Genoeg andere mogelijkheden had je tochquote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Dizer het volgende:
Kut, besluit ik toch een pizza te bestellen bij NY Pizza, zijn ze vandaag gesloten
Het is 17. No way.quote:
Ang3l en ik gaan samen, ben zelf lid van de theaterplanfamilie, heb er 3 seizoenen gespeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de premiere van Theaterplan's Little Shop Of Horrors! Ga je ook naar de de voorstelling van Theaterplan?
Klopt, het was ook spare rib express geworden. Ik heb nog nooit zo iets ranzigs gegetenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Genoeg andere mogelijkheden had je toch
Then we might have some mutual friendsquote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l en ik gaan samen, ben zelf lid van de theaterplanfamilie, heb er 3 seizoenen gespeeld
maar wat houdt die smegmapot in dan?
dus volgende keer toch gewoon die droge boterham ?quote:Op donderdag 24 december 2009 07:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, het was ook spare rib express geworden. Ik heb nog nooit zo iets ranzigs gegeten
Ja!!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus volgende keer toch gewoon die droge boterham ?
dus eigenlijk had het een pre balansdag moeten zijn met het oog op de naderende dagen van overvloedig etenquote:
Vies is die he? Ik heb er ook 1x besteld, nooit meerquote:Op donderdag 24 december 2009 07:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, het was ook spare rib express geworden. Ik heb nog nooit zo iets ranzigs gegeten
Oh ik had niet door dat er al een nieuw pagina was en dat je dus allang gegeten hadquote:Op donderdag 24 december 2009 07:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
owk wie zouden dat dan zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Then we might have some mutual friends
Smegmapot is alleen voor de echte show chatters, blijf minimaal een half jaar posten en je komt erachter.
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.![]()
Dude...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er net op het station in Rotterdam achter dat Zwijndrecht helemaal niet in de buurt van Amsterdam ligt.![]()
Mwah... valt mee... ben niet meer zo van het eten...quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Er kwam vanavond een vrouw bij de dokter
Uuuuuhm, sommige dingen leken extra toegevoegd (ipv ook in het boek te staan) omwille van het sentiment, vooral in 't begin en de afscheidsscene met het kind, maar vond hem verder wel mooi.quote:
Ach, da's ook gezond!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... valt mee... ben niet meer zo van het eten...
Ik ben ook weer 7 kilo afgevallen afgelopen maand
Neuh, want ik huil wel bij meer boeken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:34 schreef Zhenar het volgende:
Ben jij zo iemand die zegt "Ik hoef nooit te huilen bij boeken, maar bij dat boek...!!!!!"
Huil jij ooit bij boeken, films, muziek?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:34 schreef Zhenar het volgende:
Ben jij zo iemand die zegt "Ik hoef nooit te huilen bij boeken, maar bij dat boek...!!!!!"
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, want ik huil wel bij meer boeken.
Ik denk bij Mean Girlsquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Huil jij ooit bij boeken, films, muziek?
Boek is idd vele malen mooierquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef Dizer het volgende:
Ik bij:
[ afbeelding ]
Het boek dus. Film was ok, maar het boek veeeeeel heftiger en mooier
Films kunnen mij wel "natte ogen" bezorgen (niet dat ik dan ga zitten blêren ofzo, maar wel dat ik wat vocht moet wegvegenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Huil jij ooit bij boeken, films, muziek?
En of!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Kwakje - The Reckoning, dat was pas een emotionele film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |