Ik sla even overquote:Op zondag 20 december 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
TrutKom je de vijver helpen zoeken?
*envy, ik wil auchquote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeder is op vakantie in Egypte. Morgen komt ze thuis. Het was daar overdag zo'n 35 graden. Ik heb haar maar een paar foto's gemaild en hoop dat ze ze gezien heeft.
Damn, ik breek mijn poten al als ik ernaar kijk, maar ze zijn wel gaaf.quote:Op zondag 20 december 2009 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
*envy, ik wil auch
[F&F SC #460] Are you sure? yesyes? i know rite Maar ik heb schoenen gekocht,.
'k Heb er vanochtend ook in gestaan. Ging even sneeuw scheppen zodat ik straks buitenwater heb voor die stomme planten. Maar dat is echt na 3 tellen al ijskoud aan je blote voetenquote:Op zondag 20 december 2009 10:31 schreef nokwanda het volgende:
Op het balkon hier lag het ook vol. Bijoux gaat er luidkeels van mopperen. De anderen waren snel weer binnen. Behalve Kareltje. Die maakte een glijbaantje en wile sneeuwballen gooien. Hij begon te graven in de sneeuw![]()
Nu er zo'n vers pak lag wilde ik weten hoe dat voelde onder mijn blote voeten. Dat is koud maar lekkerrrrr
Echt een aanrader. En daarna gaan je voeten heerlijk warm tintelen.
Ik vrees ook dat het zitschoenen gaan wordenquote:Op zondag 20 december 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, ik breek mijn poten al als ik ernaar kijk, maar ze zijn wel gaaf.
Zoals mijn tederbeminde zou zeggen: KOPEEEENNNN, zijn leuk voor in bed
(yeah right)
De presentatie ging echt amazing goed!!! Ik was exact na 20 minuten klaar (dat is een harde eis, dus dat was goed) en toen waren er gewoon *geen* vragenquote:Op zondag 20 december 2009 10:26 schreef nokwanda het volgende:
@ Mr.S... neem een kat.
Hoe is je presentatie gegaan? Ik heb het niet meegekregen.
Over de wat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De presentatie ging echt amazing goed!!! Ik was exact na 20 minuten klaar (dat is een harde eis, dus dat was goed) en toen waren er gewoon *geen* vragen... alles was in een keer goed en ik werd gecomplimenteerd over de kwalieit
Dat is ook zo. Maar na dat ijskoud raken je voeten eraan gewend. En je moet blijven bewegen. Dan is het steeds alsof je wegzakt in een heeeel zacht dik tapijt.quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb er vanochtend ook in gestaan. Ging even sneeuw scheppen zodat ik straks buitenwater heb voor die stomme planten. Maar dat is echt na 3 tellen al ijskoud aan je blote voeten
Ik moest een verdediging houden (voor mijn certificatie) voor een afgerond projectquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De presentatie ging echt amazing goed!!! Ik was exact na 20 minuten klaar (dat is een harde eis, dus dat was goed) en toen waren er gewoon *geen* vragen... alles was in een keer goed en ik werd gecomplimenteerd over de kwalieit
Hoe gevangen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. HEBBES![]()
Hij is zooooo klein en cute![]()
![]()
Ja was wel echt verbaasd. Normaal zijn de verdedigingen echt super zwaar en moeilijk, echt al jankende mensen gehad en zo... gewoon geen enkele vraag was redelijk onverwachtquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel leuk dta je er zo ouderwets de zenuwen voor had en dat het dan zo is gegaan. Tof.
Gewoon met een plastic bak ondersteboven er overheen gezetquote:
Kwalieit bedoelde Haar denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest een verdediging houden (voor mijn certificatie) voor een afgerond project
Zat ie in een hoekje dan? Want anders kan je nog zo snel zijn...quote:Op zondag 20 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon met een plastic bak ondersteboven er overheen gezet
(edit: en dat dan heeeeeeeeeeel snel)
Dat ligt heel erg aan de schoen, maar hoger dan 8cm ben ik geloof ik nooit gegaan. Dit is 11.5quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gevangen dan?
@Haar, je schoenen!![]()
Voor de heb? Kan je een beetje goed op hakken lopen?
@Nok, die schoenen zijn leuk voor in bed
Nee, in het midden van de serrequote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat ie in een hoekje dan? Want anders kan je nog zo snel zijn...
We gaan niet meer naar buiten.quote:De ANWB raadt automobilisten af de weg op te gaan. De sneeuw veroorzaakt veel overlast, aldus een woordvoerder vanochtend. "Veel snelwegen zijn niet goed te berijden."
Volgens hem hebben zich veel ongelukken voorgedaan waarbij auto's weggleden en in een sloot of greppel belandden.
Oh, wat een liefie. Net nep.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef MrSubtle het volgende:
MrSubtle op kerstmuizenjacht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik hoor dus net van mijn ouders dat mijn zus naar Zwolle is vertrokkenquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Laat je vijver maar voor wat het is, Greys.
[..]
We gaan niet meer naar buiten.
Ik was echt niet gegaan als ik haar wasquote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoor dus net van mijn ouders dat mijn zus naar Zwolle is vertrokken
Met eten, drinken en dekens. Dat dan weer wel.
Oh muizenjachtfilmpjes, even kijken
Nee hou jequote:
Hejje een muis?quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hou jekat
bij je
mijn
muisje
blijft mooi hier in de garage voorlopig
O joy, met 3 auto's met dames de weg op. Volgens mij heb ik wel een coole chauffeur.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Laat je vijver maar voor wat het is, Greys.
[..]
We gaan niet meer naar buiten.
Ja lees maar een beetje terug hierboven... en nee, Yoko is hier niet welkomquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hejje een muis?![]()
Mogen Yoko en ik een keer op bezoek komen omkennis
te maken?
Ik heb in de garage nog een aquarium staan van 100 bij 50 cm en 50 cm hoog... daar gaat ie straks in. Zaagsel heb ik nog van de konijnenquote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Koop een tweedehands aquarium/terrarium op marktplaats. een met lekker wat ruimte. Doe daar lekker zaagsel en stro in en geef hem eten. Dan kun je hem in het voorjaar weer vrij laten. Zorg dat het water niet bevriest
En bedankt, ze ligt nu te piepen op mijn schoot.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja lees maar een beetje terug hierboven... en nee, Yoko is hier niet welkom
En lekker een oude theedoek of t-shirt, oude wollen trui erin. Vinden ze heerlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb in de garage nog een aquarium staan van 100 bij 50 cm en 50 cm hoog... daar gaat ie straks in. Zaagsel heb ik nog van de konijnen
Komt goedquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En lekker een oude theedoek of t-shirt, oude wollen trui erin. Vinden ze heerlijk.
Als je geen diepe bak water pakt zal dat toch wel goedkomen?quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Ik vraag me alleen af, ik ben er 6 dagen niet straks ivm vakantie... als ik gewoon een grote bak water en voer neer zet overleeft ie dat toch wel he?
Zo'n watervalletje met pompje kopen zodat het mooi over de steentjes stroomt en weer omhoog gepompt wordt. Heeft ie helemaal het paradijs op aarde.quote:Op zondag 20 december 2009 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je geen diepe bak water pakt zal dat toch wel goedkomen?
Greys, mooie foto's.Vooral dat spinnewebski is prachtig. Hier sneeuwt het nog steeds.
Oh, leuke foto´s!quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
Vijver uitgegraven, eendjes ontbloot, maar ik krijg ze niet meer losgewrikt
[ afbeelding ]
Mijn vogelhuizen, wat doe je
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Spinnenwebski in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik ben er gister geweest, wat moet jij halen?quote:
Ik zou het niet doenquote:
Wat handdoeken en ander klein geneuzelquote:Op zondag 20 december 2009 11:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er gister geweest, wat moet jij halen?
Wij hebben twee kastjes voor op de slaapkamer gehaald zodat we weer al onze kleding en dergelijke kwijt kunnen
Die N209 waar je hier overheen rijdt richting de A12 zeg maar, hier vlak voor, daar zie je nu geen verschil meer tussen de weg en de bermquote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat handdoeken en ander klein geneuzel
quote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontsnapte rendieren doodgeschoten
Net telefoon: het zingen is afgelast.quote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O joy, met 3 auto's met dames de weg op. Volgens mij heb ik wel een coole chauffeur.
En terugrijden uit Spa was destijds erger, we lachen om een stukje van 20 minuten in de sneeuw! (al had het niet veel verder moeten zijn, dan was het volgens mij ook afgeblazen en het zou me stiekum niet verbazen als dadelijk ook een telefoontje kwam). Ach, parkeren straks zal wel makkelijker gaan dan vorig jaar.
Met boedelbak de weg op.quote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
OMG![]()
![]()
Er kwam er net eentje langs gegleden. Helemaal schuin.
Met een scharende boedelbak er achter![]()
![]()
Zeer verstandig besluit. Maar wel jammer voor je/julliequote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net telefoon: het zingen is afgelast.
De Outlet vond het zelf ook gekkenwerk om ons de straat op te sturen en ze verwachten niet veel klanten. Verstandig besluit, moet ik zeggen.
quote:
Ik wel, maar ik vind het desalniettemin niet kunnen wat er nu in Groningen gebeurtquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik volg jouw humor dus echt niet. gister niet, maar nu ook niet
De boys aftappen? Heb jij een soort hans en hansje in je achtertuin zitten of zo?quote:Op zondag 20 december 2009 11:41 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Het is hier zo koud en harde wind dat ik mijn leren broek aandoe voor ik de boys ga aftappen.
Straks bijlezen, doen jullie allemaal voorzichtig!
JAaa fak ik moet ook eten enzo...quote:Op zondag 20 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Maar dat meen je ook niet he? Want er rijdt gewoon echt NIEMAND op de weg hier hoor...
Wij gaan zo lopend naar het dorp, want het dierenvoer is bijna op. En naar de Intratuin met de auto gaat nu echt niet lukken. Ik dacht dat er in het dorp een supermarkt open is vandaag ivm kerst. *duimt*
Eten haal je lopend ergens. Gewoon bij de snackbar ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JAaa fak ik moet ook eten enzo...![]()
Ik kijk uit op de A15 hier, rijdt wel zo af en toe wat.
Wel geluk dat die van mij gister met trein is gekomen nog en de écht benodigde dingen (pil en lenzen enzo) nog ff thuis had opgehaald.
laten bezorgenquote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten haal je lopend ergens. Gewoon bij de snackbar ofzo.
Veel supermarkten zijn vandaag ook open ivm aankomende kerst.
Je gaat écht niet de weg op nu hoor
Op zich wel jammer, maar als je in de kou en sneeuw voor een lege winkelstraat staat te zingen is de lol er ook gauw genoeg af.quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer verstandig besluit. Maar wel jammer voor je/jullie
k hoop dat ze niet al eerder de auto in gegaan is vanwege t weer.quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zich wel jammer, maar als je in de kou en sneeuw voor een lege winkelstraat staat te zingen is de lol er ook gauw genoeg af.
Alleen vervelend dat we één koorlid niet kunnen bereiken. En die moet uit Eindhoven komen. Er zijn inmiddels 2 voicemails en een SMS gestuurd. Ik neem toch aan dat ze even naar haar telefoons kijkt voor ze de weg opgaat. En ik bel haar dadelijk nog effe, op de tijd dat ze echt moet gaan vertrekken thuis.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
De Smart staat nu tot aan de bumpers in de sneeuw
Ik denk het niet, we zijn 2 uur voor het optreden gaan bellen. En dan had ze de mobiel wel gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoop dat ze niet al eerder de auto in gegaan is vanwege t weer.
en idd als er niemand is dan is de lol er snel vanaf
Boooooh! Hier nog 'maar' een centimeter of 7.quote:
Chico is 31 cm schofthoogtequote:
Nah, dat hebben wij hier ook niet, maar het waait ook heel erg, dus het stuift allemaal nogal in de rondte en gaat maar niet liggen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boooooh! Hier nog 'maar' een centimeter of 7.
Bink komt alleen nog met haar oren er bovenuit als ik haar nu in de tuin zetquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij valt de sneeuw hier wel nog mee vergeleken met bij jullie.
Ik kon Kees nog makkelijk zien lopen net
Aan de regenpijp zit een hele dikke laag ijs, lijkt heel mooi.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boooooh! Hier nog 'maar' een centimeter of 7.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink komt alleen nog met haar oren er bovenuit als ik haar nu in de tuin zet
Mijn werkgevert zou de pot opkunnen, no way dat ik nu in de auto stapquote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
En mijn zus maar onderweg naar Zwolle zijn, dat vind ik zó een kutidee![]()
De NS heeft ook al een oproep geplaatst dat je niet met de trein moet gaan reizen vandaag.
En de vijver die ik nog geen half uur geleden heb uitgegraven ligt weer helemaal ingesneeuwd, je ziet al niet meer waar ik gegraven hebHet sneeuwt echt megahard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |