Agosquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:33 schreef babette21 het volgende:
Poes heeft (chronische) bronchitus....
Jeetje!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef babette21 het volgende:
Niet in de zin dat het helemaal te genezen is, maar doordat dit nu bekend is heb ik naast de kuur voor nu ook een medicijn meegekregen voor de volgende 'aanval'. Dan kan ik bij de eerste verschijnselen meteen dat spul geven en leidt het wrs niet tot keelontsteking (en hoef ik dus niet constant naar de DA voor een nieuwe kuur). Dus wat dat betreft is het wel prettig dat dit is vastgesteld.
Maar het is nu wel officieel een zorgenkindje...
Aaawwquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 16:13 schreef babette21 het volgende:
Niet in de zin dat het helemaal te genezen is, maar doordat dit nu bekend is heb ik naast de kuur voor nu ook een medicijn meegekregen voor de volgende 'aanval'. Dan kan ik bij de eerste verschijnselen meteen dat spul geven en leidt het wrs niet tot keelontsteking (en hoef ik dus niet constant naar de DA voor een nieuwe kuur). Dus wat dat betreft is het wel prettig dat dit is vastgesteld.
Wat stond daar dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig kan die Belchinees niks aan m'n sig doen
Het vraagt vooral discipline van mij: beter stofzuigen, roken op het balkon, enz...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww
Wel fijn dat je nu dat spul in huis hebt
Ik ben er overheen gegroeid (ben er wel gevoelig voor) dus wie weet kan Zowie dat ook
Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het vraagt vooral discipline van mij: beter stofzuigen, roken op het balkon, enz...
Misschien faket kitty het wel om jouw gezondheid te helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het vraagt vooral discipline van mij: beter stofzuigen, roken op het balkon, enz...
Feline interventionquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien faket kitty het wel om jouw gezondheid te helpen
Ik heb een verstandelijk gehandicapt zorgekindpoesje, met spasme, die hen ik zelf met de fles groot gebrachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef babette21 het volgende:
He bahquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef babette21 het volgende:
Poes heeft (chronische) bronchitus....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien faket kitty het wel om jouw gezondheid te helpen
doe eens niet zo engquote:Op woensdag 23 december 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie je nou ook zo naar buiten klappen terwijl de deur opengaat
Ik dacht dat alleen Waxxer dat soort dingen kon verzinnenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Als mie STILSTAAAT. Dat Vlarpie dan zo blijft zitten en met deur en al gezellig naar buiten draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |