Ik ben niet spitsvondig op de late avond na een dag hard thuis werken ...quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
Vlarp, je moet beter je best doen met je spitsvondigheden en niet alleen van die poep en plas grapjes maken
Inderdaad, ShowChat is meer van de smegmagrappen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
Vlarp, je moet beter je best doen met je spitsvondigheden en niet alleen van die poep en plas grapjes maken
Dat is pas echt niveauquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Inderdaad, ShowChat is meer van de smegmagrappen.
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben niet meer thuisgekomen vanavond
Dat zal je leren om flauwe "de trein rijdt niet meer"-grappen te makenquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben niet meer thuisgekomen vanavond
Sinds wanneer heb jij een broer?!quote:
Jij kent Sven veul betur dan ikquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Die woonde toch in Den Haag? Of is dat weer een andere broer?
Ik wilde laatst vragen hoe het met je kleine broertje/zusje is, maar ik weet niet meer of het een broertje of zusje was. En dat vind ik toch een beetje genant.quote:
Nu was het echt zo, de trein van Amersfoort naar Zwolle ging maar tot 't Harde en dan moest ik weer drie uur omrijdenquote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal je leren om flauwe "de trein rijdt niet meer"-grappen te maken
Ik heb er vierquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Die woonde toch in Den Haag? Of is dat weer een andere broer?
Klein zusje heeft ie.quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wilde laatst vragen hoe het met je kleine broertje/zusje is, maar ik weet niet meer of het een broertje of zusje was. En dat vind ik toch een beetje genant.
Nee, Steve onthoudt al die dingen en is daardoor een beetje eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |