mkay, ik zag een rijdende trein voor mequote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Als mie STILSTAAAT. Dat Vlarpie dan zo blijft zitten en met deur en al gezellig naar buiten draait
Ik blijf maar de OST van The Fountain luisterenquote:
SADIST!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mkay, ik zag een rijdende trein voor me
quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet echt enorm weinig van jullie.
Wat doe jequote:Op woensdag 23 december 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KIJK! Ik haal je over tot filmavond 2, met deze film!
Ik breng je aan het huilen met uitmuntende filmmuziekkeuzesquote:
Die jaquote:
Nee. Nou idd ja! Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 16:36 schreef Pieter. het volgende:
Ah, is dit het nieuwe homo topics? Goh wat veel homo's ineens op Fok! zeg! Is er een actie geweest ofzo? "Uit de kast, op Fok!"?
Ghehe, trut :pquote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Pieter. het volgende:
Ah, is dit het nieuwe homo topics? Goh wat veel homo's ineens op Fok! zeg! Is er een actie geweest ofzo? "Uit de kast, op Fok!"?
Okmquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik breng je aan het huilen met uitmuntende filmmuziekkeuzes
Requiem for a dream voor filmavond deel 2?
It wasn't me.quote:
Misschien durft Dizer ook wel!quote:
Laat maar, Dizer heeft geen filmsmaakquote:
Hey die heb ik ook in mijn bus gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]En toen lag je foto ineens in de brievenbus, op de cover.
Hmmz... voornaam en achternaam staat er bij. DAT hadden ze niet gevraagd
(sowieso niet echt een mooie foto, maar ach)
Ach, was wel een goeie film, maar niet mijn smaakquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat maar, Dizer heeft geen filmsmaak
Had ik ook kunnen verwachten met Daniel Craig als avatar natuurlijk
Lag ik bij jou in de brievenbus?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook in mijn bus gehad
Welnee... slechte foto hoor. Helemaal voor op de cover! Niks tegen het object trouwens, praat echt puur fototechnisch!quote:
Komt omdat het ook gewoon een foto is van iemand die her en der kiekjes maakte van het festivalquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee... slechte foto hoor. Helemaal voor op de cover! Niks tegen het object trouwens, praat echt puur fototechnisch!
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat het ook gewoon een foto is van iemand die her en der kiekjes maakte van het festival
Was ook niet de bedoeling dat die voor een blad zou zijn.
Die is redelijk vol momenteel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar hoe zit dat nou met die smegmapot?
je hebt wel door dat je een dag te vroeg bent?!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Dizer het volgende:
Kleding klaarleggen
Kado's inpakken
Tas inpakken
Morgen naar familie voor de feestdagen!
LSoH is zooo leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de premiere van Theaterplan's Little Shop Of Horrors! Ga je ook naar de de voorstelling van Theaterplan?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer vond de film kut, maar de muziek mooi.
Och ja, da's natuurlijk morgen al. Ik skip dat stukje, moet gewoon werken (en heb laatst al genoeg "kerk" voor 2 jaar gehad).quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Dizer het volgende:
Morgen vier ik kerstavond al... zoals de meesten...
Dat vind God heul niet erg hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik de kerk maar oversla dit jaar. Ben te vaak zomaar in het wild aangesproken of ik me wilde bekeren tot een geloof dat ik God maar even the silent treatment ga geven.
Ja op 02-01quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de premiere van Theaterplan's Little Shop Of Horrors! Ga je ook naar de de voorstelling van Theaterplan?
Oh dearquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op 02-01
De hoofdrolspeler zag me zitten tijdens de open dag bij hun repetities, zocht me op gay.nl en vroeg me te komen
Jahquote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand probeert je iets te vertellen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |