En z'n vader heeft met een buitenlander en dat vond Zhenar in het begin maar raar.quote:
Buitenlandse.quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef Rauzer het volgende:
En z'n vader heeft met een buitenlander en dat vond Zhenar in het begin maar raar.
Nee, vier, getallen t/m twintig dienen namelijk voluit geschreven te worden.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke continent moet je nog, Ang3l? Of ben je de landen al aan het aftellen.
Over smegma gesproken, hoe staat het met de smegmapot?quote:
quote:
Jullie weten geeneens waarover het gaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Vlarp het volgende:
Ja, dan is het er juist net afgewassen, toch!?
Ik ben blij dat het nu niet alleen aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten geeneens waarover het gaat.
Als jullie nou echt SC'ers willen worden, dan moet je je verder in gaan verdiepen. En de smegmapot is niet vies, die is gevuld met heel veel liefde!
Bitch please. I ain't doing no initiation-ritequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou echt SC'ers willen worden, dan moet je je verder in gaan verdiepen.
Het klinkt vies. Ergo: vies.quote:En de smegmapot is niet vies, die is gevuld met heel veel liefde!
Too bad, it could have been a fun ridequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please. I ain't doing no initiation-rite![]()
Ride 'm cowboy!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Too bad, it could have been a fun ride
nou ik ben een hele gretige en leergierige leerling, en nieuw alhier, dus verlicht mijn geest met uw lessen en vertel me wat is de smegmapot, ik heb ook een appel bij voor de leraarquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou echt SC'ers willen worden, dan moet je je verder in gaan verdiepen. En de smegmapot is niet vies, die is gevuld met heel veel liefde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |