Hihiquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.![]()
WAT LIEFUG.quote:Op zondag 27 december 2009 09:13 schreef Dizer het volgende:
Bij muziek krijg ik een brok in mijn keel met een paar nummers... maar die hebben dan ook een speciale betekenis..
Ja in de trein wil het ook wel.quote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik jank ook bij films. Vaak. Tegenwoordig heel vaak
En bij muziek, dat is nieuw. Lekker in de trein bijvoorbeeld
Bij boeken eigenlijk nooit.
Euhm, ik kom einde van de dag terug uit België dus misschien zou het wel kunnen. Anders moeten we even een andere dag plannen. Wanneer kan je nog meer?quote:
Uuhm..na oud en nieuw danquote:Op zondag 27 december 2009 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, ik kom einde van de dag terug uit België dus misschien zou het wel kunnen. Anders moeten we even een andere dag plannen. Wanneer kan je nog meer?
Pffrt, dan pasquote:
30 december of 2 januariquote:
Ik ga je er over PM'en of smsen ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
30 december of 2 januari
Sorry maar maandag en dinsdag kan ik beiden niet
OK!quote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga je er over PM'en of smsen ofzo
quote:Op zondag 27 december 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bij films beschamend zeg maar, bij boeken meer dat ik me gewoon heel kut kan gaan voelen en er misschien wel een soort van traan zeg maar is
, bij muziek als ik me al kut voel en het juiste nummer voor dat moment luister.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ook weer 7 kilo afgevallen afgelopen maand
Gezonder gaan eten en veel water drinken.quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef Steve het volgende:
[..]
trouwens. Gewoon gezonder gaan eten of echt aan het dieet?
Pas je straks weer sexy in je zwembroekkiequote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezonder gaan eten en veel water drinken.
Wat heb jij in Dizers zwembroek te zoeken?!quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je straks weer sexy in je zwembroekkie
Geef je dan de kg's aan mij? Dan pas ik er ook in!
quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je straks weer sexy in je zwembroekkie
Geef je dan de kg's aan mij? Dan pas ik er ook in!
Boys boys... enough stuff in my swimmingshorts for the both of youquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb jij in Dizers zwembroek te zoeken?!
Jaloerse kutquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb jij in Dizers zwembroek te zoeken?!
Het grapje was ook dat ik je woorden in een andere context zette. Thanks for ruining itquote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaloerse kutEn ik doelde op mijn eigen zwembroek!!!
Sletquote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Boys boys... enough stuff in my swimmingshorts for the both of you
Ik weet wel in welke konttext je het wil zetten, smeerkees!quote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het grapje was ook dat ik je woorden in een andere context zette. Thanks for ruining it
Party in my pants and you are all invitedquote:Op zondag 27 december 2009 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgense showchatmeet is in Dizers zwembroek?
Amongst the crabs?quote:Op zondag 27 december 2009 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Party in my pants and you are all invited
Vandaag nog niet voor mij. Morgen pas weer.quote:
Is kiki de plant ja?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:41 schreef Dizer het volgende:
Little Shop Of Horrors was echt supergeweldig!
Wow... Kiki (de plant) was buitengewoon ijzergoed!! Zij was echt Joop van den Ende material!
Wat is da nou weer voor een stomme opmerkingquote:
Ik weet wie kiki is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is da nou weer voor een stomme opmerking.
Of wist je dat gewoon niet?
Zie, dat krijg je als je geen PI's gebruikt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |