quote:
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANENquote:
Eerst een beetje mijn intelligentie beledigen, en nu achter Trovey aangaan? Heb je problemen met Trovey, dan heb je problemen met mij. Dus is weet niet wat jouw problemen zijn, maar ik zou ze maar snel oplossen.quote:Op zondag 20 december 2009 04:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANEN![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 04:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst een beetje mijn intelligentie beledigen, en nu achter Trovey aangaan? Heb je problemen met Trovey, dan heb je problemen met mij. Dus is weet niet wat jouw problemen zijn, maar ik zou ze maar snel oplossen.
quote:Op zondag 20 december 2009 04:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS EEN SCHOP ONDER D'R REET VERDIENT?!! DIE TROVEY, DIE NU LEKKER POPCORN ZIT TE KANEN![]()
![]()
popcornquote:Op zondag 20 december 2009 04:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Popcorn voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Aha mannen vechten om mij...dat is alweer een tijdje terug
![]()
je bent snel tevreden te stellen he Zwabber.....quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 05:00 schreef trovey het volgende:
[..]
je bent snel tevreden te stellen he Zwabber.....krijg je erbij.
quote:Op zondag 20 december 2009 05:02 schreef trovey het volgende:
Ik ga slapen...moet vanmiddag nog alle kerstkaarten gaan schrijven en dat wil ik graag bij daglicht doen...Slaap ze en tot later op de dag
Fijn...hakken....dat wordt weer van die inleggelzooltjes kopenquote:
Zeker...met weinig tevredenquote:Op zondag 20 december 2009 05:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik ben een vrij onderhoudsvrij plantje
ja ik ben niet zo flauw als sommige bonsai's, die dan weer luxes willen zoals water enzoquote:Op zondag 20 december 2009 05:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn...hakken....dat wordt weer van die inleggelzooltjes kopen![]()
[..]
Zeker...met weinig tevreden![]()
En nu welter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |