1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zondag 20 december 2009 04:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Neeeeee!
En ik zie er raar uit want ik had mijn haar naar achter gedaan terwijl ik een haarbal ben.
Een uur geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Timeee to sleep!
Jij hebt je hoofd al in je bed liggen...viel dat even tegen die LaPoquote:
Dan ben ik de grote uitzondering....ik schrik altijd van mezelf op foto's webcam of nietquote:Op zondag 20 december 2009 04:08 schreef P.F het volgende:
Op de webcam kan iedereen er goed uitzien hoor dat is niet zo een kunstMaar bedankt
!!!
ik wil net zeggen, mensen denken dat ik aantrekkelijk ben, gewoon omdat de foto goed uitkomtquote:Op zondag 20 december 2009 04:08 schreef P.F het volgende:
Op de webcam kan iedereen er goed uitzien hoor dat is niet zo een kunstMaar bedankt
!!!
Stoere foto met gitaartje........en een beetje constipatiequote:Op zondag 20 december 2009 04:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, mensen denken dat ik aantrekkelijk ben, gewoon omdat de foto goed uitkomt
heb er inmiddels ook al genoeg gepost om dat te ontkrachten
quote:Op zondag 20 december 2009 04:10 schreef P.F het volgende:
Nou moet ie wel redelijk goed zijn
Doeeei!
quote:
Bijna, nog even een paar voor mn tante vinden en dan doe ik het gewoonquote:
ja die heeft wel de laatste twijfels weggenomen hierquote:Op zondag 20 december 2009 04:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Stoere foto met gitaartje........en een beetje constipatie
Ik ben van de Asielactie en mod van US.quote:Op zondag 20 december 2009 04:22 schreef DeZwabber het volgende:
he he
dus, Hara, ik ben redelijk nieuw hier en ken je niet, vertel es wat
okquote:Op zondag 20 december 2009 04:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben van de Asielactie en mod van US.
gedeelte waar mensen hun plaatjes postenquote:Op zondag 20 december 2009 04:25 schreef trovey het volgende:
US....ik leer het maar niet met die afkortingen hier
quote:
Userfoto's.quote:Op zondag 20 december 2009 04:25 schreef trovey het volgende:
US....ik leer het maar niet met die afkortingen hier
Aha...beetje druk subforum daar of zit je er te duimdraaien.quote:
't Ligt er maar net aan! 't Is geen KLB of ONZ iig. Kom er eens kijken,quote:Op zondag 20 december 2009 04:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha...beetje druk subforum daar of zit je er te duimdraaien.
Ik ben er wel eens geweest....had ik de verkeerde foto gepost bij userfoto's bewerken....terwijl toch echt trovey op de foto stond.....denk daar maar eens over naquote:Op zondag 20 december 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Ligt er maar net aan! 't Is geen KLB of ONZ iig. Kom er eens kijken,.
Ik vind het niet lief dat je hara the man behind the curtain noemt.quote:Op zondag 20 december 2009 04:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dit is geen sc, you never saw anything
don't pay attention to the man behind the curtain
cultuurbarbaarquote:Op zondag 20 december 2009 04:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het niet lief dat je hara the man behind the curtain noemt.
rara wie zit er vastgeboeit aan het bed en mist een tv en een laptopquote:Op zondag 20 december 2009 04:36 schreef trovey het volgende:
Is trouwens meneer K met vrouw en vriendin nog gesignaleerd op de Sc de laatste dagen of wil hij niet meer
Of je snapt het gewoon nietquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 04:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je snapt het gewoon niet
Volgende keer zal ik "Ghihihi, een referentie naar The Wizard of Oz" "Ghihihih, een lostaflevering" posten, goed?
quote:Op zondag 20 december 2009 04:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rara wie zit er vastgeboeit aan het bed en mist een tv en een laptop
quote:Op zondag 20 december 2009 04:44 schreef trovey het volgende:
Kunnen we hier eindelijk eens twee mannen zien die elkaar in de haren vliegen...geven ze elkaar kusjes![]()
EY LUL!? SCHOP VOOR JE REET?!quote:
quote:
quote:
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANENquote:
Eerst een beetje mijn intelligentie beledigen, en nu achter Trovey aangaan? Heb je problemen met Trovey, dan heb je problemen met mij. Dus is weet niet wat jouw problemen zijn, maar ik zou ze maar snel oplossen.quote:Op zondag 20 december 2009 04:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANEN![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 04:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst een beetje mijn intelligentie beledigen, en nu achter Trovey aangaan? Heb je problemen met Trovey, dan heb je problemen met mij. Dus is weet niet wat jouw problemen zijn, maar ik zou ze maar snel oplossen.
quote:Op zondag 20 december 2009 04:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANEN![]()
![]()
popcornquote:Op zondag 20 december 2009 04:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Popcorn voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Aha mannen vechten om mij...dat is alweer een tijdje terug
![]()
je bent snel tevreden te stellen he Zwabber.....quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 05:00 schreef trovey het volgende:
[..]
je bent snel tevreden te stellen he Zwabber.....krijg je erbij.
quote:Op zondag 20 december 2009 05:02 schreef trovey het volgende:
Ik ga slapen...moet vanmiddag nog alle kerstkaarten gaan schrijven en dat wil ik graag bij daglicht doen...Slaap ze en tot later op de dag
Fijn...hakken....dat wordt weer van die inleggelzooltjes kopenquote:
Zeker...met weinig tevredenquote:Op zondag 20 december 2009 05:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik ben een vrij onderhoudsvrij plantje
ja ik ben niet zo flauw als sommige bonsai's, die dan weer luxes willen zoals water enzoquote:Op zondag 20 december 2009 05:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn...hakken....dat wordt weer van die inleggelzooltjes kopen![]()
[..]
Zeker...met weinig tevreden![]()
En nu welter![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Zo aan jullie te zien (Subtle en Hara) sneeuwt het dus in het hele land inderdaad.
Ook harde wind er bij zoals hier?
Er komt ook nog wel wat aan de buienradar te zien!quote:Op zondag 20 december 2009 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nou ja, t waait wel. Maar storm wil ik het niet noemen. Maar hier was het vanaf het begin al aan het sneeuwen, toen 't in andere delen van Nederland nog niets was. 't Heeft ondertussen maar een paar keer eventjes gestopt.
Zwolle is hier vlakbij, zal wel net zo erg zijn als hier.quote:Op zondag 20 december 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
Mijn vader gaat zo met mijn zus proberen te rijden naar de grote weg om te kijken of daar iets rijdt en of het te doen is. Ik vind het helemaal niets allemaal
Ze zit in Noord-Holland en moet over de afsluitdijk richting Zwolle. OMGquote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwolle is hier vlakbij, zal wel net zo erg zijn als hier.
Vind ik ook eng, hoor. Ik zou 't ook niet willen hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zit in Noord-Holland en moet over de afsluitdijk richting Zwolle. OMG
(Sorry ik stel me misschien aan maar ik vind dat echt heel eng als iemand in dit weer zo'n groot stuk gaat rijden).
Zitten de fishies er nu wel nog in?quote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Vijver zomer, vijver eergister en daaronder de vijver nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie hem bijna niet meer!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
En MrS (wilde al bijna MsR typen) bakt koekjes, dus die is ook vaag.
![]()
Die vijver nuquote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Vijver zomer, vijver eergister en daaronder de vijver nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie hem bijna niet meer!
[ afbeelding ]
Gooi m in de vijver,quote:Op zondag 20 december 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhh Boor knaagt net de spriet-met-bloemen van mijn vleesetend plantje eraf![]()
Trutquote:Op zondag 20 december 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gooi m in de vijver,!
Oh, wacht..
quote:Op zondag 20 december 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Heb je het filmpje gezien en gehoord?Echt niet normaal!
En de visjes zitten er nog in ja Subtle. Bye bye fishies?![]()
![]()
Heb het ijs de hele week een stukje open gehouden, maar nu...
quote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
Godver ik schrik me hier lam... hoor trippel geluidjes... loopt er gewoon een muis voorbij(ja, BINNEN
)
Wel mega cute beestje... maar toch niet helemaal de bedoeling he?![]()
En vanaf morgen vindt ie het hier te gevaarlijkquote:
Ik sla even overquote:Op zondag 20 december 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
TrutKom je de vijver helpen zoeken?
*envy, ik wil auchquote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeder is op vakantie in Egypte. Morgen komt ze thuis. Het was daar overdag zo'n 35 graden. Ik heb haar maar een paar foto's gemaild en hoop dat ze ze gezien heeft.
Damn, ik breek mijn poten al als ik ernaar kijk, maar ze zijn wel gaaf.quote:Op zondag 20 december 2009 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
*envy, ik wil auch
[F&F SC #460] Are you sure? yesyes? i know rite Maar ik heb schoenen gekocht,.
'k Heb er vanochtend ook in gestaan. Ging even sneeuw scheppen zodat ik straks buitenwater heb voor die stomme planten. Maar dat is echt na 3 tellen al ijskoud aan je blote voetenquote:Op zondag 20 december 2009 10:31 schreef nokwanda het volgende:
Op het balkon hier lag het ook vol. Bijoux gaat er luidkeels van mopperen. De anderen waren snel weer binnen. Behalve Kareltje. Die maakte een glijbaantje en wile sneeuwballen gooien. Hij begon te graven in de sneeuw![]()
Nu er zo'n vers pak lag wilde ik weten hoe dat voelde onder mijn blote voeten. Dat is koud maar lekkerrrrr
Echt een aanrader. En daarna gaan je voeten heerlijk warm tintelen.
Ik vrees ook dat het zitschoenen gaan wordenquote:Op zondag 20 december 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, ik breek mijn poten al als ik ernaar kijk, maar ze zijn wel gaaf.
Zoals mijn tederbeminde zou zeggen: KOPEEEENNNN, zijn leuk voor in bed
(yeah right)
De presentatie ging echt amazing goed!!! Ik was exact na 20 minuten klaar (dat is een harde eis, dus dat was goed) en toen waren er gewoon *geen* vragenquote:Op zondag 20 december 2009 10:26 schreef nokwanda het volgende:
@ Mr.S... neem een kat.
Hoe is je presentatie gegaan? Ik heb het niet meegekregen.
Over de wat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De presentatie ging echt amazing goed!!! Ik was exact na 20 minuten klaar (dat is een harde eis, dus dat was goed) en toen waren er gewoon *geen* vragen... alles was in een keer goed en ik werd gecomplimenteerd over de kwalieit
Dat is ook zo. Maar na dat ijskoud raken je voeten eraan gewend. En je moet blijven bewegen. Dan is het steeds alsof je wegzakt in een heeeel zacht dik tapijt.quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb er vanochtend ook in gestaan. Ging even sneeuw scheppen zodat ik straks buitenwater heb voor die stomme planten. Maar dat is echt na 3 tellen al ijskoud aan je blote voeten
Ik moest een verdediging houden (voor mijn certificatie) voor een afgerond projectquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De presentatie ging echt amazing goed!!! Ik was exact na 20 minuten klaar (dat is een harde eis, dus dat was goed) en toen waren er gewoon *geen* vragen... alles was in een keer goed en ik werd gecomplimenteerd over de kwalieit
Hoe gevangen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. HEBBES![]()
Hij is zooooo klein en cute![]()
![]()
Ja was wel echt verbaasd. Normaal zijn de verdedigingen echt super zwaar en moeilijk, echt al jankende mensen gehad en zo... gewoon geen enkele vraag was redelijk onverwachtquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel leuk dta je er zo ouderwets de zenuwen voor had en dat het dan zo is gegaan. Tof.
Gewoon met een plastic bak ondersteboven er overheen gezetquote:
Kwalieit bedoelde Haar denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest een verdediging houden (voor mijn certificatie) voor een afgerond project
Zat ie in een hoekje dan? Want anders kan je nog zo snel zijn...quote:Op zondag 20 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon met een plastic bak ondersteboven er overheen gezet
(edit: en dat dan heeeeeeeeeeel snel)
Dat ligt heel erg aan de schoen, maar hoger dan 8cm ben ik geloof ik nooit gegaan. Dit is 11.5quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gevangen dan?
@Haar, je schoenen!![]()
Voor de heb? Kan je een beetje goed op hakken lopen?
@Nok, die schoenen zijn leuk voor in bed
Nee, in het midden van de serrequote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat ie in een hoekje dan? Want anders kan je nog zo snel zijn...
We gaan niet meer naar buiten.quote:De ANWB raadt automobilisten af de weg op te gaan. De sneeuw veroorzaakt veel overlast, aldus een woordvoerder vanochtend. "Veel snelwegen zijn niet goed te berijden."
Volgens hem hebben zich veel ongelukken voorgedaan waarbij auto's weggleden en in een sloot of greppel belandden.
Oh, wat een liefie. Net nep.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef MrSubtle het volgende:
MrSubtle op kerstmuizenjacht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik hoor dus net van mijn ouders dat mijn zus naar Zwolle is vertrokkenquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Laat je vijver maar voor wat het is, Greys.
[..]
We gaan niet meer naar buiten.
Ik was echt niet gegaan als ik haar wasquote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoor dus net van mijn ouders dat mijn zus naar Zwolle is vertrokken
Met eten, drinken en dekens. Dat dan weer wel.
Oh muizenjachtfilmpjes, even kijken
Nee hou jequote:
Hejje een muis?quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hou jekat
bij je
mijn
muisje
blijft mooi hier in de garage voorlopig
O joy, met 3 auto's met dames de weg op. Volgens mij heb ik wel een coole chauffeur.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Laat je vijver maar voor wat het is, Greys.
[..]
We gaan niet meer naar buiten.
Ja lees maar een beetje terug hierboven... en nee, Yoko is hier niet welkomquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hejje een muis?![]()
Mogen Yoko en ik een keer op bezoek komen omkennis
te maken?
Ik heb in de garage nog een aquarium staan van 100 bij 50 cm en 50 cm hoog... daar gaat ie straks in. Zaagsel heb ik nog van de konijnenquote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Koop een tweedehands aquarium/terrarium op marktplaats. een met lekker wat ruimte. Doe daar lekker zaagsel en stro in en geef hem eten. Dan kun je hem in het voorjaar weer vrij laten. Zorg dat het water niet bevriest
En bedankt, ze ligt nu te piepen op mijn schoot.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja lees maar een beetje terug hierboven... en nee, Yoko is hier niet welkom
En lekker een oude theedoek of t-shirt, oude wollen trui erin. Vinden ze heerlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb in de garage nog een aquarium staan van 100 bij 50 cm en 50 cm hoog... daar gaat ie straks in. Zaagsel heb ik nog van de konijnen
Komt goedquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En lekker een oude theedoek of t-shirt, oude wollen trui erin. Vinden ze heerlijk.
Als je geen diepe bak water pakt zal dat toch wel goedkomen?quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Ik vraag me alleen af, ik ben er 6 dagen niet straks ivm vakantie... als ik gewoon een grote bak water en voer neer zet overleeft ie dat toch wel he?
Zo'n watervalletje met pompje kopen zodat het mooi over de steentjes stroomt en weer omhoog gepompt wordt. Heeft ie helemaal het paradijs op aarde.quote:Op zondag 20 december 2009 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je geen diepe bak water pakt zal dat toch wel goedkomen?
Greys, mooie foto's.Vooral dat spinnewebski is prachtig. Hier sneeuwt het nog steeds.
Oh, leuke foto´s!quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
Vijver uitgegraven, eendjes ontbloot, maar ik krijg ze niet meer losgewrikt
[ afbeelding ]
Mijn vogelhuizen, wat doe je
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Spinnenwebski in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik ben er gister geweest, wat moet jij halen?quote:
Ik zou het niet doenquote:
Wat handdoeken en ander klein geneuzelquote:Op zondag 20 december 2009 11:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er gister geweest, wat moet jij halen?
Wij hebben twee kastjes voor op de slaapkamer gehaald zodat we weer al onze kleding en dergelijke kwijt kunnen
Die N209 waar je hier overheen rijdt richting de A12 zeg maar, hier vlak voor, daar zie je nu geen verschil meer tussen de weg en de bermquote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat handdoeken en ander klein geneuzel
quote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontsnapte rendieren doodgeschoten
Net telefoon: het zingen is afgelast.quote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O joy, met 3 auto's met dames de weg op. Volgens mij heb ik wel een coole chauffeur.
En terugrijden uit Spa was destijds erger, we lachen om een stukje van 20 minuten in de sneeuw! (al had het niet veel verder moeten zijn, dan was het volgens mij ook afgeblazen en het zou me stiekum niet verbazen als dadelijk ook een telefoontje kwam). Ach, parkeren straks zal wel makkelijker gaan dan vorig jaar.
Met boedelbak de weg op.quote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
OMG![]()
![]()
Er kwam er net eentje langs gegleden. Helemaal schuin.
Met een scharende boedelbak er achter![]()
![]()
Zeer verstandig besluit. Maar wel jammer voor je/julliequote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net telefoon: het zingen is afgelast.
De Outlet vond het zelf ook gekkenwerk om ons de straat op te sturen en ze verwachten niet veel klanten. Verstandig besluit, moet ik zeggen.
quote:
Ik wel, maar ik vind het desalniettemin niet kunnen wat er nu in Groningen gebeurtquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik volg jouw humor dus echt niet. gister niet, maar nu ook niet
De boys aftappen? Heb jij een soort hans en hansje in je achtertuin zitten of zo?quote:Op zondag 20 december 2009 11:41 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Het is hier zo koud en harde wind dat ik mijn leren broek aandoe voor ik de boys ga aftappen.
Straks bijlezen, doen jullie allemaal voorzichtig!
JAaa fak ik moet ook eten enzo...quote:Op zondag 20 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Maar dat meen je ook niet he? Want er rijdt gewoon echt NIEMAND op de weg hier hoor...
Wij gaan zo lopend naar het dorp, want het dierenvoer is bijna op. En naar de Intratuin met de auto gaat nu echt niet lukken. Ik dacht dat er in het dorp een supermarkt open is vandaag ivm kerst. *duimt*
Eten haal je lopend ergens. Gewoon bij de snackbar ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JAaa fak ik moet ook eten enzo...![]()
Ik kijk uit op de A15 hier, rijdt wel zo af en toe wat.
Wel geluk dat die van mij gister met trein is gekomen nog en de écht benodigde dingen (pil en lenzen enzo) nog ff thuis had opgehaald.
laten bezorgenquote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten haal je lopend ergens. Gewoon bij de snackbar ofzo.
Veel supermarkten zijn vandaag ook open ivm aankomende kerst.
Je gaat écht niet de weg op nu hoor
Op zich wel jammer, maar als je in de kou en sneeuw voor een lege winkelstraat staat te zingen is de lol er ook gauw genoeg af.quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer verstandig besluit. Maar wel jammer voor je/jullie
k hoop dat ze niet al eerder de auto in gegaan is vanwege t weer.quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zich wel jammer, maar als je in de kou en sneeuw voor een lege winkelstraat staat te zingen is de lol er ook gauw genoeg af.
Alleen vervelend dat we één koorlid niet kunnen bereiken. En die moet uit Eindhoven komen. Er zijn inmiddels 2 voicemails en een SMS gestuurd. Ik neem toch aan dat ze even naar haar telefoons kijkt voor ze de weg opgaat. En ik bel haar dadelijk nog effe, op de tijd dat ze echt moet gaan vertrekken thuis.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
De Smart staat nu tot aan de bumpers in de sneeuw
Ik denk het niet, we zijn 2 uur voor het optreden gaan bellen. En dan had ze de mobiel wel gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoop dat ze niet al eerder de auto in gegaan is vanwege t weer.
en idd als er niemand is dan is de lol er snel vanaf
Boooooh! Hier nog 'maar' een centimeter of 7.quote:
Chico is 31 cm schofthoogtequote:
Nah, dat hebben wij hier ook niet, maar het waait ook heel erg, dus het stuift allemaal nogal in de rondte en gaat maar niet liggen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boooooh! Hier nog 'maar' een centimeter of 7.
Bink komt alleen nog met haar oren er bovenuit als ik haar nu in de tuin zetquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij valt de sneeuw hier wel nog mee vergeleken met bij jullie.
Ik kon Kees nog makkelijk zien lopen net
Aan de regenpijp zit een hele dikke laag ijs, lijkt heel mooi.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boooooh! Hier nog 'maar' een centimeter of 7.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink komt alleen nog met haar oren er bovenuit als ik haar nu in de tuin zet
Mijn werkgevert zou de pot opkunnen, no way dat ik nu in de auto stapquote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
En mijn zus maar onderweg naar Zwolle zijn, dat vind ik zó een kutidee![]()
De NS heeft ook al een oproep geplaatst dat je niet met de trein moet gaan reizen vandaag.
En de vijver die ik nog geen half uur geleden heb uitgegraven ligt weer helemaal ingesneeuwd, je ziet al niet meer waar ik gegraven hebHet sneeuwt echt megahard.
Oh haal dr es ff snel binnen danquote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink komt alleen nog met haar oren er bovenuit als ik haar nu in de tuin zet
Aww je zussie is wel echt kut jaquote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten haal je lopend ergens. Gewoon bij de snackbar ofzo.
Veel supermarkten zijn vandaag ook open ivm aankomende kerst.
Je gaat écht niet de weg op nu hoor
quote:Het gehele ov is stil gelegd ivm gevaarlijke situaties.
Door de weersomstandigheden rijden de treinen vandaag in een aangepaste dienstregeling.
Houdt u rekening met vertraging, extra overstappen en uitval van treinen.
Advies: Maak, indien mogelijk vandaag geen gebruik van de trein of stel uw reis uit.
Er rijden zeer beperkt of geen treinen tussen:
* Deventer - Zwolle/Zutphen
* van en naar Den Bosch
* Leeuwarden - Stavoren/Harlingen
* Amersfoort - Apeldoorn
* Leiden - Den Haag
* Arnhem - Dieren/Zevenaar
* Rotterdam - Den Haag
In de loop van de dag wordt bekeken of er maandag 21 december ook een aangepaste dienstregeling noodzakelijk is. Via deze pagina houden we u op de hoogte.
Excuses voor het ongemak.
Ook de voetbalwedstrijden van vandaag zijn afgelast.
En wat ga je dan doen? Schelden op de sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Tja, dan moeten jullie maar allemaal hier komen wonen.
Oh en ik waarschuw alvast, als ik morgen naar het werk moet lopen omdat de bussen niet rijden dan gaan jullie pas echt een kuthumeur meemaken![]()
Nee op de buschauffeurs natuurlijk domboquote:Op zondag 20 december 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen? Schelden op de sneeuw?
Is ze met de trein of de auto? Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je hoort dat ze goed is aangekomen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
En mijn zus maar onderweg naar Zwolle zijn, dat vind ik zó een kutidee![]()
De NS heeft ook al een oproep geplaatst dat je niet met de trein moet gaan reizen vandaag.
En de vijver die ik nog geen half uur geleden heb uitgegraven ligt weer helemaal ingesneeuwd, je ziet al niet meer waar ik gegraven hebHet sneeuwt echt megahard.
Wow, telepatie?quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef JJH het volgende:
Mozes kriebel, dat was een kort nachtje.
M'n zus belde, er rijden geen stadsbussen en ze moest naar haar werk. Ik denk dat ik vroeg op de weg ben vandaag.
Vanmorgen al snel ff.quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nah, tis ieg een mooie dag om achter de naaimachine te kruipen en Serious Request te luisteren/
heeft JJH zich nog gemeld na zijn dienst eigenlijk?
Ja, logisch, die zijn schuld aan de sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee op de buschauffeurs natuurlijk dombo
Solly, ik ben pas een uur uit bedquote:
Done.quote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, telepatie?
Vergeet je je rekeningnr nie?
Mooi dat ik die niet door de sneeuw ga duwen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, logisch, die zijn schuld aan de sneeuw.![]()
Ik zou je hondenkar maar meenemen naar de bushalte morgen.![]()
Moet je vanaaf evengoed rijden?quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef JJH het volgende:
Mozes kriebel, dat was een kort nachtje.
M'n zus belde, er rijden geen stadsbussen en ze moest naar haar werk. Ik denk dat ik vroeg op de weg ben vandaag.
Met de autoquote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ze met de trein of de auto? Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je hoort dat ze goed is aangekomen.
Alsof ie daar wel mee kan rijden als het zo doorgaatquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat ik die niet door de sneeuw ga duwen.
Gekkie, mn baas komt me morgen fijn halen met de Bentley als dr geen bussen rijden, dus laat maar mooi niet rijden die bussen
Leuke baas heb je.quote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat ik die niet door de sneeuw ga duwen.
Gekkie, mn baas komt me morgen fijn halen met de Bentley als dr geen bussen rijden, dus laat maar mooi niet rijden die bussen
Ik heb 8 hele uren gepakt en als ik niet wakker gesmst werd had ik dr nog wel een uur aan vastgeplaktquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nu een ruim half uur, na 4,5u slaap.
Charlie vindt het ook geweeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de auto
En het is normaal al bijna twee uur rijden, met goede weersomstandigheden
Er ligt nu een centimeter of 40 op het openhaardhouthok hier.
En de tuin heeft hoogteverschil, maar dat zie je al niet meer, alles is volgesneeuwd.
Uitzicht hier nu. De normaal drukke weg aan de overkant (normaal kijk je daar tot Zoetermeer)
[ afbeelding ]
De Smart al tot de bumpers haast in de sneeuw (nu helemaal tot de bumpers, dit was kwartier geleden)
[ afbeelding ]
Deze hond vindt het wel tof
[ afbeelding ]
Nah, minstens wel met de Cadillac, daar liggen sinds vorige week winterbanden op, hijs niet helemaal gekquote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ie daar wel mee kan rijden als het zo doorgaat
Heh.quote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ie daar wel mee kan rijden als het zo doorgaat
Nou, hier ligt echt nog geen fractie van de sneeuw die bij hullie ligt hoor.quote:
Boh! Had ze zulke dringende bezigheden dan? Gelukkig heeft ze wel dekens eten en drinken bij zich. En tis niet druk op de weg dus dan kun je lekker je rustige tempo aanhouden. Maar het is evengoed a hell of a ride.quote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de auto
En het is normaal al bijna twee uur rijden, met goede weersomstandigheden
Er ligt nu een centimeter of 40 op het openhaardhouthok hier.
En de tuin heeft hoogteverschil, maar dat zie je al niet meer, alles is volgesneeuwd.
Uitzicht hier nu. De normaal drukke weg aan de overkant (normaal kijk je daar tot Zoetermeer)
[ afbeelding ]
De Smart al tot de bumpers haast in de sneeuw (nu helemaal tot de bumpers, dit was kwartier geleden)
[ afbeelding ]
Deze hond vindt het wel tof
[ afbeelding ]
Wat lief.quote:Op zondag 20 december 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig heb ik vrijdagavond flink ingeslagen met de boodschappen![]()
Mijn baas was verbaasd dat ik donderdag toch op kwam dagen, ik werd ook vroeg naar huis gestuurd, want dan hoefde ik niet in het donker te rijden
Oh de stoepen hier zijn nog duidelijk zichtbaarquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand onze stoep gezien? Ik kan hem niet meer vinden
Echt een raar gezicht, alles is nu 1 niveau op straat.
[ afbeelding ]
Geeft niet, daar hebben meer mensen last van. Alleen het feit dat je er hier melding van maakt doet mij vermoeden dat jij je er ook aan ergert.quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik volg jouw humor dus echt niet. gister niet, maar nu ook niet
Ingesneeuws met mensen er in??quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
De buurman komt net thuis en belde aan. Bij de Rotte staan een auto of 12 ingesneeuwd hiervlakbij, komen niet meer voor- of achteruit. En hier verderop in de wijk zijn diverse auto's tegen de zijkant met de andere auto's aan geschoven. De auto's die nu op de weg hiervoor rijden glijden zo tegen de kant of in de sloot als ze gaan remmen.
Wild west taferelen daar!quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
De buurman komt net thuis en belde aan. Bij de Rotte staan een auto of 12 ingesneeuwd hiervlakbij, komen niet meer voor- of achteruit. En hier verderop in de wijk zijn diverse auto's tegen de zijkant met de andere auto's aan geschoven. De auto's die nu op de weg hiervoor rijden glijden zo tegen de kant of in de sloot als ze gaan remmen.
Ik neem aan dat die mensen gewoon verder gaan lopen?quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ingesneeuws met mensen er in??
Jeutje.
Ga je nu warme choco brengen?
Filmennnnquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Ik wil foto's van een eskimoGreys op van die sneeuwtennisrackets.quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ingesneeuws met mensen er in??
Jeutje.
Ga je nu warme choco brengen?
quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen gewoon verder gaan lopen?
Kga zo wel lopend naar de supermarkt
Ik hoop dat het bovenin (afsluitdijk enzo) minder erg is.quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Filmennnn![]()
En niet al die drama verhalen aanhoren als je zussie op de weg zit ,en gaat heus ook bij genoeg mensen wél goed. Je hebt altijd de waaghalsen die denken dat ze wél door kunnen rijden
Nou ik stapte net op mijn laarzen naar buiten om foto's te maken en de sneeuw viel zo mijn laarzen inquote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een eskimoGreys op van die sneeuwtennisrackets.
En hulphondje Bink met de oortjes boven de sneeuw uit dr naastquote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een eskimoGreys op van die sneeuwtennisrackets.
Ik ben blij dat ik een hamsteraar ben en voor minimaal een week eten in huis heb (en met wat fantasie voor wel 2 weken). Het enige wat ik zou gaan missen was verse groentes. Blik en uit de vriezert gaat na enige tijd vervelen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo blij dat ik bij twee supermarkten woon, zelfs als we hier totaal insneeuwen kan ik nog met mn kar boodschappen gaan doen
quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga een badje vol laten lopen.![]()
Mede Lush loverts.... wat zal ik erin gooien?![]()
En noem geen kerstlush van dit jaar want die heb ik nog niet.Gezien het weer zal die deze week ook niet meer arriveren verwacht ik.
Ah, wrom mag hij niet? Zo vaak maken we geen sneeuw mee.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef heester49 het volgende:
Dikke sneeuwstromen hier!! Komt buurmeisje vragen of zoonlief buiten komt spelen nou neee, helemaal inpakken om vervolgens 10 minuten later verkleumd weer uit te pakken!
Dan zie je alleen dat er een spoor door de sneeuw getrokken word.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hulphondje Bink met de oortjes boven de sneeuw uit dr naast
quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Net Fritz naar buiten gezwiept; was binnen 0,3 seconden weer binnen
Het sneeuwt en ik ben wakker
quote:
Oh goed idee ik ga die mauwert van mij dadelijk ook ff naar buiten mikken. Eens kijken hoe snel die weer binnen is.......quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Eliesje.quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Heh. Ik wilde net die grap maken.quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Waar komen jullie met z'n tweeën vandaan?
Omdat hier een paar dagen flink veel sneeuw ligt en hij dus al veel in de sneeuw heeft gespeeld ennuh het nu echt sneeuwstormt dus ik weet dat hij met 10 minuten weer binnen is, madame is ook alweer verkleumd naar binnen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, wrom mag hij niet? Zo vaak maken we geen sneeuw mee.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh goed idee ik ga die mauwert van mij dadelijk ook ff naar buiten mikken. Eens kijken hoe snel die weer binnen is.......
quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zie je alleen dat er een spoor door de sneeuw getrokken word.![]()
Bink als sneeeuwploeg.quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hang dr een zak zout achter en de mensen kunnen weer fietsen waar Bink gelopen heeft!
Ah zielug!quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
Bink én Boor net mee naar buiten genomen op een stukje waar wat minder sneeuw lag.
OMGBoor als een Siberische tijgert door die sneeuw ploegen (filmpje komt er aan) en Bink had na afloop sneeuwklompen als pootjes. Die moest net in bad ontdooid worden
Boor.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Is Boor cool of is Boor cóól!?![]()
Die blik er bij ook
Bekijk deze YouTube-video
De held.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Die blik er bij ook
quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Die blik er bij ook
Ik dacht dat jij zou wachtenquote:
Mooi.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Die blik er bij ook
Oeh das zonde!quote:Op zondag 20 december 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boor.![]()
Fak! Ik laat net mijn bad vollopen en kom er achter dat ik vrijdag ben vergeten mijn gezichtsmasker terug in de koelkast te zetten! Het wordt niet heel erg warm daar en het rook nog goed maar dit doet de levensduur natuurlijk niet echt goed. En ik heb nog een halve pot.
Hebben wij weerquote:
Bookmarked die post...quote:Op zondag 20 december 2009 12:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben wij weer
Nou ja, als we er niet meer over lullen, houdt JJH zijn mond ook wel
Als je Boor nog een kwartiertje rondjes laat tijgeren heb je een witte kat.quote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Bink springt hier net omhoog, die ging als een sneeuwkonijn door de tuin
[ afbeelding ]
En Boor blijft immer cooooooooool![]()
[ afbeelding ]
En da's nog een stukje waar de minste sneeuw ligtquote:
Nou dat viel ff tegenquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef heester49 het volgende:
[..]
zal wel snel zijn denk ik gokje 30 sec
Gheghe, Bink moet wel hupsen, of ze nou wil of nietquote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Hierna stop ik met spammen hoor
Boor en Bink samen in de tuin op een plekje waar door de tuintafel minder sneeuw ligt
quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef senesta het volgende:
Hummer vind de sneeuw echt helemaal niets![]()
Hij stond te trillen de hele tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irritant tuigje![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk wel vanuit hier![]()
[ afbeelding ]
Geweldig! Dat miauwen ookquote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Boor en Bink samen in de tuin op een plekje waar door de tuintafel minder sneeuw ligt
Dat was ook niet vandaag hoor, was eerder alquote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]Dat boze hoofd
En wat weinig sneeuw nog!
Zie Bink voorbijkomen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |