1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zondag 20 december 2009 04:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Neeeeee!
En ik zie er raar uit want ik had mijn haar naar achter gedaan terwijl ik een haarbal ben.
Een uur geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Timeee to sleep!
Jij hebt je hoofd al in je bed liggen...viel dat even tegen die LaPoquote:
Dan ben ik de grote uitzondering....ik schrik altijd van mezelf op foto's webcam of nietquote:Op zondag 20 december 2009 04:08 schreef P.F het volgende:
Op de webcam kan iedereen er goed uitzien hoor dat is niet zo een kunstMaar bedankt
!!!
ik wil net zeggen, mensen denken dat ik aantrekkelijk ben, gewoon omdat de foto goed uitkomtquote:Op zondag 20 december 2009 04:08 schreef P.F het volgende:
Op de webcam kan iedereen er goed uitzien hoor dat is niet zo een kunstMaar bedankt
!!!
Stoere foto met gitaartje........en een beetje constipatiequote:Op zondag 20 december 2009 04:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, mensen denken dat ik aantrekkelijk ben, gewoon omdat de foto goed uitkomt
heb er inmiddels ook al genoeg gepost om dat te ontkrachten
quote:Op zondag 20 december 2009 04:10 schreef P.F het volgende:
Nou moet ie wel redelijk goed zijn
Doeeei!
quote:
Bijna, nog even een paar voor mn tante vinden en dan doe ik het gewoonquote:
ja die heeft wel de laatste twijfels weggenomen hierquote:Op zondag 20 december 2009 04:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Stoere foto met gitaartje........en een beetje constipatie
Ik ben van de Asielactie en mod van US.quote:Op zondag 20 december 2009 04:22 schreef DeZwabber het volgende:
he he
dus, Hara, ik ben redelijk nieuw hier en ken je niet, vertel es wat
okquote:Op zondag 20 december 2009 04:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben van de Asielactie en mod van US.
gedeelte waar mensen hun plaatjes postenquote:Op zondag 20 december 2009 04:25 schreef trovey het volgende:
US....ik leer het maar niet met die afkortingen hier
quote:
Userfoto's.quote:Op zondag 20 december 2009 04:25 schreef trovey het volgende:
US....ik leer het maar niet met die afkortingen hier
Aha...beetje druk subforum daar of zit je er te duimdraaien.quote:
't Ligt er maar net aan! 't Is geen KLB of ONZ iig. Kom er eens kijken,quote:Op zondag 20 december 2009 04:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha...beetje druk subforum daar of zit je er te duimdraaien.
Ik ben er wel eens geweest....had ik de verkeerde foto gepost bij userfoto's bewerken....terwijl toch echt trovey op de foto stond.....denk daar maar eens over naquote:Op zondag 20 december 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Ligt er maar net aan! 't Is geen KLB of ONZ iig. Kom er eens kijken,.
Ik vind het niet lief dat je hara the man behind the curtain noemt.quote:Op zondag 20 december 2009 04:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dit is geen sc, you never saw anything
don't pay attention to the man behind the curtain
cultuurbarbaarquote:Op zondag 20 december 2009 04:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het niet lief dat je hara the man behind the curtain noemt.
rara wie zit er vastgeboeit aan het bed en mist een tv en een laptopquote:Op zondag 20 december 2009 04:36 schreef trovey het volgende:
Is trouwens meneer K met vrouw en vriendin nog gesignaleerd op de Sc de laatste dagen of wil hij niet meer
Of je snapt het gewoon nietquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 04:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je snapt het gewoon niet
Volgende keer zal ik "Ghihihi, een referentie naar The Wizard of Oz" "Ghihihih, een lostaflevering" posten, goed?
quote:Op zondag 20 december 2009 04:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rara wie zit er vastgeboeit aan het bed en mist een tv en een laptop
quote:Op zondag 20 december 2009 04:44 schreef trovey het volgende:
Kunnen we hier eindelijk eens twee mannen zien die elkaar in de haren vliegen...geven ze elkaar kusjes![]()
EY LUL!? SCHOP VOOR JE REET?!quote:
quote:
quote:
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANENquote:
Eerst een beetje mijn intelligentie beledigen, en nu achter Trovey aangaan? Heb je problemen met Trovey, dan heb je problemen met mij. Dus is weet niet wat jouw problemen zijn, maar ik zou ze maar snel oplossen.quote:Op zondag 20 december 2009 04:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANEN![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 04:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst een beetje mijn intelligentie beledigen, en nu achter Trovey aangaan? Heb je problemen met Trovey, dan heb je problemen met mij. Dus is weet niet wat jouw problemen zijn, maar ik zou ze maar snel oplossen.
quote:Op zondag 20 december 2009 04:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANEN![]()
![]()
popcornquote:Op zondag 20 december 2009 04:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Popcorn voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Aha mannen vechten om mij...dat is alweer een tijdje terug
![]()
je bent snel tevreden te stellen he Zwabber.....quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 05:00 schreef trovey het volgende:
[..]
je bent snel tevreden te stellen he Zwabber.....krijg je erbij.
quote:Op zondag 20 december 2009 05:02 schreef trovey het volgende:
Ik ga slapen...moet vanmiddag nog alle kerstkaarten gaan schrijven en dat wil ik graag bij daglicht doen...Slaap ze en tot later op de dag
Fijn...hakken....dat wordt weer van die inleggelzooltjes kopenquote:
Zeker...met weinig tevredenquote:Op zondag 20 december 2009 05:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik ben een vrij onderhoudsvrij plantje
ja ik ben niet zo flauw als sommige bonsai's, die dan weer luxes willen zoals water enzoquote:Op zondag 20 december 2009 05:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn...hakken....dat wordt weer van die inleggelzooltjes kopen![]()
[..]
Zeker...met weinig tevreden![]()
En nu welter![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Zo aan jullie te zien (Subtle en Hara) sneeuwt het dus in het hele land inderdaad.
Ook harde wind er bij zoals hier?
Er komt ook nog wel wat aan de buienradar te zien!quote:Op zondag 20 december 2009 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nou ja, t waait wel. Maar storm wil ik het niet noemen. Maar hier was het vanaf het begin al aan het sneeuwen, toen 't in andere delen van Nederland nog niets was. 't Heeft ondertussen maar een paar keer eventjes gestopt.
Zwolle is hier vlakbij, zal wel net zo erg zijn als hier.quote:Op zondag 20 december 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
Mijn vader gaat zo met mijn zus proberen te rijden naar de grote weg om te kijken of daar iets rijdt en of het te doen is. Ik vind het helemaal niets allemaal
Ze zit in Noord-Holland en moet over de afsluitdijk richting Zwolle. OMGquote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwolle is hier vlakbij, zal wel net zo erg zijn als hier.
Vind ik ook eng, hoor. Ik zou 't ook niet willen hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zit in Noord-Holland en moet over de afsluitdijk richting Zwolle. OMG
(Sorry ik stel me misschien aan maar ik vind dat echt heel eng als iemand in dit weer zo'n groot stuk gaat rijden).
Zitten de fishies er nu wel nog in?quote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Vijver zomer, vijver eergister en daaronder de vijver nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie hem bijna niet meer!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
En MrS (wilde al bijna MsR typen) bakt koekjes, dus die is ook vaag.
![]()
Die vijver nuquote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Vijver zomer, vijver eergister en daaronder de vijver nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie hem bijna niet meer!
[ afbeelding ]
Gooi m in de vijver,quote:Op zondag 20 december 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhh Boor knaagt net de spriet-met-bloemen van mijn vleesetend plantje eraf![]()
Trutquote:Op zondag 20 december 2009 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gooi m in de vijver,!
Oh, wacht..
quote:Op zondag 20 december 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Heb je het filmpje gezien en gehoord?Echt niet normaal!
En de visjes zitten er nog in ja Subtle. Bye bye fishies?![]()
![]()
Heb het ijs de hele week een stukje open gehouden, maar nu...
quote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
Godver ik schrik me hier lam... hoor trippel geluidjes... loopt er gewoon een muis voorbij(ja, BINNEN
)
Wel mega cute beestje... maar toch niet helemaal de bedoeling he?![]()
En vanaf morgen vindt ie het hier te gevaarlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |