SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 96% gewijzigd door Ron.Burgundy op 20-12-2009 18:19:11 (Toevoegen OP) ]You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
Mja, sneeuw is best leuk als ik gewoon thuis kan blijvenquote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hier is het op het moment ook zo slecht. Ik heb net een stuk gereden om te kijken hoe het was en om even eten te halen.
Nope, het gaat vannacht nog meer sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
ging het nou dooien vannacht? geen zin om morgen met die kutsneeuw naar de uni te fietsen
Laten ze het tentamen altijd doorgaan? Het was echt super kut om vandaag naar Tilburg te komen. En verder reden er ook geen bussen dus moest door dit kuweer nog helemaal naar de korvel lopen..quote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, het gaat vannacht nog meer sneeuwen
Jupquote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten ze het tentamen altijd doorgaan? Het was echt super kut om vandaag naar Tilburg te komen. En verder reden er ook geen bussen dus moest door dit kuweer nog helemaal naar de korvel lopen..
Weet ik, maar toen was er geen geruststellend antwoord. En ik was het er daar overigens ook niet mee eens. Nu zou het me alleen wel goed uitkomen, kan al die stomme theorieën nog niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JupIn het vorige topic ging het daar ook even over.
Jij hoort er sowieso op tijd te zijn, omdat je het daar niet mee eens wasquote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen was er geen geruststellend antwoord. En ik was het er daar overigens ook niet mee eens. Nu zou het me alleen wel goed uitkomen, kan al die stomme theorieën nog niet uit elkaar houden.
Dat ga je makkelijk halenquote:
Ik stop nu liever met leren. Dan ga ik bier drinken met vrienden en vervolgens mijn verloren weekend bijslapen.quote:
Dan doe je dat toch?quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stop nu liever met leren. Dan ga ik bier drinken met vrienden en vervolgens mijn verloren weekend bijslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch?
Demotiveer me eens niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flauw hoor, nu is de muziek wegquote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Edit: oh kak, t ligt aan dit topic
Terecht.quote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
FF zegt 'Install missing plugins', maar dat doe ik lekker niet.
Ga eerste en tweede Kerstdag twaalf uur werken, dus mooi 48 uur uitbetaald krijgen voor twee dagen werken inc. super uitgebreid Kerstdiner op kosten van het werk, keer twee.quote:
Waarom hebben jullie geen Kerstvakantie?quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Dit is toch gewoon onverantwoord om het tentamen door te laten gaan!~11
quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen Kerstvakantie?
Het is altijd tot begin december colleges, dan t/m januari geen colleges maar wel tentamens/herkansingen tussenin. Als je het goed voorbereid hebt, heb je dus bijna twee maanden kerstvakantiequote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen Kerstvakantie?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is altijd tot begin december colleges, dan t/m januari geen colleges maar wel tentamens/herkansingen tussenin. Als je het goed voorbereid hebt, heb je dus bijna twee maanden kerstvakantie
Je zal wel de verkeerde studie doenquote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had vorige week 2 tentamens en de weken ervoor gewoon colleges. Komende week tentamen en begin en halverwege januari weer één. Eind januari beginnen de colleges (ook al ben ik dan op stuwi) dus waar haal ik die 2 maanden vakantie vandaan?
Niet echt.. Dit is juist de enige tijd van het jaar dat ik mezelf een beetje nuttig voelquote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
tentamens zijn ook een soort vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |