SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 96% gewijzigd door Ron.Burgundy op 20-12-2009 18:19:11 (Toevoegen OP) ]You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
Mja, sneeuw is best leuk als ik gewoon thuis kan blijvenquote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hier is het op het moment ook zo slecht. Ik heb net een stuk gereden om te kijken hoe het was en om even eten te halen.
Nope, het gaat vannacht nog meer sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
ging het nou dooien vannacht? geen zin om morgen met die kutsneeuw naar de uni te fietsen
Laten ze het tentamen altijd doorgaan? Het was echt super kut om vandaag naar Tilburg te komen. En verder reden er ook geen bussen dus moest door dit kuweer nog helemaal naar de korvel lopen..quote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, het gaat vannacht nog meer sneeuwen
Jupquote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten ze het tentamen altijd doorgaan? Het was echt super kut om vandaag naar Tilburg te komen. En verder reden er ook geen bussen dus moest door dit kuweer nog helemaal naar de korvel lopen..
Weet ik, maar toen was er geen geruststellend antwoord. En ik was het er daar overigens ook niet mee eens. Nu zou het me alleen wel goed uitkomen, kan al die stomme theorieën nog niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JupIn het vorige topic ging het daar ook even over.
Jij hoort er sowieso op tijd te zijn, omdat je het daar niet mee eens wasquote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen was er geen geruststellend antwoord. En ik was het er daar overigens ook niet mee eens. Nu zou het me alleen wel goed uitkomen, kan al die stomme theorieën nog niet uit elkaar houden.
Dat ga je makkelijk halenquote:
Ik stop nu liever met leren. Dan ga ik bier drinken met vrienden en vervolgens mijn verloren weekend bijslapen.quote:
Dan doe je dat toch?quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stop nu liever met leren. Dan ga ik bier drinken met vrienden en vervolgens mijn verloren weekend bijslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch?
Demotiveer me eens niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flauw hoor, nu is de muziek wegquote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Edit: oh kak, t ligt aan dit topic
Terecht.quote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
FF zegt 'Install missing plugins', maar dat doe ik lekker niet.
Ga eerste en tweede Kerstdag twaalf uur werken, dus mooi 48 uur uitbetaald krijgen voor twee dagen werken inc. super uitgebreid Kerstdiner op kosten van het werk, keer twee.quote:
Waarom hebben jullie geen Kerstvakantie?quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Dit is toch gewoon onverantwoord om het tentamen door te laten gaan!~11
quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen Kerstvakantie?
Het is altijd tot begin december colleges, dan t/m januari geen colleges maar wel tentamens/herkansingen tussenin. Als je het goed voorbereid hebt, heb je dus bijna twee maanden kerstvakantiequote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen Kerstvakantie?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is altijd tot begin december colleges, dan t/m januari geen colleges maar wel tentamens/herkansingen tussenin. Als je het goed voorbereid hebt, heb je dus bijna twee maanden kerstvakantie
Je zal wel de verkeerde studie doenquote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had vorige week 2 tentamens en de weken ervoor gewoon colleges. Komende week tentamen en begin en halverwege januari weer één. Eind januari beginnen de colleges (ook al ben ik dan op stuwi) dus waar haal ik die 2 maanden vakantie vandaan?
Niet echt.. Dit is juist de enige tijd van het jaar dat ik mezelf een beetje nuttig voelquote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
tentamens zijn ook een soort vakantie
Dit jaar is het bij recht ook minder.quote:Op zondag 20 december 2009 21:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je zal wel de verkeerde studie doenIn mijn herinnering waren het twee maanden, hoewel we bij ectrie wel iets langer doorgingen dan bij recht.
Jij mag niet miepenquote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Dit is toch gewoon onverantwoord om het tentamen door te laten gaan!~11
Mij hoor je er sowieso niet over.quote:
Gister reden ze iig niet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik knijp 'm echt nu.. rijden de bussen in Tilburg vandaag een beetje? Hier rijdt namelijk niets. Als het zo doorgaat dan zal ik de papa-taxi moeten inschakelen en die rijdt niet graag "eventjes op en neer naar Tilburg".
Pfft, heb vanochtend al drie auto's los moeten duwen (kun je voorstellen: klein meisje zoals ik, een auto duwen).
Je wil meteen maar overnachten hier?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ZUCHT. Is er een hotel oid in de buurt van de uni?
Er zitten toch vast wel bekenden op kamers?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kamer in het centrum maar je denkt toch zeker niet dat ik, als ik om 8.45uur tentamen heb, 's ochtends maar even een wandeling ga maken van dik een uur omdat 't OV plat ligt? Ammehoelaquote:Op maandag 21 december 2009 09:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Er zitten toch vast wel bekenden op kamers?
Je kan toch gewoon met de fiets.quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kamer in het centrum maar je denkt toch zeker niet dat ik, als ik om 8.45uur tentamen heb, 's ochtends maar even een wandeling ga maken van dik een uur omdat 't OV plat ligt? Ammehoela.
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kamer in het centrum maar je denkt toch zeker niet dat ik, als ik om 8.45uur tentamen heb, 's ochtends maar even een wandeling ga maken van dik een uur omdat 't OV plat ligt? Ammehoela.
Zijn de fietspaden schoon? Want hier zijn dus echt alleen de hoofdwegen schoon, voor de rest strooien ze nog nergens omdat ze al werk zat hebben met de hoofdwegen, laat staan dat ze de fietspaden strooien.quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met de fiets.
Afgelopen vrijdag was het rode fietspad helemaal sneeuwvrij gemaakt. Ik kan je eind vd middag wel vertellen hoe het vandaag is..quote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zijn de fietspaden schoon? Want hier zijn dus echt alleen de hoofdwegen schoon, voor de rest strooien ze nog nergens omdat ze al werk zat hebben met de hoofdwegen, laat staan dat ze de fietspaden strooien.
En gezien Tilburg de enige stad in het zuiden was vorige week waarbij ze zo zuinig deden met het strooisel, kan ik me niet voorstellen dat de fietspaden begaanbaar zijn.
Heel graag! De bussen schijnen wel te rijden vandaag in Tilburg, hopelijk morgen en woensdagochtend ookquote:Op maandag 21 december 2009 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was het rode fietspad helemaal sneeuwvrij gemaakt. Ik kan je eind vd middag wel vertellen hoe het vandaag is..
Gewoon fietsen, ik heb er zaterdagochtend nog gefietst, spekglad, maar als je gewoon doortrapt ga je niet op je bekquote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zijn de fietspaden schoon? Want hier zijn dus echt alleen de hoofdwegen schoon, voor de rest strooien ze nog nergens omdat ze al werk zat hebben met de hoofdwegen, laat staan dat ze de fietspaden strooien.
En gezien Tilburg de enige stad in het zuiden was vorige week waarbij ze zo zuinig deden met het strooisel, kan ik me niet voorstellen dat de fietspaden begaanbaar zijn.
Hotel Auberge du Bonheur... ligt op zo'n 2 minuten van de universiteit. Kamers vanaf 125 euro per nachtquote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar bijvoorbeeld vrijdag zag ik twee scholieren stoppen voor een stoplichtquote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Gewoon fietsen, ik heb er zaterdagochtend nog gefietst, spekglad, maar als je gewoon doortrapt ga je niet op je bek
Geen enkele trein naar Eindhoven of richting Tilburg vanaf Den Boschquote:15:19 Roosendaal 6 Tilburg, Breda, Etten-Leur Rijdt vandaag niet
15:23 Eindhoven 7 Best Rijdt vandaag niet
15:29 Breda 6 Tilburg Rijdt vandaag niet
quote:Ondanks de slechte weersomstandigheden willen we graag laten weten dat
de tentamens voor aankomende week gewoon doorgaan.
Mocht u vragen hebben over het tentamen of door omstandigheden het
tentamen niet kunnen maken kunt u zich afmelden bij de onderwijsbalie
uw faculteit.
Ja, en daar moeten we met z'n allen inquote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef arj1o1 het volgende:
Je word ook bijna gedwongen een taxi te nemen:
[..]
Geen enkele trein naar Eindhoven of richting Tilburg vanaf Den Bosch
Edit: grapje natuurlijk, 1 vervangende trein per uur richting Tilburg
Geen mail hier hoor, enkel degene welke ingeschreven voor een tentamen deze week denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik krijg wel net een mailtje binnen van de CSB (net zoals iedereen verwacht ik). Het lijkt erop dat ze impliceren dat er onder omstandigheden toch een extra tentamenmogelijkheid komt, want anders zou je je toch niet hoeven afmelden dunkt me...
[..]
afmelden is loosquote:Hoe meld ik mij af voor een schriftelijk tentamen?
Wanneer de aanmeldingstermijn eenmaal gesloten is kun je je niet meer aan- en ook niet meer afmelden voor een (her)tentamen. Je kunt gewoon wegblijven, hierop staat geen sanctie.
Ik denk dat ze bedoelen, als je echt vast komt te zetten en je kan met geen mogelijkheid in Tilburg komen, dan kan je afbellen. Zal het wel geregistreerd worden ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/student(...)/studentenbalie/faq/
[..]
afmelden is loos
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik weet dat afmelden normaal zinloos is, daarom vind ik het wel opvallend dat het nu zo in die mail staat, maar goed...quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen, als je echt vast komt te zetten en je kan met geen mogelijkheid in Tilburg komen, dan kan je afbellen. Zal het wel geregistreerd worden ofzo?
Als je geen kruisje zet, zien ze ook dat je niet bent geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen, als je echt vast komt te zetten en je kan met geen mogelijkheid in Tilburg komen, dan kan je afbellen. Zal het wel geregistreerd worden ofzo?
En een vijfde keer? Bij ectrie is er een tentamen waar sommigen vijf of (veel) meer keer over doenquote:Op maandag 21 december 2009 16:31 schreef Tegan het volgende:
Hier in Eindhoven mag je iets maar drie keer maken, een keer gewoon, een keer her en dan een keer het volgende jaar, of je moet je eerder een keer niet hebben aangemeld. Maar ik heb ookal van ouderejaars gehoord dat als je vraagt of je een vierde keer mag dat het gewoon kan.
Maar dan zien ze niet waarom je niet bent geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je geen kruisje zet, zien ze ook dat je niet bent geweest.
Bij rechten drie, als je twee keer een 5 haalt.quote:En een vijfde keer? Bij ectrie is er een tentamen waar sommigen vijf of (veel) meer keer over doennieuw jaar, twee nieuwe kansen.
Alsof je vanuit je bed niet kan bellen dat je vastzit in de trein.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar dan zien ze niet waarom je niet bent geweest.
In het computersysteem staat de teller op drie. Maar als je dan met een docent praat kan hij dus eventueel voor een vierde keer zorgen. Heb nog niemand gehoord over een vijfde of meerdere keer, maar dit kan wel denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je geen kruisje zet, zien ze ook dat je niet bent geweest.
[..]
En een vijfde keer? Bij ectrie is er een tentamen waar sommigen vijf of (veel) meer keer over doennieuw jaar, twee nieuwe kansen.
Maar dat heb je altijd. Dat is sowieso niet te controleren.quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof je vanuit je bed niet kan bellen dat je vastzit in de trein.
Waarom zou je nog apart een afmeldmogelijkheid bieden?quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar dat heb je altijd. Dat is sowieso niet te controleren.
datquote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten gewoon tentamens aflasten met noodweer, iig zolang treinen en bussen NIET rijden.
Al krijgen ze dan ook weer zeikende mensen over zich heen denk ik...quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten gewoon tentamens aflasten met noodweer, iig zolang treinen en bussen NIET rijden.
Als je iets aflast heeft er altijd wel iemand voordeel aan, maar het nadeel voor de rest is belangrijker.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze moeten gewoon duidelijk zijn en één lijn trekken. Anders hou je altijd mensen die op de een of andere manier voordeel hebben in deze situatie.
Hoezo, ik denk dat niemand ze dit kwalijk neemt met deze reden.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al krijgen ze dan ook weer zeikende mensen over zich heen denk ik...
Mensen die heel dicht bij de uni wonen en goed geleerd hebben, kunnen altijd gaan zeuren. "Dan moet je maar op tijd vertrekken" "Daar moet je maar rekening mee houden" "Ja hallo, nu heb ik zoveel zitten leren, je denkt toch niet dat ik dat nog een keer ga doen".quote:Op maandag 21 december 2009 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je iets aflast heeft er altijd wel iemand voordeel aan, maar het nadeel voor de rest is belangrijker.
[..]
Hoezo, ik denk dat niemand ze dit kwalijk neemt met deze reden.
Het probleem is dat dat soort argumenten niet kloppen, want als er niets rijdt dan kan je ook niet komen...quote:Op maandag 21 december 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mensen die heel dicht bij de uni wonen en goed geleerd hebben, kunnen altijd gaan zeuren. "Dan moet je maar op tijd vertrekken" "Daar moet je maar rekening mee houden" "Ja hallo, nu heb ik zoveel zitten leren, je denkt toch niet dat ik dat nog een keer ga doen".
Met dit soort dingen zijn er altijd zeurende mensen
Stel:quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof je vanuit je bed niet kan bellen dat je vastzit in de trein.
Je wordt geacht het te kennen en over een maand nog te kennen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mensen die heel dicht bij de uni wonen en goed geleerd hebben, kunnen altijd gaan zeuren. "Dan moet je maar op tijd vertrekken" "Daar moet je maar rekening mee houden" "Ja hallo, nu heb ik zoveel zitten leren, je denkt toch niet dat ik dat nog een keer ga doen".
Waarom komen die 'sowieso' niet? De UvT heeft besloten om twee (of drie) tentamenmogelijkheden per studiejaar aan te bieden. Nu is het er effectief maar één (of twee).quote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Stel:
Op een massaal tentamen van 500 man komen 100 mensen sowieso niet.
Met slecht weer komen 25 extra mensen niet vanwege legitieme redenen.
Het idee is dat je die 25 mensen een extra mogelijkheid wil gunnen. Kunnen sommigen van die 100 daar misbruik van maken? Natuurlijk. Maar hoeveel van die 100 gaan zich actief afmelden?
Nu moet je in plaats van 10 van de 25 mensen, 16 van de 35 mensen een extra kans aanbieden. Als je niks doet, dan misschien wel 70.
Ik geef maar even een totaal uit de lucht gegrepen voorbeeld.
Idd.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je een oplossing voor iedereen biedt. De beste optie is om de tentamens voor iedereen naar een ander tijdstip te verplaatsen.
Je hebt nog nooit lege plekken in de zaal gezien tijdens tentamens? Of lege "plekken" in de uitslagen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je wordt geacht het te kennen en over een maand nog te kennen.
[..]
Waarom komen die 'sowieso' niet? De UvT heeft besloten om twee (of drie) tentamenmogelijkheden per studiejaar aan te bieden. Nu is het er effectief maar één (of twee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |