wil je niet gewoon een klinker kopen ?quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Hier op 't Wk iIn Vhvn s het anders ook goed Kd zo af en toe.
met of zonder leesbril ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
w hft r n klnkrs ndg?
j kn ht z tch k wl lzn?
ht s wl lkkr ffcnt zquote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
w hft r n klnkrs ndg?
j kn ht z tch k wl lzn?
precies, dat ben ik helemaal met je eens, vandaar dat ik hier ben, en omdat ik wat meer om handen wilde hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 07:24 schreef Vlarp het volgende:
Misschien dat mensen juist naar een andere topic dan H gaan omdat ze de mensen uit H zat zijn?
(Hint enzo)
ik ga pas naar de 11000 binnenkortquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde kijken wie ik ging eren in mijn 60.000e post, maar ik zie net dat ik met deze al op 63.334 zit
Bst Rdct,quote:
En het is te volgenquote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bst Rdct,
Wj hbbn ht llrbst d vn Ndrlnd! m t cmmncrn gbrkn w hl vl gschrvn tkst. D tkst gbrkt hl vl rmt p ppr, mr k p n bldschrm! m ppr t sprn, n m mr tkst p n schrm t krjgn wlln wj dn k gwn ll klnkrs wgltn t tkstn!
Dt hft n k l gzn n dz brf. n mt tgvn, ht schlt n hlbl lttrs n nndg rmt!
Mt vrndljk grt,
Vlrp n ng3l
Detailsquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is te volgen
Ok kost wat moeite, maar ach
wat zijn de symptomen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:11 schreef babette21 het volgende:
Zo, met de tanden op elkaar veilig en wel naar huis geglibberd, wat een ellende zeg.
En nu moet ik eigenlijk naar de dierenarts (Zowie is wéér ziek, wat is dat toch?!), maar ik durf écht niet.
Ik ben nog van de oude versie met geschiedenis-les en die vond ik prachtg, dus ik ben wel benieuwd!quote:Op maandag 21 december 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Gaan jullie allemaal deze kijken?
Lijkt me veeeeeeetttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |