me me me!quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Dizer het volgende:
OMG nog 3 posts en dan heb ik 60.000 posts.
Aan wie zal ik mijn 60.000e post toewijden....
Ben je echt weg uit H1?quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Zag ik nou dat echt de hele berg hierheen is gekomen zowat?
Als Nuno komt vertrek ik wel weer, of SJM.
Heen zin in H2, ben niet voor niets uit JH1 gestapt!
Nee, wij willen ook van die nare mensen die daar zitten afquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je echt weg uit H1?Ze willen je gewoon weer terug!
Al een hele tijd.quote:
Neuh.quote:Ze willen je gewoon weer terug!
Dawasiktochalvanplanjohquote:
Als je hem aan mij wijdt moet je opschieten, ik ga zo offline.quote:Op zondag 20 december 2009 @ 22:36 schreef Dizer het volgende:
OMG nog 3 posts en dan heb ik 60.000 posts.
Aan wie zal ik mijn 60.000e post toewijden....
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 22:41 schreef Dizer het volgende:
In mijn 60.000e posts wil ik graag even zeggen dat MissBliss het zonnetje is in mijn FOK leven. Zij is de beste FOK en real-life vriend die je maar wensen kan! Moge ik nog 60.000 posts genieten van haar gezelschap
Dat duurt me te lang, I settle for 40.000quote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal mijn 60.000e post aan jou wijden!
En likewise
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang, I settle for 40.000![]()
![]()
Dat is niet erg, hebben de meesten laatste tijd. Maar zij leidde aan annorexiaquote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef babette21 het volgende:
Heavy man, dat nieuws over Britanny Murphy!
Ik vond haar altijd onwijs goed...
(is het heel erg dat ik direct aan 'n "gevalletje overdosis" denk? als in "jong en hollywood")
Aha. Dat moet dan al 'n tijdje aan de gang geweest zijn (anorexia ontwikkelt zich zelden op deze leeftijd), kan me niet herinneren dat zij daaromtrent in 't nieuws kwam - wat ik overigens niet bepaald volg, dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is niet erg, hebben de meesten laatste tijd. Maar zij leidde aan annorexia.
Klopt. Maar je zag het niet aan haar, want ze was altijd al best dun. Alleen dat annorexia verhaal is nog niet bevestigd. Zou me ook niks verbazen als straks bekend gemaakt dat zij gewoon een hartkwaal had of zo. Ze was geloof ik ook nooit in het nieuws geweest a la drugs of alcohol.quote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Aha. Dat moet dan al 'n tijdje aan de gang geweest zijn (anorexia ontwikkelt zich zelden op deze leeftijd), kan me niet herinneren dat zij daaromtrent in 't nieuws kwam - wat ik overigens niet bepaald volg, dus dat zegt genoeg.
Maakt haar rol in Girl Interrupted (een van mijn favoriete films) nog bizarrer dan ie al was...
Gisteravond was het hele bericht nog niet bevestigd. Op nu.nl stond het ook nog tussen ""wat wil zeggen dat ze een ander onofficieel ding quoten. Zometeen maar 's ff kijken, maar kan me niet voorstellen waarom iemand zoiets zou zeggen als het niet zo was. Alhoewel... Patrick Swayze was ook al 2x doodverklaard voordat het echt wasquote:Op maandag 21 december 2009 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Maar je zag het niet aan haar, want ze was altijd al best dun. Alleen dat annorexia verhaal is nog niet bevestigd. Zou me ook niks verbazen als straks bekend gemaakt dat zij gewoon een hartkwaal had of zo. Ze was geloof ik ook nooit in het nieuws geweest a la drugs of alcohol.
Oh? Ik heb de bus gepakt vanuit de Gr B, maar daar was het wel ok!quote:
Ik ben komen wandelen vanaf Beukenlaan tot aan de rotonde bij Evoluon en dat was goed te doenquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh? Ik heb de bus gepakt vanuit de Gr B, maar daar was het wel ok!
Ja de GrB daar komt de bus, daar strooien ze. Plus: dat is asfalt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh? Ik heb de bus gepakt vanuit de Gr B, maar daar was het wel ok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |