000![]()
![]()
Dat is niet erg, hebben de meesten laatste tijd. Maar zij leidde aan annorexiaquote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef babette21 het volgende:
Heavy man, dat nieuws over Britanny Murphy!
Ik vond haar altijd onwijs goed...
(is het heel erg dat ik direct aan 'n "gevalletje overdosis" denk? als in "jong en hollywood")
Aha. Dat moet dan al 'n tijdje aan de gang geweest zijn (anorexia ontwikkelt zich zelden op deze leeftijd), kan me niet herinneren dat zij daaromtrent in 't nieuws kwam - wat ik overigens niet bepaald volg, dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is niet erg, hebben de meesten laatste tijd. Maar zij leidde aan annorexia.
Klopt. Maar je zag het niet aan haar, want ze was altijd al best dun. Alleen dat annorexia verhaal is nog niet bevestigd. Zou me ook niks verbazen als straks bekend gemaakt dat zij gewoon een hartkwaal had of zo. Ze was geloof ik ook nooit in het nieuws geweest a la drugs of alcohol.quote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Aha. Dat moet dan al 'n tijdje aan de gang geweest zijn (anorexia ontwikkelt zich zelden op deze leeftijd), kan me niet herinneren dat zij daaromtrent in 't nieuws kwam - wat ik overigens niet bepaald volg, dus dat zegt genoeg.
Maakt haar rol in Girl Interrupted (een van mijn favoriete films) nog bizarrer dan ie al was...
Gisteravond was het hele bericht nog niet bevestigd. Op nu.nl stond het ook nog tussen ""wat wil zeggen dat ze een ander onofficieel ding quoten. Zometeen maar 's ff kijken, maar kan me niet voorstellen waarom iemand zoiets zou zeggen als het niet zo was. Alhoewel... Patrick Swayze was ook al 2x doodverklaard voordat het echt wasquote:Op maandag 21 december 2009 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Maar je zag het niet aan haar, want ze was altijd al best dun. Alleen dat annorexia verhaal is nog niet bevestigd. Zou me ook niks verbazen als straks bekend gemaakt dat zij gewoon een hartkwaal had of zo. Ze was geloof ik ook nooit in het nieuws geweest a la drugs of alcohol.
Oh? Ik heb de bus gepakt vanuit de Gr B, maar daar was het wel ok!quote:
Ik ben komen wandelen vanaf Beukenlaan tot aan de rotonde bij Evoluon en dat was goed te doenquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh? Ik heb de bus gepakt vanuit de Gr B, maar daar was het wel ok!
Ja de GrB daar komt de bus, daar strooien ze. Plus: dat is asfalt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh? Ik heb de bus gepakt vanuit de Gr B, maar daar was het wel ok!
wil je niet gewoon een klinker kopen ?quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Hier op 't Wk iIn Vhvn s het anders ook goed Kd zo af en toe.
met of zonder leesbril ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
w hft r n klnkrs ndg?
j kn ht z tch k wl lzn?
ht s wl lkkr ffcnt zquote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
w hft r n klnkrs ndg?
j kn ht z tch k wl lzn?
precies, dat ben ik helemaal met je eens, vandaar dat ik hier ben, en omdat ik wat meer om handen wilde hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 07:24 schreef Vlarp het volgende:
Misschien dat mensen juist naar een andere topic dan H gaan omdat ze de mensen uit H zat zijn?
(Hint enzo)
ik ga pas naar de 11000 binnenkortquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde kijken wie ik ging eren in mijn 60.000e post, maar ik zie net dat ik met deze al op 63.334 zit
Bst Rdct,quote:
En het is te volgenquote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bst Rdct,
Wj hbbn ht llrbst d vn Ndrlnd! m t cmmncrn gbrkn w hl vl gschrvn tkst. D tkst gbrkt hl vl rmt p ppr, mr k p n bldschrm! m ppr t sprn, n m mr tkst p n schrm t krjgn wlln wj dn k gwn ll klnkrs wgltn t tkstn!
Dt hft n k l gzn n dz brf. n mt tgvn, ht schlt n hlbl lttrs n nndg rmt!
Mt vrndljk grt,
Vlrp n ng3l
Detailsquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is te volgen
Ok kost wat moeite, maar ach
wat zijn de symptomen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:11 schreef babette21 het volgende:
Zo, met de tanden op elkaar veilig en wel naar huis geglibberd, wat een ellende zeg.
En nu moet ik eigenlijk naar de dierenarts (Zowie is wéér ziek, wat is dat toch?!), maar ik durf écht niet.
Ik ben nog van de oude versie met geschiedenis-les en die vond ik prachtg, dus ik ben wel benieuwd!quote:Op maandag 21 december 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Gaan jullie allemaal deze kijken?
Lijkt me veeeeeeetttt
Ik ben niet spitsvondig op de late avond na een dag hard thuis werken ...quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
Vlarp, je moet beter je best doen met je spitsvondigheden en niet alleen van die poep en plas grapjes maken
Inderdaad, ShowChat is meer van de smegmagrappen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
Vlarp, je moet beter je best doen met je spitsvondigheden en niet alleen van die poep en plas grapjes maken
Dat is pas echt niveauquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Inderdaad, ShowChat is meer van de smegmagrappen.
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben niet meer thuisgekomen vanavond
Dat zal je leren om flauwe "de trein rijdt niet meer"-grappen te makenquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben niet meer thuisgekomen vanavond
Sinds wanneer heb jij een broer?!quote:
Jij kent Sven veul betur dan ikquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Die woonde toch in Den Haag? Of is dat weer een andere broer?
Ik wilde laatst vragen hoe het met je kleine broertje/zusje is, maar ik weet niet meer of het een broertje of zusje was. En dat vind ik toch een beetje genant.quote:
Nu was het echt zo, de trein van Amersfoort naar Zwolle ging maar tot 't Harde en dan moest ik weer drie uur omrijdenquote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal je leren om flauwe "de trein rijdt niet meer"-grappen te maken
Ik heb er vierquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Die woonde toch in Den Haag? Of is dat weer een andere broer?
Klein zusje heeft ie.quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wilde laatst vragen hoe het met je kleine broertje/zusje is, maar ik weet niet meer of het een broertje of zusje was. En dat vind ik toch een beetje genant.
Nee, Steve onthoudt al die dingen en is daardoor een beetje eng.quote:
En z'n vader heeft met een buitenlander en dat vond Zhenar in het begin maar raar.quote:
Buitenlandse.quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef Rauzer het volgende:
En z'n vader heeft met een buitenlander en dat vond Zhenar in het begin maar raar.
Nee, vier, getallen t/m twintig dienen namelijk voluit geschreven te worden.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke continent moet je nog, Ang3l? Of ben je de landen al aan het aftellen.
Over smegma gesproken, hoe staat het met de smegmapot?quote:
quote:
Jullie weten geeneens waarover het gaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Vlarp het volgende:
Ja, dan is het er juist net afgewassen, toch!?
Ik ben blij dat het nu niet alleen aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten geeneens waarover het gaat.
Als jullie nou echt SC'ers willen worden, dan moet je je verder in gaan verdiepen. En de smegmapot is niet vies, die is gevuld met heel veel liefde!
Bitch please. I ain't doing no initiation-ritequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou echt SC'ers willen worden, dan moet je je verder in gaan verdiepen.
Het klinkt vies. Ergo: vies.quote:En de smegmapot is niet vies, die is gevuld met heel veel liefde!
Too bad, it could have been a fun ridequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please. I ain't doing no initiation-rite![]()
Ride 'm cowboy!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Too bad, it could have been a fun ride
nou ik ben een hele gretige en leergierige leerling, en nieuw alhier, dus verlicht mijn geest met uw lessen en vertel me wat is de smegmapot, ik heb ook een appel bij voor de leraarquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou echt SC'ers willen worden, dan moet je je verder in gaan verdiepen. En de smegmapot is niet vies, die is gevuld met heel veel liefde!
Agosquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:33 schreef babette21 het volgende:
Poes heeft (chronische) bronchitus....
Jeetje!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef babette21 het volgende:
Niet in de zin dat het helemaal te genezen is, maar doordat dit nu bekend is heb ik naast de kuur voor nu ook een medicijn meegekregen voor de volgende 'aanval'. Dan kan ik bij de eerste verschijnselen meteen dat spul geven en leidt het wrs niet tot keelontsteking (en hoef ik dus niet constant naar de DA voor een nieuwe kuur). Dus wat dat betreft is het wel prettig dat dit is vastgesteld.
Maar het is nu wel officieel een zorgenkindje...
Aaawwquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 16:13 schreef babette21 het volgende:
Niet in de zin dat het helemaal te genezen is, maar doordat dit nu bekend is heb ik naast de kuur voor nu ook een medicijn meegekregen voor de volgende 'aanval'. Dan kan ik bij de eerste verschijnselen meteen dat spul geven en leidt het wrs niet tot keelontsteking (en hoef ik dus niet constant naar de DA voor een nieuwe kuur). Dus wat dat betreft is het wel prettig dat dit is vastgesteld.
Wat stond daar dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig kan die Belchinees niks aan m'n sig doen
Het vraagt vooral discipline van mij: beter stofzuigen, roken op het balkon, enz...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww
Wel fijn dat je nu dat spul in huis hebt
Ik ben er overheen gegroeid (ben er wel gevoelig voor) dus wie weet kan Zowie dat ook
Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het vraagt vooral discipline van mij: beter stofzuigen, roken op het balkon, enz...
Misschien faket kitty het wel om jouw gezondheid te helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het vraagt vooral discipline van mij: beter stofzuigen, roken op het balkon, enz...
Feline interventionquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien faket kitty het wel om jouw gezondheid te helpen
Ik heb een verstandelijk gehandicapt zorgekindpoesje, met spasme, die hen ik zelf met de fles groot gebrachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef babette21 het volgende:
He bahquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef babette21 het volgende:
Poes heeft (chronische) bronchitus....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien faket kitty het wel om jouw gezondheid te helpen
doe eens niet zo engquote:Op woensdag 23 december 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie je nou ook zo naar buiten klappen terwijl de deur opengaat
Ik dacht dat alleen Waxxer dat soort dingen kon verzinnenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Als mie STILSTAAAT. Dat Vlarpie dan zo blijft zitten en met deur en al gezellig naar buiten draait
mkay, ik zag een rijdende trein voor mequote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Als mie STILSTAAAT. Dat Vlarpie dan zo blijft zitten en met deur en al gezellig naar buiten draait
Ik blijf maar de OST van The Fountain luisterenquote:
SADIST!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mkay, ik zag een rijdende trein voor me
quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet echt enorm weinig van jullie.
Wat doe jequote:Op woensdag 23 december 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KIJK! Ik haal je over tot filmavond 2, met deze film!
Ik breng je aan het huilen met uitmuntende filmmuziekkeuzesquote:
Die jaquote:
Nee. Nou idd ja! Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 16:36 schreef Pieter. het volgende:
Ah, is dit het nieuwe homo topics? Goh wat veel homo's ineens op Fok! zeg! Is er een actie geweest ofzo? "Uit de kast, op Fok!"?
Ghehe, trut :pquote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Pieter. het volgende:
Ah, is dit het nieuwe homo topics? Goh wat veel homo's ineens op Fok! zeg! Is er een actie geweest ofzo? "Uit de kast, op Fok!"?
Okmquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik breng je aan het huilen met uitmuntende filmmuziekkeuzes
Requiem for a dream voor filmavond deel 2?
It wasn't me.quote:
Misschien durft Dizer ook wel!quote:
Laat maar, Dizer heeft geen filmsmaakquote:
Hey die heb ik ook in mijn bus gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]En toen lag je foto ineens in de brievenbus, op de cover.
Hmmz... voornaam en achternaam staat er bij. DAT hadden ze niet gevraagd
(sowieso niet echt een mooie foto, maar ach)
Ach, was wel een goeie film, maar niet mijn smaakquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat maar, Dizer heeft geen filmsmaak
Had ik ook kunnen verwachten met Daniel Craig als avatar natuurlijk
Lag ik bij jou in de brievenbus?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook in mijn bus gehad
Welnee... slechte foto hoor. Helemaal voor op de cover! Niks tegen het object trouwens, praat echt puur fototechnisch!quote:
Komt omdat het ook gewoon een foto is van iemand die her en der kiekjes maakte van het festivalquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee... slechte foto hoor. Helemaal voor op de cover! Niks tegen het object trouwens, praat echt puur fototechnisch!
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat het ook gewoon een foto is van iemand die her en der kiekjes maakte van het festival
Was ook niet de bedoeling dat die voor een blad zou zijn.
Die is redelijk vol momenteel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar hoe zit dat nou met die smegmapot?
je hebt wel door dat je een dag te vroeg bent?!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Dizer het volgende:
Kleding klaarleggen
Kado's inpakken
Tas inpakken
Morgen naar familie voor de feestdagen!
LSoH is zooo leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de premiere van Theaterplan's Little Shop Of Horrors! Ga je ook naar de de voorstelling van Theaterplan?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer vond de film kut, maar de muziek mooi.
Och ja, da's natuurlijk morgen al. Ik skip dat stukje, moet gewoon werken (en heb laatst al genoeg "kerk" voor 2 jaar gehad).quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Dizer het volgende:
Morgen vier ik kerstavond al... zoals de meesten...
Dat vind God heul niet erg hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik de kerk maar oversla dit jaar. Ben te vaak zomaar in het wild aangesproken of ik me wilde bekeren tot een geloof dat ik God maar even the silent treatment ga geven.
Ja op 02-01quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de premiere van Theaterplan's Little Shop Of Horrors! Ga je ook naar de de voorstelling van Theaterplan?
Oh dearquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op 02-01
De hoofdrolspeler zag me zitten tijdens de open dag bij hun repetities, zocht me op gay.nl en vroeg me te komen
Jahquote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand probeert je iets te vertellen denk ik.
Genoeg andere mogelijkheden had je tochquote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Dizer het volgende:
Kut, besluit ik toch een pizza te bestellen bij NY Pizza, zijn ze vandaag gesloten
Het is 17. No way.quote:
Ang3l en ik gaan samen, ben zelf lid van de theaterplanfamilie, heb er 3 seizoenen gespeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, het was ook spare rib express geworden. Ik heb nog nooit zo iets ranzigs gegetenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Genoeg andere mogelijkheden had je toch
Then we might have some mutual friendsquote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l en ik gaan samen, ben zelf lid van de theaterplanfamilie, heb er 3 seizoenen gespeeld
maar wat houdt die smegmapot in dan?
dus volgende keer toch gewoon die droge boterham ?quote:Op donderdag 24 december 2009 07:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, het was ook spare rib express geworden. Ik heb nog nooit zo iets ranzigs gegeten
Ja!!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus volgende keer toch gewoon die droge boterham ?
dus eigenlijk had het een pre balansdag moeten zijn met het oog op de naderende dagen van overvloedig etenquote:
Vies is die he? Ik heb er ook 1x besteld, nooit meerquote:Op donderdag 24 december 2009 07:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, het was ook spare rib express geworden. Ik heb nog nooit zo iets ranzigs gegeten
Oh ik had niet door dat er al een nieuw pagina was en dat je dus allang gegeten hadquote:Op donderdag 24 december 2009 07:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
owk wie zouden dat dan zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Then we might have some mutual friends
Smegmapot is alleen voor de echte show chatters, blijf minimaal een half jaar posten en je komt erachter.
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.![]()
Dude...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.![]()
Mwah... valt mee... ben niet meer zo van het eten...quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Er kwam vanavond een vrouw bij de dokter
Uuuuuhm, sommige dingen leken extra toegevoegd (ipv ook in het boek te staan) omwille van het sentiment, vooral in 't begin en de afscheidsscene met het kind, maar vond hem verder wel mooi.quote:
Ach, da's ook gezond!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... valt mee... ben niet meer zo van het eten...
Ik ben ook weer 7 kilo afgevallen afgelopen maand
Neuh, want ik huil wel bij meer boeken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:34 schreef Zhenar het volgende:
Ben jij zo iemand die zegt "Ik hoef nooit te huilen bij boeken, maar bij dat boek...!!!!!"
Huil jij ooit bij boeken, films, muziek?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:34 schreef Zhenar het volgende:
Ben jij zo iemand die zegt "Ik hoef nooit te huilen bij boeken, maar bij dat boek...!!!!!"
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, want ik huil wel bij meer boeken.
Ik denk bij Mean Girlsquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Huil jij ooit bij boeken, films, muziek?
Boek is idd vele malen mooierquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef Dizer het volgende:
Ik bij:
[ afbeelding ]
Het boek dus. Film was ok, maar het boek veeeeeel heftiger en mooier
Films kunnen mij wel "natte ogen" bezorgen (niet dat ik dan ga zitten blêren ofzo, maar wel dat ik wat vocht moet wegvegenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Huil jij ooit bij boeken, films, muziek?
En of!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Kwakje - The Reckoning, dat was pas een emotionele film!
Hihiquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
WAT LIEFUG.quote:Op zondag 27 december 2009 09:13 schreef Dizer het volgende:
Bij muziek krijg ik een brok in mijn keel met een paar nummers... maar die hebben dan ook een speciale betekenis..
Ja in de trein wil het ook wel.quote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik jank ook bij films. Vaak. Tegenwoordig heel vaak
En bij muziek, dat is nieuw. Lekker in de trein bijvoorbeeld
Bij boeken eigenlijk nooit.
Euhm, ik kom einde van de dag terug uit België dus misschien zou het wel kunnen. Anders moeten we even een andere dag plannen. Wanneer kan je nog meer?quote:
Uuhm..na oud en nieuw danquote:Op zondag 27 december 2009 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, ik kom einde van de dag terug uit België dus misschien zou het wel kunnen. Anders moeten we even een andere dag plannen. Wanneer kan je nog meer?
Pffrt, dan pasquote:
30 december of 2 januariquote:
Ik ga je er over PM'en of smsen ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
30 december of 2 januari
Sorry maar maandag en dinsdag kan ik beiden niet
OK!quote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga je er over PM'en of smsen ofzo
quote:Op zondag 27 december 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bij films beschamend zeg maar, bij boeken meer dat ik me gewoon heel kut kan gaan voelen en er misschien wel een soort van traan zeg maar is
, bij muziek als ik me al kut voel en het juiste nummer voor dat moment luister.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ook weer 7 kilo afgevallen afgelopen maand
Gezonder gaan eten en veel water drinken.quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef Steve het volgende:
[..]
trouwens. Gewoon gezonder gaan eten of echt aan het dieet?
Pas je straks weer sexy in je zwembroekkiequote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezonder gaan eten en veel water drinken.
Wat heb jij in Dizers zwembroek te zoeken?!quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je straks weer sexy in je zwembroekkie
Geef je dan de kg's aan mij? Dan pas ik er ook in!
quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je straks weer sexy in je zwembroekkie
Geef je dan de kg's aan mij? Dan pas ik er ook in!
Boys boys... enough stuff in my swimmingshorts for the both of youquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb jij in Dizers zwembroek te zoeken?!
Jaloerse kutquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb jij in Dizers zwembroek te zoeken?!
Het grapje was ook dat ik je woorden in een andere context zette. Thanks for ruining itquote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaloerse kutEn ik doelde op mijn eigen zwembroek!!!
Sletquote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Boys boys... enough stuff in my swimmingshorts for the both of you
Ik weet wel in welke konttext je het wil zetten, smeerkees!quote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het grapje was ook dat ik je woorden in een andere context zette. Thanks for ruining it
Party in my pants and you are all invitedquote:Op zondag 27 december 2009 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgense showchatmeet is in Dizers zwembroek?
Amongst the crabs?quote:Op zondag 27 december 2009 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Party in my pants and you are all invited
Vandaag nog niet voor mij. Morgen pas weer.quote:
Is kiki de plant ja?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:41 schreef Dizer het volgende:
Little Shop Of Horrors was echt supergeweldig!
Wow... Kiki (de plant) was buitengewoon ijzergoed!! Zij was echt Joop van den Ende material!
Wat is da nou weer voor een stomme opmerkingquote:
Ik weet wie kiki is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is da nou weer voor een stomme opmerking.
Of wist je dat gewoon niet?
Zie, dat krijg je als je geen PI's gebruikt!
Oh, heb gezellig met haar gepraat, zo een leuk mens. Lieve meid, erg bescheiden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wie kiki is.
Ze danst bij Bruce.
Ik ben er niet zo'n fan van.
Hoe was Pepijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |