Oh haal dr es ff snel binnen danquote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink komt alleen nog met haar oren er bovenuit als ik haar nu in de tuin zet
Aww je zussie is wel echt kut jaquote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten haal je lopend ergens. Gewoon bij de snackbar ofzo.
Veel supermarkten zijn vandaag ook open ivm aankomende kerst.
Je gaat écht niet de weg op nu hoor
quote:Het gehele ov is stil gelegd ivm gevaarlijke situaties.
Door de weersomstandigheden rijden de treinen vandaag in een aangepaste dienstregeling.
Houdt u rekening met vertraging, extra overstappen en uitval van treinen.
Advies: Maak, indien mogelijk vandaag geen gebruik van de trein of stel uw reis uit.
Er rijden zeer beperkt of geen treinen tussen:
* Deventer - Zwolle/Zutphen
* van en naar Den Bosch
* Leeuwarden - Stavoren/Harlingen
* Amersfoort - Apeldoorn
* Leiden - Den Haag
* Arnhem - Dieren/Zevenaar
* Rotterdam - Den Haag
In de loop van de dag wordt bekeken of er maandag 21 december ook een aangepaste dienstregeling noodzakelijk is. Via deze pagina houden we u op de hoogte.
Excuses voor het ongemak.
Ook de voetbalwedstrijden van vandaag zijn afgelast.
En wat ga je dan doen? Schelden op de sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Tja, dan moeten jullie maar allemaal hier komen wonen.
Oh en ik waarschuw alvast, als ik morgen naar het werk moet lopen omdat de bussen niet rijden dan gaan jullie pas echt een kuthumeur meemaken![]()
Nee op de buschauffeurs natuurlijk domboquote:Op zondag 20 december 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen? Schelden op de sneeuw?
Is ze met de trein of de auto? Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je hoort dat ze goed is aangekomen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
En mijn zus maar onderweg naar Zwolle zijn, dat vind ik zó een kutidee![]()
De NS heeft ook al een oproep geplaatst dat je niet met de trein moet gaan reizen vandaag.
En de vijver die ik nog geen half uur geleden heb uitgegraven ligt weer helemaal ingesneeuwd, je ziet al niet meer waar ik gegraven hebHet sneeuwt echt megahard.
Wow, telepatie?quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef JJH het volgende:
Mozes kriebel, dat was een kort nachtje.
M'n zus belde, er rijden geen stadsbussen en ze moest naar haar werk. Ik denk dat ik vroeg op de weg ben vandaag.
Vanmorgen al snel ff.quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nah, tis ieg een mooie dag om achter de naaimachine te kruipen en Serious Request te luisteren/
heeft JJH zich nog gemeld na zijn dienst eigenlijk?
Ja, logisch, die zijn schuld aan de sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee op de buschauffeurs natuurlijk dombo
Solly, ik ben pas een uur uit bedquote:
Done.quote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, telepatie?
Vergeet je je rekeningnr nie?
Mooi dat ik die niet door de sneeuw ga duwen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, logisch, die zijn schuld aan de sneeuw.![]()
Ik zou je hondenkar maar meenemen naar de bushalte morgen.![]()
Moet je vanaaf evengoed rijden?quote:Op zondag 20 december 2009 11:58 schreef JJH het volgende:
Mozes kriebel, dat was een kort nachtje.
M'n zus belde, er rijden geen stadsbussen en ze moest naar haar werk. Ik denk dat ik vroeg op de weg ben vandaag.
Met de autoquote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ze met de trein of de auto? Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je hoort dat ze goed is aangekomen.
Alsof ie daar wel mee kan rijden als het zo doorgaatquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat ik die niet door de sneeuw ga duwen.
Gekkie, mn baas komt me morgen fijn halen met de Bentley als dr geen bussen rijden, dus laat maar mooi niet rijden die bussen
Leuke baas heb je.quote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat ik die niet door de sneeuw ga duwen.
Gekkie, mn baas komt me morgen fijn halen met de Bentley als dr geen bussen rijden, dus laat maar mooi niet rijden die bussen
Ik heb 8 hele uren gepakt en als ik niet wakker gesmst werd had ik dr nog wel een uur aan vastgeplaktquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nu een ruim half uur, na 4,5u slaap.
Charlie vindt het ook geweeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de auto
En het is normaal al bijna twee uur rijden, met goede weersomstandigheden
Er ligt nu een centimeter of 40 op het openhaardhouthok hier.
En de tuin heeft hoogteverschil, maar dat zie je al niet meer, alles is volgesneeuwd.
Uitzicht hier nu. De normaal drukke weg aan de overkant (normaal kijk je daar tot Zoetermeer)
[ afbeelding ]
De Smart al tot de bumpers haast in de sneeuw (nu helemaal tot de bumpers, dit was kwartier geleden)
[ afbeelding ]
Deze hond vindt het wel tof
[ afbeelding ]
Nah, minstens wel met de Cadillac, daar liggen sinds vorige week winterbanden op, hijs niet helemaal gekquote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ie daar wel mee kan rijden als het zo doorgaat
Heh.quote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ie daar wel mee kan rijden als het zo doorgaat
Nou, hier ligt echt nog geen fractie van de sneeuw die bij hullie ligt hoor.quote:
Boh! Had ze zulke dringende bezigheden dan? Gelukkig heeft ze wel dekens eten en drinken bij zich. En tis niet druk op de weg dus dan kun je lekker je rustige tempo aanhouden. Maar het is evengoed a hell of a ride.quote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de auto
En het is normaal al bijna twee uur rijden, met goede weersomstandigheden
Er ligt nu een centimeter of 40 op het openhaardhouthok hier.
En de tuin heeft hoogteverschil, maar dat zie je al niet meer, alles is volgesneeuwd.
Uitzicht hier nu. De normaal drukke weg aan de overkant (normaal kijk je daar tot Zoetermeer)
[ afbeelding ]
De Smart al tot de bumpers haast in de sneeuw (nu helemaal tot de bumpers, dit was kwartier geleden)
[ afbeelding ]
Deze hond vindt het wel tof
[ afbeelding ]
Wat lief.quote:Op zondag 20 december 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig heb ik vrijdagavond flink ingeslagen met de boodschappen![]()
Mijn baas was verbaasd dat ik donderdag toch op kwam dagen, ik werd ook vroeg naar huis gestuurd, want dan hoefde ik niet in het donker te rijden
Oh de stoepen hier zijn nog duidelijk zichtbaarquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand onze stoep gezien? Ik kan hem niet meer vinden
Echt een raar gezicht, alles is nu 1 niveau op straat.
[ afbeelding ]
Geeft niet, daar hebben meer mensen last van. Alleen het feit dat je er hier melding van maakt doet mij vermoeden dat jij je er ook aan ergert.quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik volg jouw humor dus echt niet. gister niet, maar nu ook niet
Ingesneeuws met mensen er in??quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
De buurman komt net thuis en belde aan. Bij de Rotte staan een auto of 12 ingesneeuwd hiervlakbij, komen niet meer voor- of achteruit. En hier verderop in de wijk zijn diverse auto's tegen de zijkant met de andere auto's aan geschoven. De auto's die nu op de weg hiervoor rijden glijden zo tegen de kant of in de sloot als ze gaan remmen.
Wild west taferelen daar!quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
De buurman komt net thuis en belde aan. Bij de Rotte staan een auto of 12 ingesneeuwd hiervlakbij, komen niet meer voor- of achteruit. En hier verderop in de wijk zijn diverse auto's tegen de zijkant met de andere auto's aan geschoven. De auto's die nu op de weg hiervoor rijden glijden zo tegen de kant of in de sloot als ze gaan remmen.
Ik neem aan dat die mensen gewoon verder gaan lopen?quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ingesneeuws met mensen er in??
Jeutje.
Ga je nu warme choco brengen?
Filmennnnquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Ik wil foto's van een eskimoGreys op van die sneeuwtennisrackets.quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ingesneeuws met mensen er in??
Jeutje.
Ga je nu warme choco brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |